Ahojte!
Po dlhšej dobe som tu opäť s kapitolkou, s výkresom do školy na hodinu Architektúry. Odovzdávala som ho niekedy tesne pred vianocami :)(Tu sa ospravedlňujem za takú debilnú fotku, lepšiu som nenašla :D):
(Again, fotečka moc zdiaľky, posielala som ju totiž iba priateľovi, čiže bola fotená narýchlo, ale tak povedala som si že poslúži i tu :DD):
A finálna fotka:
Musím sa vám priznať, že pôvodne sa kresba nemala niesť duchom takéhoto "pop art" štýlu, či ako by som to nazvala, no keďže som mala skutočne málo času na dokončenie kresby do termínu, tak som si to musela zjednodušiť :D (keby mám viacej času a učitelia na nás tak netlačia, tak ten stĺp nakreslím poriadne celý :D) - ale čo už, aspoň som si zjednodušila prácu a vyzerá to, prekvapivo, celkom fajn :D
Či vy na to?No a keďže tu máme ten nový rok (2020 - bože, jak to letí!) tak vám, klasicky, ako vždy ku koncu kapitolky, položím otázočku...
Každý sa teraz v tomto "čase predsavzatí" pýta iba na ne. Často si ľudia dávajú predsavzatia typu: schudnem do leta 10 kíl, nebudem fajčiť, budem jesť zdravšie, budem menej na telefóne... možno by som povedala, že je to až klíšé, keďže k tomu dodám, že väčšina s týchto predsavzatí stroskotá ešte v januári.
No ja osobne som si dala predsavzatí niekoľko (:DD), a zapísala som si ich do diára. Týkajú sa ako tak mojich záľub, zdravia, či duševného rozvoja. Jednou z nich je napríklad "obklopovať sa s pozitívnymi ľuďmi" alebo "naučiť sa skladať rubíkovu kocku", či jednoducho "byť tvorivá", "dopísať rozpísaný román" alebo "ísť na prvé tetovanie".
Všetko sú to také malé (pre mňa veľké) ciele, dá sa povedať, ktoré by som chcela urobiť, alebo teda mať či pociťovať, tento rok. A pri pomyslení na ne ma robia šťastnou.
Aké máte vy predsavzatia? (I keď toto slovíčko sa mi osobne moc nepáči, pretože si ihneď pod ním predstavím čosi nesplniteľné, čosi klišé, na čo sa vykašlem ešte pred februárom :D)
Tak teda... aké máte ciele, alebo ešte lepšie, sny, ktoré z vás urobia šťastnejšieho človeka v tomto roku?(Šťastný nový rok moji krásny čitatelia!)
Laura
YOU ARE READING
Moje kresby
RandomNové práce do tejto zbierky už nepridávam, no nechávam to tu, aby sa dalo nahliadnuť i do mojich začiatkov. Ak však i naďalej chceš sledovať moju cestu umením, tak ma nájdeš na Instagrame pod menom @lauh.coll Ďakujem! 2017 - Kreslenie - Ran...