S holkama jsme vyšli z hradu a dali profesorce Láskorádové povolenku do Prasinek.
Prasinky byli kouzelné. Kara nás jako první zatáhla k taškáři,kde jsem si koupila bomby hnojůvky,několik druhů lepidel,sliz falešnou krev. Kara si koupila něco podobného ale holky jsi nic nekoupili, protože prý nechtějí porušit školní řád.
Po návštěvě taškáře jsme šli Kaře s Rose pro kostým, Zoe pošle kostým mamka z mudlovské světa.
Prošli jsme několik obchodů s kostými, kde bylo několik našich spolužáků a vybírali kostým ovšem holkám se nic nelíbilo.
,,moje kamarádka z Ruska by tu někde taky měla mít obchod" řekla jsem a přihlížela se po ulici, holky se na mě podívali s nadějí.
,,támhle je" ukázala jsem na malí červený obchůdek.
Když jsme vešli ovanula nás květinová vůně přesně takhle voní všechny víly.
,,víly" konstatovala trochu udiveně Zoe.
I když se zvenku zdál obchod malý tak tady ze vnitř rozhodně ne. V pravo bylo několik kabinek a stojany s jednoduchými střihy šatů a kousek od toho boty. V levo byli dva kadeřnický stoly u, kterého zrovna seděla postarší blonďatá dáma a s paní co jí stříhá se něčemu hihňala. Kousek od toho byl stolek se židlí, který patrně slouží k make-upu a poslední stůl je na manikůru.
,,Bethany" křikl někdo za mnou. Ani se nemusím otáčet abych věděla že je to Dahlia ta jediná mi říkala Bethany.
,,Dahlio" řekla jsem a běžela obejmout svou blonďatou krásnou polovílu.
,,ráda tě vidím Bethany. A co potřebuješ?" Zeptala se když jsme se od sebe odtáhli.
,,tady moje dvě kamarádky potřebují kostým na ples ale mi jsme nikde nic nenašli tak jsi mě napadla ty." Řekla jsem s úsměvem od ucha k uchu.
,,kostým? Já mám jenom plesové šaty" řekla nechápavě tím svým rostomylím skoro až dětským hláskem.
,,Jo já vým. Ale napadlo mě že by mohli jít za princezny. To by šlo ne?" Zeptala jsem se s nadějí už se mi nechce trajdat po obchodech.
,,Jo to by asi šlo" usmála se na mě svým zářivým usměvem, kvůli kterému by udělal kde jaký chlap cokoliv.
Dahlia přešla k holkám a chodila kolem do kola.
,,tak kdo chce jít první" obě dvě jak Zoe tak Rose ukázali na Karu.
,,tak Jo, ty budeš Sněhurka." Řekla a přešla k jednomu ze stojanů kde vzala krásné modré jednoduché šaty a podala je Kaře, která na ní nechápavě koukla ale radči opravdu zalezla do kabinky.
Po asi pěti minutách vyšla s modrými šaty, které jí krásně padli.
,,ehm jste si jistá že tohle je Sněhurka.?" Zeptala se nechápavě stále se kloukající do velkého zrcadla.
Dahlia k ní natáhla a párkrát zamumla nějaké kouzla a šaty co měla Kara se opravdu proměnili na krásné šaty se žlutou sukní a bledě modrým vrškem s nadýchanými rukávy. Za krkem měla takový bílý až průhledný půl límec.
,,páni" řekli jsme všechny najednou a Dahlia měla na tváři samolibý úsměv.
Dahlia předala Kaře ještě žluté střevíčky s červenou mašlí do vlasů.
ČTEŠ
Syn chlapce, který přežil
FanfictionPříběh se odehrává po smrti lorda Voldemorta a Harryho děti zrovna chodí do Bradavic. James Sirius Potter dokonalá kopie Siriuse Blacka. Známý Bradavický cassanova a zakladatel nových pobertů. Ale co když ho sestra jeho nejlepšího kamaráda dokáže zm...