Duygu Etiketleri

595 65 18
                                    

I know I am simply falling for you I'm taking time to envision where your heart is And justify why you're gone for the moment I tumble sometimes, looking for sunshine

Biliyorum, ben sadece senin için düşüyorum Kalbinin nerede olduğunu hayal etmeye zaman ayırıyorum Ve şu an gitmiş olduğunun haklılığına Bazen tepetaklak oluyorum , gün ışığını arıyorum

Müzik:İyeoka/Simply Falling

6 ay sonra...
''Bir zamanlar birlikte yaşayan mutlu bir çift varmış. Bu evli çift beraber o kadar mutlularmış ki onları gören herkes imrenirmiş. Aşklarına sıkı bir sevgiyle bağlı olan bu çift sevginin koruyucularıymış. Bunu birbirlerinden başka kimse bilmezmiş. Bu sevgi koruyucusu olan çift,bir gün kötü bir yanlış anlama sonucu kalpleri kırılmış. Birbirlerine olan aşkları bu yanlış anlaşılma saikiyle sevgileri pusuya düşmüş çünkü isteseler de kalplerindeki eski tutkuyu ve güveni geri getirememişler. Kalpleri çok yaralıymış bu yarayı kapamanın yolunu bulmak için türlü türlü yollara düşmüşler fakat çok çaresizlermiş çünkü kalp yarasının ilacı yokmuş. Bu iki kalpleri kırık aşık bir gün her ikisi de birbirinden farklı kutu bulmuşlar. Birisi bulduğu bu kutudan çıkan mucizeyi kötü amaçlar uğruna kullanmaya karar vermiş. Bu şekilde sevdiğini unutabileceğini sanıyormuş fakat yanılmış ve içinden doğan bu kötülük onun sonunu getirmiş.'' Küçük oğlan heyecanla ayağa kalktı.''Peki öbürü ne yapmış?'' dedi. Büyükbabası onun bu haline gülmüştü.''Öbürü ise aşkını unutmak için kayıplara karışmış. Onu unutmak için her şeyini bırakıp gitmiş.''Büyükbabası bunları anlatırken salona aniden ablası girdi küçük çocuğun.''Hayır büyükbaba hikayenin en önemli kısmını söylemeyi unuttun.'' dedi ardından o da küçük kardeşinin yanına oturup hikayeyi anlatmaya devam etti:''Aşkını unutmak için giden kişi kadın olandı fakat giderken tanrının ona verdiği hediyeyi de bırakıp gitmiş. Bu olmadığını anlatır bir şekilde ofladı ve isteksiz bir şekilde sordu.''Oğlu ne yapmış peki?'' Ablası omuz silkerken büyükbabası her ikisine de göz gezdirdi.''Oğlu ne mi yapmış? Bunu bilemeyiz çünkü bu kimsenin bilmediği bir hikaye daha doğrusu henüz yazılmamış bir hikaye...''

-

''Londra on iki derece hafif rüzgar ve yağmur bekleniyor, Roma ve Paris ise on beş derece hava açık fakat dikkatli olmakta fayda--''

Başka kanal:

''Aşkım sensin az sonra Kanal 3'te--''

Başka kanal:

''2018'in en yeni buluşuyla karşınızdayız. Yanımda bu buluşun sahibi olan Theron Lucas yanımızda.
''Bize icadınız hakkında biraz bilgi verir misiniz?''
İşte bu kanal Adrien'ın ilgisini çekmişti,izlemeye devam etti.

''Gördüğünüz bu etiketlerin her birinin içinde farklı bir duygu var. Bu etiketler sayesinde mutlu olmak istediğiniz zaman tek yapmanız gereken şey etiketi bileğinize yapıştırmak, etiket teninizle temasa geçtiği andan itibaren istediğiniz duyguyu size vermeyi başlar. Bu tabi ki sadece mutluluk üzüntü heyecan gibi duygular içinde geçerli değil eğer bir yakınınızı kaybettiyseniz bundan üzüntü duymamak için unutma seçeneği de var.''
Adrien bu etiketlerden epey etkilenmişti ama düşünmeden de edemiyordu. Ya bu etiketler istenenin tam tersi bir sonuç yaratırsa? Spiker soru sormaya devam etti:

''Ne zaman satışa geçecek?'' ''Ürün bugün tüm Dünya'nın elinde olması için hazırlanıyor. Yarın yeni bir devrim gerçekleşecek---'' Adrien kalanını izlemeden tv'yi kapadı. Bugün daha fazla haberi kaldırabileceğini sanmıyordu. Daha fazla oyalanmadan yatmaya karar verdi.
-

