Ty mi ukážeš ako sa hraje futbal a ja ti ukážem ako sa maľuje.

366 29 0
                                    

Louis

Počas toho ako sa nás snažil profesor Malik niečo naučiť sme so Sarah prehodili pár slov. "Povedz mi niečo o sebe, prosím." Šepkala, aby sa jej hlas nedostal až k ušiam profesora Malika a trenéra Stylesa. "Mám mladšiu sestru. Volá sa Lottie, má 10 rokov. Obaja žijeme v Londýne s našimi rodičmi." Začal som s informáciou o členovi rodiny, ktorý bol pre mňa najdôležitejší a hneď sa mi vybavila predstava malej vysmiatej blonďavej Lottie, ktorá ma čakala doma. "Kto ťa poslal sem?"

"Rodičia. Vraj som Omega, ktorá sa nevie správať a som nezvládateľný." Ticho som sa uchechtol a pokračoval v rozprávaní. "Narodil som sa v Doncasteri, dva roky po narodení Lottie sme sa presťahovali do Londýna, pretože je tam lepšia práca ako v mojom rodnom meste. Dokončil som si tam základnú školu a potom som nastúpim na strednú." Vôbec zo mňa nespustila oči a pozorne počúvala každé slovo čo som doteraz povedal. "Čo si začal študovať?"  Jej prívetivý hlas vo mne rozpúšťal stres z tohto miesta. "Nebol som si istý tým kam pôjdem. Nakoniec som išiel na športové gymnázium zamerané na futbal." Na jej pokojnej tvári sa zráčilo prekvapenie. "Nepovedala by som na teba, že si športovec."

Sarah

"Ja nemám taký zaujímavý život ako ty. Povedala by som, že je skôr nudný." Nervózne som si prehodila husté oranžové vlasy na druhú stranu. "Otca nemám. Zomrel, keď som mala jedenásť. Som jedináčik. Narodila som sa v malej dedinke v Írsku, ale keď po otcovej smrti sme sa s mamou presťahovali do Manchesteru za maminou sestrou. On bol hlavným zdrojom peňazí a hrozilo nám, že sa z nás stanú bezdomovci." Vypustila som z pľúc zadržiavaný vzduch a rozprávala ďalej.

"Celú základnú školu som mala domáce štúdium. Otec na tom trval. Keď som si mala 15 rokov a mala som si vybrať strednú školu rozhodla som sa, že sa už viac nechcem učiť doma. Chcela som ísť medzí ľudí. Spoznávať nové veci, nové miesta. Mať nejaké zážitky. Chcela som byť ako ostatné dievčatá v mojom veku. Vybrala som si umeleckú školu. Keď som bola mladšia vo svojom voľnom čase som maľovala a taktiež som sa venovala fotografovaniu. Myslela som si, že ma to posunie ďalej a to sa aj stalo. Našla som si tam kamarátov a zaradila som sa do normálneho života ostatných teenagerov. Viem, že by sa to otcovi nepáčilo, aj keď do dnes neviem prečo ma držal doma odrezanú od vonkajšieho sveta, ale rozhodla som sa túto jeho bariéru zničiť." Na jeho tvári sa zjavil chápavý výraz.

"Máš omnoho zaujímavejší život ako ja Sarah." Jeho hrejivé slová moje telo naplnili príjemným pocitom. "Pre dnešok to je všetko čo som vám chcel povedať, uvidíme sa zajtra." Zaregistrovala som slová profesora Malika, ktoré znamenali, že sme voľní a na pár hodín si môžme robiť čo budeme chcieť. Chcela som tento čas stráviť s Louisom a lepšie sa spoznať. Obaja sme vyšli von a premýšlali ako strávime poobedie. "Mám nápad." Zvolala som. "Ukážeš mi ako sa hraje futbal a ja ti ukážem ako sa maľuje."

Clan of Omegas | Larry Stylinson | A/B/O | M-Preg *Prebieha úprava*Where stories live. Discover now