Harry
Nedokázal som prísť na nič. Moje myšlienky na tréning stále prerušovali myšlienky na Louisa a na Zaynové pravdivé slová. Vyšiel som von nadýchať sa čerstvého vzduchu, ale myšlienky na Louisa ma stále nechceli opustiť. Chvíľu som tam sedel a sledoval ligotajúci sa oceán, ktorý obklopoval ostrov. Rukou som sa prehrabával v teplom piesku zatiaľ čo som hľadel pred seba a vnímal všetko navôkol.
Krásne modrá voda, ktorá narážala do brehu ostrova mi pripomínala jeho nádherné oči a kôra na stromoch mi pripomínala jeho gaštanové vlasy. Bol iba Omegou, ktorá sem prišla naučiť sa správať ako dobrá Omega. Rovnako ako stovky Omieg pred ním. Aj tak som jeho vinou už vážne nevedel kam mám ísť alebo čo mám ísť robiť aby som naňho aspoň na chvíľu nemyslel. Napriek tomu som sa rozhodol, že sa vrátim späť plniť si svoje povinnosti a možno sa aj ospravedlniť Zaynovi.
Zaklopal som na dvere a nasucho som prehltol. "Ďalej." Ozval sa Zaynov tlmený hlas, otočil som kľúčkou a nazrel dnu. "Hneváš sa na mňa, Zee?" Pozeral som do zeme a cítil sa ako malý chlapec, ktorý mame rozbil obľúbenú vázu. Na krku som cítil jeho orieškové oči, ktoré ma určite nechápavo pozorovali. Zodvihol som pohľad od zeme, aby som si utvrdil, že mám pravdu. Na jeho prekvapenej tvári sa zjavil náznak malého úsmevu, ktorý rozpustil všetky pochybnosti. Bol to môj jediný pravý kamarát.
"Harry." Vyslovil pokojným tichým hlasom. "Nemám predsa dôvod sa na teba hnevať." Nemohol som nezaregistrovať ako sa s jeho hlasom pohrával potlačovaný smiech. "Už dávno som ti odpustil. Ale mohol by si mi niečo povedať." Jeho hlas rázom zvážnel, z nosa si zložil dioptrické okuliare a ticho sa postavil. Netrpezlivo som čakal na to čo z neho napokon vypadne. "Ten Louis." Začal pomaly a slová sa z jeho hrdla priam vyšplhávali rýchlosťou slimáka. "Máš pocit, že je Omegou, ktorá bola vytvorená pre teba?"
Hlavou mi prebleskla jeho otázka a ticho som sa zasmial. "Nebuď smiešny. V žiadnom prípade." Snažil som sa vyvrátiť Zaynové presvedčenie. Prikročil ku mne, jeho dlhé tmavé prsty prešli po mojej čelusti a špičku mojej brady nasmerovali dohora, aby sa mi díval priamo do očí. "Trasie sa ti hlas." Opäť jeho výsmech naplnil malú miestnosť a skôr ako som stihol akokoľvek zareagovať som sa stratil vo dverách.
Zayn
Uťahoval som si z Harryho až pokým neutiekol z mojej pracovne. Opäť som si nasadil okuliare, spokojne som sa usadil na stôl a robil plán na zajtrajšie vyučovanie. Keď som mal všetko pripravené a doprial si poobedňajší spánok, keďže som večer plánoval zájsť do bazénu, ktorý sa nachádzal v časti ostrova kam Omegy mali zakázaný prístup. Keď som sa prebral vonku už bola tma a tichý šuchot listov prerušovalo hlasné zvuky sov a ostatných nočných tvorov. Oblečenie, ktoré som mal na sebe som nahradil sivými teplákmi a voľným tričkom čiernej farby. Pomaly som sa presunul k bazénu a zbavil sa zbytočného oblečenia. Opatrne som vliezol do chladnej vody a oprel sa o stenu bazénu. Privrel som oči a väčmi svoje telo ponoril do vody. Chladná voda ma pomaly okrádala o zmysli, myšlienky a pocity z dnešného pre mňa úspešného dňa. Ktoré sa vrátili ihneď ako som začul bosé nohy na vlhkej tráve.
YOU ARE READING
Clan of Omegas | Larry Stylinson | A/B/O | M-Preg *Prebieha úprava*
Fanfiction17 ročného Louisa, ktorý sa nedokáže prispôsobiť systému a odmieta sa prispôsobovať Alfám rodičia pošlú na polročný tábor aby sa začal správať ako ostatné Omegy kde bude zverený do rúk 18 ročnému Harrymu, najlepšiemu trénerovi na ostrove. Ako sa b...