Sabaha uyanmakla başladı her şey

1.5K 46 5
                                    

Shane'nin gözünden

Rick vurulduktan sonra onu hastaneye götürmüştüm. Uyanmasını beklerken sıkıldım ve bahçeye çıktım. Yürüyenlerin insanları yediklerini görünce hemen carl ve lori'yi de alıp buraya getirecektim. Carl ve lori'yi aldıktan sonra Darly ve diğerleriyle karşılaştım. Bizi alıp buraya getirdiler. Onlara Rick'ten bahsettim fakat onun çoktan ölmüş olabileceğini söylediler. Ama ben yinede belki yaşıyordur diye sürekli telsizden seslendim ona. Ve sonunda ulaştı bize.

Şimdi daha güvende hissediyorum. Grubumuz var ve ben tek başıma değilim. Bu gün nöbetçi benim. Umarım görevimi yerine getirebilirim. Neyse görevime döneyim.

Biraz sonra sislerin arasından bir kaç yürüyenin bu tarafa doğru geldiğini gördüm. Biraz korktum. Çünkü bu ilk olacaktı. Elimdeki tüfekle birinin alnına nişan aldım ve vurdum. Hemen öldü. Fakat arkadan daha fazlası geliyordu. Tek başıma hepsine yetemezdim. Hiç birimiz yetemezdik...

Hemen gidip herkesi uyandırdım. Darly 'nin oklu bir silahı vardı. Hemen nişan alıp onları öldürmeye başladı. Herkesin en az birer silahı vardı. Carl ve Sophie çocuk oldukları ve silah kullanmayı bilmedikleri için onlara birer bıçak verilmişti.

Rick etrafına bakındı. Herkes tamdı ve sabah olmuştu zaten. Birdaha baktı. Herkes farkındaydı bu kadar yürüyenle baş edilemeyeceğinin.

Rick:
-herkes karavanaaa!!!
bunu duyunca karavana doğru koşmaya başladım. Carol'u gördüm ağlıyordu. Sordum:
-neden ağlıyorsun ?
-sophie, kızım yok.
rick'i çağırdım.
bu arada arkamdan gelen bir kaç yürüyenin kafasına bıçağımı saplarken hırsım hissedemiyeceğim kadar çoktu. Yola devam etmeliydik. Karavana bindik. Carol hala ağlıyordu. Bir yandan Magie ve Beth, Carol 'a moral veriyor; bir yandan da Merle arabayı oldukça büyük bir yürüyen sürüsüne doğru sürüyordu. Bir süre sonra iki katlı ahşap bir evin önünde durduk. Rick, Daryl ve ben silahlarımızı alıp eskimiş ahşap evin kapısına doğru ilerledik. Rick, Glenn'e arabada kalın işareti yaptı. Daryl elindeki silahıyla nişan alarak kilidi kırık olan kapının tokmağını çevirerek yavaşça açtı. Yavaşça açtı çünkü yürüyenler çoğunlukla sese gelirler. Kapı açıldığında ortalıkta bir şey yoktu fakat Daryl 'nin sırtındaki oklardan birini düşürmesi üzerine en az on beş yürüyen birden üzerimize doğru gelmeye başladı. Öldüreceğim ikinci şanslı yürüyenin özel olmasını istedim. Elimi uzunca saçlarına doladım, kendime çektim ve kafasını bir kaç kez duvara vurduktan sonra yere yatırıp:
- öl lanet olası pislik.
Dedim ve iki üç el ateş ettim. Diğerlerini öldürmeye bıçakla devam ettim. Tam birini daha öldürecekken Rick alnının ortasından vurdu onu. Bu yaptığı ilk değildi. O benim en iyi dostum fakat bu aralar canımı sıkıyor. Darly 'le de çok iyi anlaşıyorlar beni unuttu bile.
Az sonra Glenn ve diğerleri geldiler. Üst katı da kontrol ettikten sonra eşyaları yerleştirdik. Merle, Daryl 'nin abisiydi. Ve Merle bize çok patronluk taslıyordu. Her şeyi bize yaptırıyor, kendisi hiç elini sürmüyordu. Evde kaldığımız birkaç gün içinde herkes Merle hakkında aynı şeyi düşünür olmuştu. Ortak bir kararla Merle 'nin yaptığı hatayı anlaması için çatı katına kilitlenmesi kararlaştırıldı. Rick T-dog'a kelepçesini uzatarak gerekeni yapmasını söyledi.
T-dog, Merle 'ye:
-dostum seninle birşey konuşabilir miyiz?
-yapma T-dog şuan hiç halim yok.
-ama gerçekten çok önemli bir konu.
-öfff tamam geliyorum.
Birlikte çatı katına doğru çıktılar. T-dog, Merle 'den sandalyeye oturmasını istedi. Tam oturduğu sırada T-dog ani bir hareketle onu yandaki merdivenin demirlerine kelepçeledi. Merle:
-sen ne yaptığını sanıyorsun?
-bu hepimizin kararıydı. Biraz burada yalnız kalda aklın başına gelsin.
-hepinize lanet olsun. Ne hâliniz varsa görün.

Bu evin küçük birde balkonu vardı. Burada gelen aylakları rahatlıkla öldürebiliyorduk. Bu görevi Glenn üstlenmişti. Çok da iyi yapıyordu işini. Fakat aceleye içeri girip büyük bir aylak grubunun buraya doğru geldiğini söyledi. Bunları balkondan indirecek kadar kurşunumuz da yoktu. Rick, Glenn 'e kelepçenin anahtarını verip Merle 'nin kilidini açmasını istedi. Glenn yukarı çıktığında Merle çok sinirliydi. Glenn kilidi açacağını söyledi fakat tam o sırada Rick'in onları çağırması üzerine anahtarı tahtaların arasındaki bir boşluğa düşürdü. Bıçağıyla da almayı denedi ama boşluk bıçağın ulaşamayacağı kadar derindi.
Glenn:
-"üzgünüm dostum gitmek zorundayım."Dedi ve diğerleriyle birlikte birkaç gün kaldıkları bu evden hızla uzaklaştılar.

Daryl:
-Ah Merle...

The walking deadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin