Umelec tohto piatka -
satt321Témou dneška budú, pre zmenu od minulajších digitálnych prác, farebné portréty kreslené na papier.
Dnes som práce zoradila podľa mojej obľúbenosti, takže poďme na to! Začínam s mojou najobľúbenejšou:
1.Táto kresba Stevena Tylera - omg! Páči sa mi to neskutočne, a to nie len preto že dedkov (haha:D) z Aerosmith milujem. Skvelá práca, dokonca aj problém zrejme každého umelca - vlasy - si zvládla ! :)
2. Wau wau wau!
Kresba Chestera z Linkin Park, ktorých, btw, počúvam taktiež a pripisujem si k ich piesňam velmi vela spomienok, sa veľmi tesne delí s prvým miestom spolu s Aerosmith. Povedz mi, umelkyňa tohto piatka, ako to robíš? :D síce je pravda že som ešte neskúšala takto "seriózny" portrét s farbičkami, no tak ako ty by som to rozhodne nedala. No celkom ma svojimi prácami k tomu inšpiruješ, zrejme si dačo farebné nakreslím i ja :D (finally!)
3.
Fred z Limp Bizkit :OTaktiež moc moc podarená kresba, páči sa mi aké je to celé vďaka svetlým sivým farbám ktoré si zvolila také možno "jemnejšie?":)
Tetovania sú brutálne, všetko je brutálne. Si šikovná !4.
tohto týpka už žial nepoznám ako ľudí z predošlých troch prác no to samozrejme vôbec neovplyvňuje to, ako sa mi kresba páči. Celkovo i z tvojich ostatných prác je vidno, že sa vyznáš i v tom kam treba dať tiene a v akom množstve a kde je svetlo, atď... máš na to, jednoducho, dobré oko. I keď pre mna a zrejme i pre teba je úplnou samozrejmosťou vidieť tiene správne, a správne a v správnom množstve ich i "vložiť" na papier, no niektorým (nemyslím žiadnych konkretnych ľudí, vravím to iba tak všeobecne, ako to je) to veľa krát viditelne robí problém - avšak, na všetkom sa dá zapracovať. No dovolím si povedať, že ty si v tomto úspešne prešla :D Congrats!
5.
A tento portrét, na dnes posledný, je peknou (a podarenou) čerešničkou na torte.Vraví sa, že na umelecké dielo sa má vždy pozerať zdialky a nie z blizka, pretože z dialky to vždy vyzerá najlepšie (a ešte lepšie ak sa na dielo pozeráš zdialky a ešte dolu hlavou, haha, topka :DD). Možno toto je i tvoj dôvod prečo svoje kresby nefotiš viacej detailnejšie - možno, iba možno :D (čo nevadí, samozrejme. Ani ja svoje nefotím nejak extra z blízka a presne kvoli tomuto, čo som písala. Tak mi možno daj vedieť do komentu, či som to správne tipla :DD) Každopádne - neboj, tvoje kresby by boli pekné tak či tak! ;)
Každá jedna z týchto kresieb sa autorke veľmi podarila. a ak si jej terajšie kresby porovnám s jej staršími, je vidieť značný pokrok. Veľa ľudí vraví, že kreslenie portrétov je jedno z najťažších vecí, čo sa dá nakresliť. A ja si potom vravím - ako je, sakra, možné, že keď viem kresliť tváre (i hope so!), nedokážem nakresliť obyčajnú kvetinu? :DD
Možno tváre nakoniec nie sú ani až takou vedou, len treba prísť že ako na to.
satt321 na to už, ako sme si mohli všimnúť, prišla, tak ju vychválte v komentároch za jej neskutočný talent a šikovnosť ;) (A mrknite sa na jej profil).
Napíšte prosím taktiež, ktorá kresba bola vašou najobľúbenejšou.
Pamätajte, že komentáre a lajky pri piatkovej kapitolke nikdy nedávate kvôli mne.
Tak nešetrite, prosím, pochvaľou, nech sa tohtopiatková umelkyňa teší. Spríjemnime jej dník spoločne :)
...satt321 , len tak ďalej, držím ti palce, si naozaj šikovná!Tak vidíme sa najbližšie pri mojej prvej digitálnej práci na grafickom tablete! (Sledovatelia na IG už vedia o čo ide :D)
Laura.
YOU ARE READING
Moje kresby
RandomNové práce do tejto zbierky už nepridávam, no nechávam to tu, aby sa dalo nahliadnuť i do mojich začiatkov. Ak však i naďalej chceš sledovať moju cestu umením, tak ma nájdeš na Instagrame pod menom @lauh.coll Ďakujem! 2017 - Kreslenie - Ran...