Profesor Malik je príliš jemný na to, aby nám dal nejaký hlúpy trest.

373 30 0
                                    

Sarah

To je skvelý nápad. Radostne zvolal a na jeho tvári sa objavil široký úsmev. Louis, nemáme kde. Tón môjho hlasu náhle zosmutnel. Pozri sa okolo seba. Všade je tu plno trávy. 

A kopať si budeme tvoju hlavu? Na okamih sa zamyslel a zatváril sa akoby mu nad nad hlavou zasvietila žiarovka. Mám nápad. Poď za mnou. S nepríjemným pocitom som ho sledovala k priestorom, ktoré patrili profesorovi Malikovi. Louis, nemali by sme sa prechádzať po tejto časti ostrova. Majú sem prístup iba Alfy. Pošepkala som vystrašene. Neboj sa. Profesor Malik je príliš jemný na to, aby nám nejaký hlúpy trest.

Bez problémov zaklopal na dvere. Zostala som prekvapená tým, aký je sebaistý. Už viem čo ma môže naučiť ako ďalšie. Vstúpte. Ozval sa tĺmený hlas z priestoru za dverami. Otvoril dvere a so mnou za chrbtom vošiel dnu. Stála som tak ako taká nenápadná šedá myška skrývajúca sa pred kocúrom a nechala ho rozprávať. Zdravím Louis. Stalo sa niečo? Pokrútil hlavou na náznak nesúhlasu.

Chcel som Sarah ukázať ako sa hraje futbal. Je tu miesto kde by sme si mohli zahrať? Veľké orieškové oči sa odlepili od papierov, ktoré držal v rukách. Mal by som Vás tam pustiť, keď ste z môjho výkladu nezaregistroval jediného slova? Oslovil ho tým najsarkastickejším tónom hlasu, ktorý som mala za celý svoj život možnosť počuť. Myslíš, že si dosť dobrý na to, aby si ju mohol učiť? Opäť ten sarkastický tón prerušil ticho. Milovala som tohto chlapa, nebol taký vážny ako jeho kolega. Áno, máme. Kúsok od bazénu je športové ihrisko. Zavediem vás tam, ak máte záujem. Ale nesmie sa to dozvedieť Harry. Takže to zostane naším malým tajomstvom. Žmurkol naňho a obaja sa na seba usmiali.

Neverila som vlastným ušiam, že nám to skutočne dovolil. Zložil si okuliare a prešiel okolo nás. Ihneď mi nos rozdráždila jeho výrazná vôňa. Ale nedávala som mu to za vinu. Nemohol za to ako voňal. Do Louisových ruk vložil futbalovú loptu, ticho sme ho následovali. Budem tu ale musieť zostať s Vami. Len tak, pre istotu.

Snažila som sa dobehnúť Louisa a obrať ho o loptu, ale bol príliš rýchly a zakaždým, keď som sa k nemu priblížila mi s loptou utiekol. Vzdala som to a snažila sa popadnúť stratený dych. Profesor celý čas sedel na lavičke a ticho nás sledoval. Louis sa taktiež zastavil a podišiel k nemu.

Louis

Nechcete si zahrať s nami? Keď už ste bol ochotný kvôli nám porušiť pravidlá mali by sme Vám to nejako oplatiť." V jeho hnedých očiach sa odrazili paprsky slnka. Som prekvapený, tým, že stojíš o to, aby som si s vami zahral. Som len nudný pedagog a nie tvoj kamarát. Odpovedal hlasom, ktorý mal vždy veľmi pokojný. Postavil sa z lavičky a sebavedomo prešiel okolo mňa. Sarah sa nás snažila dobehnúť, ale márne. Nakonci hry som aj ja dostal poriadne na frak. 

Náhle sa zastavil a skontroloval hodinky na svojej ruke. O hodinu máte s Harrym tréning. Musíte ísť. Sledoval som tvár Sarah, ktorá stále viac a viac červenela. Nemyslím si, že jej profesor sadol. Ale možno sa len urazila, že prehrávala. Odišli sme z ihriska každý do svojej chatky. Dúfam, že po tréningu budeme mať dostatok času na to, aby ma naučila malovať, aj keď mne sa nepodarilo naučiť ju hrať. Doprial som si rýchlu osviežujú sprchu, ktorá zmyla všetok pot a prach z ihriska. Mal som 10 minút na to, aby som sa so všetkými Omegami a jednou večne naštvanou Alfou stretol na cvičisku.

Clan of Omegas | Larry Stylinson | A/B/O | M-Preg *Prebieha úprava*Where stories live. Discover now