Tak a dnes som tu opäť s ukážkou zopár mojich starších kresieb (dnes i "malieb") :)
Ako prvé Vám ukážem tento kvietok. Myslím, že je na prvý pohľad vidieť, ako sa v oblasti lupienkov pomaly, ale isto začal vydierať papier. (Farbu som vrstvila a vrstvila a vrstvila) :D
Ako druhé tu máme, ako mi bolo vtedy dedom povedané, "zhnité jabĺčko." (Ďakujem, mimochodom, za úprimnosť.)
Cieľom však nebolo namaľovať ho tak, aby vyzeralo naozaj zhnito. (Ozaj nie.)Ako ďalšie tu máme mini maľbičku ovocia.
(Keď tak pozerám na tieto rok/dva staré malbičky, tak mám celkom chuť si namaľovať opäť niečo, no a možno by to dopadlo i o čosi lepšie (alebo horšie?!) :D)
A teraz nasleduje mini eifelovka. (Mimochodom, už pár mesiacov pracujem na kresbe eifelovky vo formáte A4, tak dúfam, že čoskoro ju dorobím a hneď ako to bude možné ju sem pôjdem zverejniť) :D...a mini domček
Mini domček #2
A pozrite sa, čo som našla na celkom spodku skrinky... :D
(Takéto kresby ma vždy fascinovali, tak som musela skúsiť i ja jednu... a ak mám pravdu povedať, pamätám sa, že pri kreslení tejto perspektívy som strávila celkom dlhý čas i výpočtami na kalkulačke :D)To bude všetko z dnešného "prehrabnutia sa" v mojich čmáraničkách. Dolu do komentárov mi prosím napíšte, či by ste chceli viac takýchto "prehrabnutí sa" v skrinke so staršími kresbami :D (myslím, že je tam toho ešte celkom dosť)
A ešte otázočka: zaujímali by vás aj výkresy, ktoré robíme v škole? (Chodím na strednú stavebnú, žiaľ, nie na umeleckú :D - i keď v poslednej dobe celkom ľutujem môjho rozhodnutia...ale zas na druhú stranu nemôžem povedať, že by ma stavebná nebavila - vždy som chcela byt interiérovým dizajnérom, tak uvidíme. Koniec koncov, podľa mna ajtak skončím na umeleckej výške :D)
...zopár výkresov totiž kreslievame i v škole, i keď, je to nič moc, ale myslím, že by nebolo na škodu Vám ich ukázať :DNajbližšie sa ale vidíme pri kresbe Betky (Selassieho priateľky) - myslím, že ju poznáte, ak máte aspoň menší prehľad o ľuďoch na YouTube :) (ja YouTube veľmi nesledujem, až na pár výnimiek, no viem, o koho sa jedná) :D
Tak ahojte!
YOU ARE READING
Moje kresby
RandomNové práce do tejto zbierky už nepridávam, no nechávam to tu, aby sa dalo nahliadnuť i do mojich začiatkov. Ak však i naďalej chceš sledovať moju cestu umením, tak ma nájdeš na Instagrame pod menom @lauh.coll Ďakujem! 2017 - Kreslenie - Ran...