Öncelikle yine çok önceden paylaştığım hikayeleri bu tarz duyurular yapmak için kullandığımdan dolayı özür dilemek istiyorum fakat yine ve yine benim ve fandomum için önemli bir olay olmasından dolayı burada duyurmak istedim;
EXO-L! Çoktan EXO'nun 6.yılına giriyoruz. Yıllardır SM ve biz EXO'nun promosyonunu yeterince yapamıyoruz. Artık daha büyük oynamanın ve adım atmanın zamanı geldi~
Biliyorsunuz ki yakın zamanda EXO-L iHeartRadio ödüllerinde bize yakışır bir şekilde 'En iyi fandom' ödülüne aday oldu. Ve bu ödülü kazanmamız adına Marta kadar #EXOL #iHeartAwards #BestFanArmy taglerini kullanarak tweet atmamız veyahut RT'lememiz gerekiyor.
Belki üşendiğimizden belki de planlı olmadığımızdan dolayı gerideyiz. Unutmayın ki biz 1 saat için 11M tweet atan bir fandomuz. Çünkü bizi sevgiyle büyüten çocuklarımız için elimizden geleni yapmak istedik. Şimdi bunu tekrarlama zamanı! Bu ödül törenleri ne kadar çok önem taşımasa da artık 2018'deyiz, EXO'yu ve EXOL'in prestijini arttırma zamanı geldi.
Biz çeşitli ülkelerden EXO-L'ler güvendiğimiz ve EXO için uğraşacak EXOLleri toplamaya karar verdik.
Her gün bir hesap başına oy sayısı 50 ile sınırlı olduğundan herkes en az 5-6 hesaptan günde 50 oy atacak şekilde 1.sıraya yerleşmeyi planlıyoruz! Aynı zamanda açacağımız hesaplarla EXO'nun hesabını takip ederek onların Social Point'ine de destek olmuş olacağız. Eğer EXO için gerçekten bir şeyler yapmak istiyorsanız ve bize ve EXO'ya yıllardır yapılan haksızlıklardan bıktıysanız sizi bu gruba davet ediyorum.
Daha sonrasında çoktan birleşmiş olan bu grup çeşitli tag/oy/stream etkinliklerinde beraber hareket edebilir~
Eklemek istediğim şu ki burada baktığınızda çok uzun sürecek zor bir iş gibi görünebilir fakat DEĞİL. MAMA zamanı her gün 200'den fazla hesapla oy veriyordum ve günde 7 saatim buna harcanıyordu, işte o zaman zordu. Fakat bir RT bile oy sayıldığından hesaplara girdikten sonra tag'e tıklayıp sadece RT atmanız bile oy atmış sayılacaktır.
Eğer hesap açmaya üşenenler varsa hesaplar açılıp onlara verilecektir. Eğer gerçekten EXO için bir şeyler yapmak istiyorsanız grup multifandomlara da açık.
Umarım katılırsınız...
Katılmak için @ suhoe_re'a twitter üzerinden DM atabilir/ yorum kısmına twitter adınızı yazabilir/ bana özelden mesaj atabilirsiniz.
Teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHE Has Got A "Thing"
Fanfic"Şaka yapmıyorum Jongin. Onun gerçekten bir 'şeyi' var" "Pekala acaba hiç onun bir kız olmayacağı fikrini düşündün mü?" "Tanrım! Imkansız...değil mi?"