Z mého krásného snu o cukrové vatě mě probudila voda. Počkat voda.
Rychle jsem si sedla a podívala se na své tři kamarádky, které se svíjeli smíchy kousek odemě.
,,kdo?" Zeptala jsem se a nezapoměla je vraždit pohledem
Zoe s Rose ukázali na Karu a Kara na Rose. Vzala jsem si hůlku z nočního stolku a namířila ji na Karu.
,,aquamenti" vykřikla jsem a z mé hůlky vylétl proud vody, který smáčel Karu od hlavu až k patě.
,,hej" řvala na mě a já s Rose a Zoe jsme se smáli.
Podívala jsem se na budík co mám na nočním stolku.
,,pane bože proč mě budíte tak brzo? Vždyť je teprve osm. "
,,za třičtvrtě hodiny končí snídaně takže pohni" řekla mezi smíchem Zoe.
,,Jo už jdu" řekla jsem a jednoduchým zaklínadlem jsem vysušila sebe tak i Karu.
Ze skříně jsem si vzala oblečení a přešla do koupelny, kde jsem se lehce namalovala a učesala. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné jen jsem vzala přední dva prameny a vzadu na hlavě je sepla pinetkou. Oblékla jsem si bílí crop-top a černým nápisem adidas k tomu modrý džíny s dírami na kolenou.
A bílé adidas boty.Vyšla jsem z koupelny k holkám, které na mě nechápavě koukali.
,,co je?" Zeptala jsem se. Jako chápu že jsem úžasná ale nemuseli by stoho být tak překvapený.
,,kde máš uniformu ?" Zeptala se Zoe nechápavě. Nemusím jí mít, protože můj nejmilejší Magnus to u Minie nějak zařídil.
,,nemám uniformi ráda" řekla jsem vzala si tašku s pergameny, brky a učebnicemi na dnešek a vyšla z pokoje do společenské síně, kde bylo několik studentů, kteří si psali eseje na předměty s jiní se zase koukali jako holky před chvílí. Nejspíž svou úžasností ohromuju úplně všechny. No Jo ego mi opravdu nechybí.
,,proč nemáš uniformu?" Zeptal se Ed, který se objevil za mnou i s Potterem, Fredem a Teddym.
,,nemám je ráda" řekla jsem a vydala se s holkama na snídani.
Kluci nás v půli cesty dohonili. Potter mě vzal kolem ramen a přitáhl si mě blíž.
,,nešahej na mě!" Sykla jsem schodila jeho ruku z mého ramene.
On se ale nenechal odradit a zase si mě vzal kolem ramen a samolibě se usmál.
,,jestli hned teť nesundáš tu ruku tak tě vykastruju" řekla jsem. Chvíli byl měl v obličeji výraz zděšení ale hned ho nahradil jeho typický seběvědomí úšklebek
,,přece bys nezabila naše děti" řekl na oko ublíženě.
,,ale mi nebudeme mít žádný děti" mluvila jsem s klidem i když uvnitř mě to přímo srčelo.
ČTEŠ
Syn chlapce, který přežil
FanfictionPříběh se odehrává po smrti lorda Voldemorta a Harryho děti zrovna chodí do Bradavic. James Sirius Potter dokonalá kopie Siriuse Blacka. Známý Bradavický cassanova a zakladatel nových pobertů. Ale co když ho sestra jeho nejlepšího kamaráda dokáže zm...