Autogramiáda

95 7 0
                                    

Probudila jsem se tvrdým dopadem na zem. Leknutím jsem otevřela oči a přetočila se na záda. Posadila jsem se a nahmatala jsem svůj mobil na nočním stolku. 4:48. PM.

"Doprdele."

S nově nabytou energií jsem doběhla do vedlejšího pokoje.

"Sáro! Sáro!" řvala jsem na moji kamarádku, stále zachumlanou do peřin.

"Klid....." ozvala se Šípková Růženka z pod polštáře.

"Sakra podívej se kolik je! Je skoro pět hodin!" volala jsem na ni ze zmatku a trochu naštvaně.

"No tak mě nech spát ne?!? Máš důvod proč mě budit tak brzo? Nikam nej-"

"Sakra neni pět ráno! Pět odpoledne!" zařvala jsem na ni a vyběhla z pokoje. Včera jsem si ani nepřipravila oblečení, což byl dnes menší problém. Chtěla jsem i vypadat dobře, když jdeme na autogramiádu. A to znamenalo vymyslet outfit. Chvilku jsem hledala, ale vytáhla jsem croplou mikinu s Metallicou, k tomu jsem si vzala černé roztrhané džíny a zkontrolovala se v zrcadle. Vlasy jsem si dala do vysokého culíku a přidala hedvábný chocker.

Vyšla jsem směrem do kuchyně, kde jsem potkala Sáru, ktera už dělala tousty. Nikdy se neoblíkala dřív než jedla.

"Uděláš mi taky jeden?" zeptala jsem se zombíka stojícího vedle mě, když jsem připravovala na kafe. Jen kývla hlavou a hlasitě zývla.

"Kolik lžiček?"

"Dvě. Nechci bejt plná kofeinu když jsem stejně spala tak dlouho." řekla celkem nepřítomě Sára. Neočekávala jsem s ní nějakou větší konverzaci a tak jsem zapla televizi. Na prima cool dávali simpsony, takže aspoň bylo na co se dívat.

Hnědovláska už dávala tousty na talíře a já zalila kafe. Vyměnili jsme si snídaně a posadili jsme se na pohovku.

Po tom co jsem talíř dala do myčky vyrazila jsem do koupelny, kde si Sára čistila zuby. Na nás obě byla koupelna celkem malá, což bylo fakt k ničemu. Natáhla jsem se přes svojí kamarádku pro kosmetickou taštičku a vyčistila jsem si zuby.

Opláchla jsem si obličej a omylem postříkala mého koupelnového spoluvězně. Naštěstí ještě nebyla převlečená, ale stejně mě propalovala pohledem. Po 'ránu' je fakt nevrlá. Vytáhla jsem BB cream a lehce si napatlala svůj nehchutný obličej. Korektorem jsem jakžtakž zakryla ty půlkruhový hnusy co mám pod očima a nanesla jsem řasenku. Rty jsem si dělala takovou tmavší nafialovělou tekutou rtěnkou, když se Sára otočila na odchod. Strčila do mě ramenem a já přetáhla. Naštvaně jsem zavrčela a snažila jsem se obrovskou čáru smýt a zamaskovat smyté místo makeupem. Trvalo mi to dlouho, ale povedlo se. Neměla jsem chuť to přehánět a tak jsem to jen zakončila rozjasňovačem.

Spokojeně jsem zamrkala do zrcadla a zkontrolovala hodinky. 5:23! Vysprintovala jsem z koupelny do svého pokoje, kde jsem popadla svojí černou kabelku. Mobil, peněženka, kapesníky a nějaká tyčinka kdybych měla hlad.

❤❤❤❤❤

Sedíme teď v autě a zastavujeme na Čerňáku. Ještě že je cestou. Chceme koupit tu knížku a jenom místo fronty prostě budem tady. To snad nebude takovej problém. Ta fronta by měla jenom odpadnout a nebudeme muset stát tak dlouho v ty zimě.

Vystoupila jsem z auta a zabouchla za sebou dveře. Sára seděla za volantem a vyndavala klíčky. Zaparkovali jsme celkem blízko knihovny a cestu jsme našli snadno. Sáře u pokladny začal mzvonit mobil a tak vyšla před obchod a vzala telefon. Vyšla jsem za ní, když zrovna típla. Ani jsem ji nemusela pobízet k mluvě, jelikož začala sama.

"Volala Lisa. Že je prej v ty frontě na Václaváku a nemá smysl abychom tam jezdili."

"Takže tam ani nepojedeme?"

"Řekne nám, až to opadne." odpověděla klidně.

"Dobře. Jdeme do New Yorkeru? Nebo H-" místo odpovědi mě dotáhla k nejbližšímu oblečení, což bylo teď H&M.

Potom co jsme vykoupili všechny existující obchody jsme se posadili do food courtu a koupili jsme si bezedný kelímek a Bsmart.

Zazvonil mobil. Sáře napsala Lisa.

*Už je tu dost málo lidí.....a nikdo nepřibývá....pojďte už *

*Okok. Potkáme tě ještě?*

*Za chvilku budu na řadě. Možná na vás počkám.*

❤❤❤❤❤

Bylo to na Václaváku, takže to byl celkem kus cesty. Dojeli jsme tam po devátý.

Postavili jsme se do fronty. Byla dlouhá, ale podle toho co měli lidi na Insta byla asi o dost větší. Před námi bylo asi padesát lidí, takže teoreticky toho tolik nebylo.

❤❤❤❤❤

Nikdo se za nás už nepostavil. Když jsme se skoro dostaly na řadu, konečně jsem ho viděla.

Kovy......

Holka na roztrháníKde žijí příběhy. Začni objevovat