Ahojte, práve včera som dokreslila novú kresbu - Pitbulla:)
Je to jeden z mojích najobľúbenejších spevákov (ale priznávam, v mojom rebríčku obľúbencov sa nachádza predsa len pod Eminemom - ako inak:D)
Tak ale pome ku kresbe - takto vyzerá:
A ideme pekne od začiatku: najprv som si nakreslila takýto jednoduchý náčrt, ktorý mi trval ozaj len chvíľočku (slúži na to, aby som presne vedela, kde budú oči, nos, aký tvar bude mat obočie, pery,...)
A tu som ten náčrt šla o čosi viac vyšperkovať:A tu som sa do toho pustila ešte viac detajlenjsie:
A tu sú už finálne fotky: jedna čiernobiela, druhá v pôvodnom stave :)
Ešte spomeniem, že som používala ceruzky od značky Koh-i-noor prevažne mäkkosti 2B, 4B, 5B a gumovala som s umeleckou plastickou latexovou gumou taktiež od koh-i-noor. Na "biele odrazy v oku" a iné detajli som použila biele gelové pero ktoré sa dá zohnať v Ševt-e.
Tak dúfam že sa Vám kresba páči. Napíšte prosím dolu do komentárov vášho ublúbeného speváka/speváčku, nech sa inšpirujem :D
A ešte také malé vsunutie pre tých, čo čítajú môj príbeh Na konci tunela - časť žiaľ dva týždne nevyšla, pretože sa ako tak snažím doopravovat si známky do polroka :D (zistila som, že stredná je omnoho ťažšia ako som si myslela...)
No a s príbehom plánujem urobiť už iba pár kapitol (cca 10), a potom cez letné prázdniny vyjde pokračovanie (kniha číslo dva), kde sa dej bude odohrávať po určitom časovom rozostupe plus tam budú nové postavy, no a mne sa celkovo tento nápad páči :D (akoby druhá séria Na konci tunela) hurá!Tak vidíme sa nabudúce, a ďakujem za každý lajk a komentár :)
-Laura
YOU ARE READING
Moje kresby
RandomNové práce do tejto zbierky už nepridávam, no nechávam to tu, aby sa dalo nahliadnuť i do mojich začiatkov. Ak však i naďalej chceš sledovať moju cestu umením, tak ma nájdeš na Instagrame pod menom @lauh.coll Ďakujem! 2017 - Kreslenie - Ran...