Y/N:Öncelikle bölümlerin gelme sıklığıyla alakalı konuşacağım. Ne yazık ki OMG, I'm Pregnant gibi her gün gelemeyecek çünkü bütün bölümleri yazmadım. Ben 5.bölümü paylaşırken 17.bölümü yazıyordum onda fakat şimdi daha 3.bölümü yazacağım. Ayrıca okullarda açılıyor ve benim için tekrar TEOG stresi başlıyor yani bölümler 2-3 günde bir gelecek. Umarım bu hikayemi de seversiniz. qalp qalp
Bir erkeğin kız kılığına girmesi klişe olabilirdi belki ama Baekhyun’un kardeşinin okul harcını ödemek için bu paraya gerçekten ihtiyacı vardı. Parayı peşin vereceklerdi ve Baekhyun 3 ay boyunca Sandara Park’ın üvey kardeşi rolünü üstlenecekti.
Aslında Baekhyun eğer paraya gerçekten ihtiyacı olmasa asla böyle bir şey yapacak biri değildi. Oldukça erkeksi bir karakteri vardı ve görünüşünün aksine sertti fakat Kyungsoo onun için her şeyden önemliydi.
Luhan mümkün olduğunca ona destek olmaya çalışıyordu fakat Kyungsoo özel bir okula gidiyordu. Harç ödenmesi kolay bir miktar değildi, en azından Baekhyun için. Sandara Park’ın ne kadar zengin olduğunu biliyordu, mutlaka kendisine oldukça fazla görünen bu para onun için bir ayakkabısına verdiği paraydı.
Aslında bu duruma nasıl düştüğünden emin değildi bile. Sadece sokakta boş boş gezerken çarptığı bayan aniden bütün vücudunu incelemeye başlamıştı ve bir anda çığlık atmıştı.
“Buldum! Buldum!” Baekhyun kadına engel olmaya çalışsa da kadın suratındaki büyük gülümsemeyle Baekhyun’un bacaklarına bakmaya başlamıştı.
“Pekala benimle gel” Kadın aniden onu sürüklemeye başladığında Baekhyun zaten oldukça yorgundu ve kendisinde ona karşı gelecek gücü bulamamıştı. Her şeyden önce o bir kadındı, tartışılmaması gereken cinsten!
“Adın ne?” Sonunda adının Bayan Lee olduğunu öğrendiği kadın bir yandan telefonundan birilerine mesaj yazarken diğer yandan Baekhyun’la konuşmaya çalışıyordu.
“Baekhyun” Baekhyun sessizce söyledi. Eğer biraz daha hareketsiz kalırlarsa uyuyacağı kesindi.
“Bak Baekhyun. Sandara Park’ı tanırsın herhalde değil mi?” Baekhyun usulca kafa salladı. Birkaç kez izlediği magazin programında görmüştü onu.
“Güzel onun bir üvey kardeşi var fakat şu an hastanede. Mesleği modellik ve geçen hafta kafasını üstüne büyük bir pano düştü. Hala uyanmadı ve uyansa da şu an ki görüntüsüyle onu kameraların karşısına getiremeyiz. Senden onu yerine geçmeni istiyorum. Benziyorsunuz. Sadece 3 aylığına bunu yapabilir misin?” Bayan Lee tamamen Baekhyun’a dönüp sordu.
“A-ama anlamazlar mı?” Bayan Lee gülümsedi.
“Bu yüzden seni seçtim diyorum ya. Acayip bir şekilde benziyorsunuz. Sen erkek olmana rağmen MinHee’yle aşırı derecede bir benzerliğin var. Gerçekten önemli bir mesele ne kadar istersen vermeye hazırız. Ne diyorsun?” Baekhyun birkaç saniye duraksadıktan sonra ağzı yarım metre açıldı.
“Benim bir kız yerine mi geçmemi istiyorsunuz?!” Sesini yükselterek sorduğunda Bayan Lee dudaklarını dişledi.
“Bak biliyorum ki hoş bir şey istemiyorum ama ne kadar istersen vereceğiz. 5000 dolar? 1 aylığına. Ve 3 aylık 15ooo dolar senindir?” Baekhyun ağzını açmadığında Bayan Lee iç çekti.
“Tamam 20000 olsun. Kabul ediyor musun?” Baekhyun sesli sayılabilecek şekilde yutkundu ve kafasını salladı. O an sadece eve gidip Kyungsoo’ya bu haberi söylediğinde onun suratında oluşacak gülümseme vardı.
“Harika. Bana numaranı ver yarın seni arayacağım ve detaylar hakkında konuşuruz” Bayan Lee telefonu Baekhyun’a uzattıktan sonra söylemişti. Ve Baekhyun kendini bir anda bu kabusun içinde bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHE Has Got A "Thing"
Fanfic"Şaka yapmıyorum Jongin. Onun gerçekten bir 'şeyi' var" "Pekala acaba hiç onun bir kız olmayacağı fikrini düşündün mü?" "Tanrım! Imkansız...değil mi?"