Annabeth Bethany Moors
Šesnáct let. Dcera Bethany Caroline a Johatana Galia Moorsových. Má o rok staršího bratra Jacoba a dvojče Edwarda. Je Nitrozpit, ale zdaleka nedosahuje schopností nitrozpitu jako její dvojče. Je velmi dobrá v bezhůlkové magii. Je neregistrovaný zvěromág a mění se v krásnou lvici. Ovládá vodu a led, kvůli tomu také byla v Rusku aby se svojí moc naučila ovládat jinak by byla při jakým koli výkyvu emocí velmi nebezpečná jak pro sebe tak i pro její okolí. Je velmi temperamentní, egoistická, sarkastická ale i přátelská, odvážná a chytrá.Vzhled: má okolo 169 centimetrů. Má štíhlou a velmi pěknou postavu. Ostře řezaný obličej s plnými srdcovými rty rámují jí je blonďaté kudrnaté vlasy po prsa ve, kterých má vepředu jeden pramen bílí.
Edward Teodor Moors
Šesnáct let. Syn Bethany Caroline a Johatana Galia Moorsových. Má o rok staršího bratra Jacoba a dvojče Annabeth. Je velmi dobrý nitrozpit a narozdíl od sestry tu schopnost velmi rád používá. Je Anymaformág (mění se v jaké koli zvíře). Je neregistrovaný zvěromág a jeho podobou je velký stříbrný pes. Je velmi dobrý v bezhůlkové magii.V deseti letech byl s Annabeth o úplňku venku a potkali se s vlkodlakem. Vlkodlak Eda pokousal ovšem z Eda se nestal vlkodlak ale pouze polovlkodlak. Chodí do Nebelvíru a je člen nových pobertů. Co se týče povahy je velmi podobná jako jeho sestry.Vzhled: měří okolo 182 centimetrů. A má z Famrpálu kde hraje odrážeče vysportovanou a svalnatou postavu. Krátké světle hnědé vlasy a modré oči.
Jacob Newton Moors
Sedmnáct let. Syn Bethany Coroline a Johatana Galia Moorsových. Má dva mladší sourozence Annabeth a Edwarda. Chodí do Nebelvíru. Je velmi chytrý, zvídavý a bezproblémový proto není divu že ho ředitelka Mcgonagalová zvolila primusem. Je registrovaný zvěromág a mění se ve fénixe a v lidské podobě má fénixovy schopnosti, takže jeho slzy léčí. Svůj volný čas trávý v knihovně nebo s kamarády. Je velmi dobrý v bezhůlkové magii.Vzhled: má krátké uhlově černé vlasy. Výrazné rysy a hnědé oči. Je celkem vysoký a svalnatý.
ČTEŠ
Syn chlapce, který přežil
FanfictionPříběh se odehrává po smrti lorda Voldemorta a Harryho děti zrovna chodí do Bradavic. James Sirius Potter dokonalá kopie Siriuse Blacka. Známý Bradavický cassanova a zakladatel nových pobertů. Ale co když ho sestra jeho nejlepšího kamaráda dokáže zm...