- ركد يوسف الي نورسين الواقعه علي الارض جس علي ركبته ليقظها ، لمح خيط رفيع من الدماء يسيل من اعلي جِبينها اتسعت عينيه من الهَلع والقلق ...
- في نفس التوقيت بالخارج .. حيث وقفت جودي تعتذر لفارس علي سوء الفهم الذي نشأ بينهما صباحاً .. حتي سمعو صوت خبط ثم صرخه ...
- جودي بإتبارك وبعض التوتر :- انا اسفه ، يعني علي سوء الفهم اللي حصل الصبح ..
- فارس :- ولا يهمك حصل خير ، شكراُ ليكِ علي كل اللي عملتيه معايا ..
- جودي بمرح :- عيب عليك انا اسكندرنيه وافهم في الجدعنه ..
- فارس بخجل اصبح بادي علي وجه :- جِميلك دا مش هنسهولك ، ثم سمع صوت خبط وصرخه .. ايه الصوت دا ؟!
- ذهبوا مهرولين جميعاً الي داخل الڤيلاه ليروا ماذا حدث .. حيثوا وجدوا نورسين واقعه من عالدرج فاقده الوعي يسيل بعض قطرات الدماء من جبينها ...
- يوسف وهو يحمل نورسين صاعداً الدارج بعد ان تملك الخوف منه :- اطلبوا الدكتور بسرعه ، نورسين وقعت من علي السلم ..
- بعد ما يقرب من ساعه حضر الدكتور وفحص نورسين وضمد جرح رأسها .. وتركها مع جودي بالغرفه وغادر .. دخل يوسف الغرفه لكي يطمئن علي نورسين وما أصابها .. وقف بالقرب من السرير حيث كانت نورسين بعالم اخر نائمه بفعل المهدئ والخبطه مغمضه الأعين ، ظل يتأملها لبعض الوقت متذكر ما حدث منذو قليل وكيف عاملها بعنف ، وضع اللوم عليه واصبح ضميره يأنبه مما حدث .. فاق من شروده علي صوت جودي ..
- جودي بحده :- اكيد انت السبب في اللي حصلها ..
- يوسف بجمود :- وليه ميكونش انت ِ وعِندك ؟ !
- جودي بغضب :- اطلع برا ..
- نظر اليها يوسف من اعلي كتفه بالامبالاه ، ثم اعاد نظره الي نورسين الساكنه كالملاك بحزن ثم غادر الغرفه بل الڤيلاه بأكملها ..
------------------------------------------------------
- علي الجانب الأخر في منزل فارس ..
- ساره :- يا ماما كفايه بقي ، دا ولا اللي بتزغط بطه ..
- الحاجه صفيه :- بغذيكِ ..
- ساره :- ماشي غذيني بس نتكلم في الكلام المهم ..
- الحاجه صفيه :- وهو في اهم من صحتك ؟!
- ساره وهي تبتلع الاكل :- ايوه ياماما في ، ابيه فارس ..
- الحاجه صفيه بتفكير :- اها ياحبيبتي ربنا يخليكم ليا ..
أنت تقرأ
أراك بقلبى - حصرياً (قيد التعديل)
Romanceشخصيه متعجرفه ومغروره لا يعجبه شيء إعتاد ان يأمر فيطاع يغضب ويثار لا يعترف بخطأه مطلقاً عنيد مستفز في بعض الأحيان ، يُكلف بحمايه بنت رجل اعمال ليحميها من المافيا بعد ان اكتشفت سرهم من والدها الذي اخبرها قبل قتله بساعات ، وتدور الاحداث الي ان يقع في...