# Bölüm 3 # Holiday

13.7K 1K 446
                                    

Y/N: Bazıları hikayede Taeyeon'un olmasından hoşlanmamış, sadece isim olarak yer alsa bile. Ben de daha önceki bölümleri de değiştirerek bu bölümden sonrası içinde Taeyeon karakterinin ismini 'MinHee'ye çeviriyorum. Artık Chanyeol ve Dara'nın kardeşinin adı MinHee yani. MinHee'yi Baekhyun'un kız versiyonu olarak hayal edebilirsiniz.

"N-ne?" Baekhyun Bay Park'dan önce şaşkınca sordu. 

"Sen ve ben?" Elleriyle saçma hareketler yaparken çaresizce Dara'ya baktı. Onun surat ifadesi de pek iç açıcı görünmüyordu.

"Baba bilirsin kardeşimizle kaynaşmamız gerek" Chanyeol kolunun Baekhyun'un omzuna atıp onu kendine yapıştırdığında söyledi. 

"O zaman Dara'yı de alın" Bayan Park söyledi.MinHee'den hoşlanmıyordu, kocasının gayrimeşru kızı.... 

Chanyeol bıkkınca kafasını salladı ve kimseye belli etmeden Baekhyun'a göz kırptı. Baekhyun sadece yerinde dikiliyordu. Lanet olası bu işi neden kabul etmişti ki? Eğer deli gibi çalışır eve gelmeden hem okul hem de diğer 3 işini yaparsa belki Kyungsoo'nun okul masraflarını ödeyebilirdi. Ama şimdi elinde yeteri kadar para olmasına rağmen bu lanet yerden kurtulmak istiyordu.Ne olurdu ki Chanyeol'a da kendisinin erkek olduğunu söyleselerdi? 

"O z-zaman Kyungsoo da gelsin" Baekhyun kafasıyla Kyungsoo'yu işaret ettiğinde Dara onayladı. 

"Chanyeol yukarı çıkalım mı?" Dara sinir bozucu bir tonda söyledi ve Chanyeol'un koluna girip onu yukarı çekiştirmeye başladı.

"Yahh! Noona sorunun ne?" Dara tırnaklarını Chanyeol'un koluna batırdığında Chanyeol sızlandı. 

"Kafayı mı yedin? Ne tatili? Hem neden Bae- MinHee'ye bu kadar yakınsın?" Chanyeol sırıttı.

"Noona, hadi ama bir şey yok" Chanyeol sırıtmaya devam etti.

"Ondan uzak dur" Dara bağırdıktan sonra koşarak odadan çıktı. Pekala, Chanyeol'un MinHee'ye aşık olduğu falan yoktu elbette ki, tanrım o yılışık kıza nasıl aşık olabilirdi ki? Sadece biraz eğlence arıyordu ve bu eğlence MinHee'nin ta kendisiydi. 

Kısa sürede onu altında inletecekti ve sonunda Chanyeol rahat bir şekilde ondan kurtulacaktı. Daha fazlası yoktu bu yüzden Dara'yı endişelendirmeye de gerek yoktu aslında. 

Gerçeği söylemek gerekirse bir kaç gündür bu konu hakkında fazlasıyla düşünüyordu, artık MinHee işinin fazla uzadığı bir gerçekti. Onunla yatacak bu sayfayı da kapatacaktı ve bu tatil bunun için idealdi. 

Dara'nın orada olması bir şey değiştiremezdi. 

Gülümseyerek MinHee'nin  odasına ilerledi. 

"Hey?" Chanyeol kapıyı araladığında Baekhyun yerinde dikili kaldı. Şansına lanet okurken göğüslerini nasıl kapatacağı hakkında bir plan yapması gerekiyordu. Çünkü soğuktan ve heyecandan sertleşmiş göğüs uçları Chanyeol'a karşı sırıtıyorlardı. 

*****

"Bay bir daha görüşmeyeceğiz zaten benim evimde kalmak istediğini mi söyledi?" Sehun kaşlarını kaldırarak sordu. Bir yandan da Luhan'a sırıtıyordu.

"Tanrım boşversene" Luhan omuz silktiğinde Sehun atıldı.

"Hadi gidelim" Luhan'ın ne sorunu olduğunu ya da neden böyle bir şey istediğini bilmiyordu fakat eğer çabalarsa bunun arkasında ne olduğunu öğrenebileceği kesindi. 

"Tanrım" Luhan Sehun'un montunu astığı yere kendisininkine de bıraktıktan sonra etfrafına göz attı. Gerçekten de, burası bir idolün eviydi. Her taraf Sehun'un büyük yarı çıplak resimleriyle kaplıyken eşyalar fazla lükstü. 

SHE Has Got A "Thing"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin