Umelec dnešného piatka - Kissing_of_fire
Vítam ťa u nového YourArtFriday! Neplánovala som ho vydať v takýchto neskorých večerných hodinách, no takto to vyšlo, čo už :D
Dnešným umelcom je slečna menom Alica. Začneme jej podareným autoportrétom, ktorý ma zaujal asi najviac zo všetkých jej prác.
1.Okrem toho, že portrét je, samozrejme, na jednotku, sa mi páčia aj tie farebné obláčiky, ako takmer nepatrne ale predsa ladia s okom. Vyzerá to super. Ja sa takýchto "kreatívnejších" prác vždy kus bojím, pretože si neustále myslim, že to pokašlem. No možno by som mohla i ja začať viac experimentovať ;)
2. Portrét Harryho Pottera. Dievča, prosím, ako to že si mala nervy na tie vlasy? :D (ja na ne nemam nervy nikdy, často krat kvôli nim pokazím portrét :DD)
Je to naozaj podarená kresba. Nehovoriac o tom, že Harryho milujem, asi by som si ho mala nakresliť aj ja :D3. Portrét Billie Eilish so suchým pastelom a čiernou ceruzkou. Aj táto kresba ma veľmi zaujala a verím že aj vás.
4. Máme tu takúto zaujímavú starú fotografiu mladomanželského páru:
Rešpekt pred tebou, umelkyňa dnešného piatka, že si sa odhodlala z takejto starej fotky nakresliť portrét.
Ja by som sa asi nedovážila (v tomto som moc fajnová) - i ked, ano, tiene a kontrasty sú na fotke rozhodne viac než obstojné :D ale, vidíš, kto neskúsi, nezistí, alebo kto nevyskúša, nemá (či bohvie jak sa to hovorí :D). Každopádne - ty si skúsila a vyšlo ti to teda dosť dobre. Super! Posúďte sami:5. Teno pop art štýl portrétu rozhodne musím niekedy skúsiť i ja. Leonardo DiCaprio sa ti veľmi podaril.
6. Daenerys z GOT nakreslená so suchým pastelom. Veľmi ma fascinujú farebné kresby. Je to opäť vec do ktorej sa musím pustiť konečne i ja a zahodiť všetok strach čo ma drží nizúčko v komfortnej zóne pri ceruzke, pentelke a akryle :D
Veľmi pekná práca! :)A sme u konca. Prosím, vychválte v komentároch tohtopiatkovú umelkyňu, Alicu, vysoko k nebesám. Nech sa teší, nech ju to povzbudí. Pretože je fakt šikovná ;)
Kissing_of_fire
Ak si viete z prác vybrať favorita, napíšte čísielko do komentárov. U mňa vyhral autoportrét (číslo 1.).Vidíme sa nabudúce pri maľbe zátišia. Škola volá, dni sa pomaly ale isto skracujú. No čo, ste už v depkách minimálne takých hlbokých ako som ja, či si to blíženie sa učenia-mučenia ešte tak neuvedomujete? (:D)
Laura.
أنت تقرأ
Moje kresby
عشوائيNové práce do tejto zbierky už nepridávam, no nechávam to tu, aby sa dalo nahliadnuť i do mojich začiatkov. Ak však i naďalej chceš sledovať moju cestu umením, tak ma nájdeš na Instagrame pod menom @lauh.coll Ďakujem! 2017 - Kreslenie - Ran...