"Usta Fu! Usta Fu? Gördünüz mü haberi?'' Wayzz Usta Fu'nun etrafında adeta parande atarmışcasına uçuyordu. Usta Fu her zamanki gibi oturmuş düşünüyordu.''Evet. Evet gördüm. Bu bir problem yarratabilir umarım korktuğum şey olmaz. Aksi takdirde uğur böceği ve kara kedi bile bu durumda yetersiz kalır.'' Wayzz biraz daha ustasının etrafında döndü.''Ya öbür mesele? Çocuğun öğrenme vakti hala gelmedi mi?'' Usta Fu yaşlanmış bedenini zorla yerinden kaldırdı ve belini rahatlatmak için koltuğa doğru uzandı.''Bunu zaman gösterecek.''

-

"Bugüüün günlerdeen FİLM GÜNÜÜÜ!!!'' diye bağırdı heyecanla Marinette. Bir yandan mısır patlatırken bir yandan da radyoyu dinliyordu.''Yarın bütün duygu etiketleri tüm dünyada satılışa sunulacak. Sakın kaçırmayın!*Dink*'' Marinette aynı haberi bugün tv'de de izlemişti. Bütün dünya bu yeni çıkan duygu etiketleriyle ilgileniyordu. Sosyal medyada bu konuyla ilgili birçok tartışma, instagram ve facebookta ise konuyla alakalı capsler, gönderiler...hepsi art arda sıralanıyordu. Marinette mısırını aldı ve koltuğuna yerleşti. ''Adrien ne yapıyor acaba?'' diye düşünmeden edemedi. Onunla altı aydır birlikteydiler kimse bu birlikteliğe karşı çıkmamıştı ve Marinette bildiği şeyleri hala Adrien'a söylememişti. Bunu söylemeye gerek duymamıştı pek. Sonuçta beraber mutlulardı niye maskeli hallerini bu işe karıştırsınlar ki? Marinette filmi açtı ve izlemeye başladı. Bu gece onun geçireceği son normal günüydü belkide... Marinette sabah kalktığında koltukta iki büklüm yattığını fark etti kalkmaya çalıştı.''Ahh! Boynum.'' dedi zorla koltuktan kalkıp banyoya dişlerini fırçalamaya gitti. Boynu feci derecede tutulmuştu Kafasını sola çeviremiyordu. Bu haliyle salona geçti ve oturdu. Sabah haberlerini dinlemek için tv'yi açtı: ''Şu an Paris'teyiz insanlar duygu etiketlerini almak için sıraya girdiler bile--'' Başka kanal: ''Şu yeni satılan etiketleri eminim hepiniz görmüşsünüzdür. Bu etiketler hakkındaki düşünceleriniz neler? ''Kesinlikle sağlıklı değil. Bu etiketler insan doğasına aykırı! Kimse anlamıyor ama BU ETİKETLER İNSANLIĞIN SONU OLACAK! Bunu izleyen varsa hayatınız için yaşamak için Asla o etiketleri kullanmayın!'' ''Bu görüşünüze pek katıldığımı söyleyemem. İnsanlar bu etiketler sayesinde her türlü duyguyu istedikleri zaman yaşayabilecekler. Neden kötü olsun ki?'' Marinette tv'yi kapadı ve hazırlanmak için odasına çıktı. O da bu etiketlere karşı tepkiliydi. Aynı o adam gibi düşünüyordu adı neydi? Hah! Prof. John Smith. İnsanların çoğu bu etiketleri almaya başlamışlardı bile eğer bir felaket olacaksa da buna kimse karşı koyamazdı. Bazıları hariç.

*İlk baştaki hikayeyi tamamen ben uydurdum. İsim vermedim orada ama anlamayanlar için hikayedeki çift Mr. Ve Mrs. Agreste'in hikayesi.

*Hikayeyi anlatan kişi master fu orada pek belli edememişim kim olduğunu.

* Bu bölüm geçiş bölümü gibi oldu. Ileride Ortalık karışıyor bakalım neler olacak:)

*Duygu etiketleri ise dw'den alıntı yaptığım bir kısım oldu. Umarım beğenmişsinizdir.

*Son olarak bu güzel kitap tasarımı için @LadyBloom_zehra çok teşekkür ederim canım iyi ki varsın💛

La Vie En Rose ~AdrienetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin