Selin'in Ağzından
Karnımdan gelen gurultu ile Mete'nin bakışları karnıma indi. Ben utançtan kızakırken o sırıtıyordu. Ya herkes aynı tepkiyi vermek zorunda mıydı?
"Sanırım atarlı kızımızın karnı aç. O zaman ilk seni doyuruyoruz sonra birlikte güzelce vakit geçiriyoruz. Tüm gün seninle vakit geçirmek istiyorum" dedikten sonra elimden tutup yatak odasından çıkardı.
"Ne yiyeceğiz?"
"Sen oturucaksın bende sana marifetlerimi göstereceğim. Ve bu ilk ve son olacak o yüzden iyice gözetle beni" diyip göz kırptı.
"Hah bende çok meraklıydım zaten"
"Tabi meraklısın. Gözlerinden belli oluyor resmen"
"Hadi be ordan"
"Gözlerin diyorum. Apaçık belli ediyorlar herşeyi diyorum"
"İneklerde uçuyordu zaten canım"
"Ne dedin?"
"İneklerde uçuyordu zaten dedim"
"Yok ondan sonra bir şey daha dedin"
"Canım demiştim" benim yüzüm kızarırken onun ki memnuniyetle gülümsüyordu.
"O kadar özlemişim ki senden bu tarz kelimeler duymayı"
"Korkuyorum artık"
"Neyden?"
"Sanki bir sey olacakmış ve yine birbirimizden ayrılacak mışız gibi geliyor. Aynı filmlerdeki durun siz kardeşsiniz olayı gibi" Mete son dediğime gülerken ben ciddiyetle ona bakıyordum. Cidden tekrar ondan uzaklaşmak istemiyordum. Tek istediğim birlikte sonsuza kadar mutlu yaşamaktı ve bu gerçekleşir miydi bilmiyordum. Ciddiyetle ona bakmaya devam ederken gülmeyi sonlandırıp bana duygu ile bakmaya başladı.
"Biz bu saatten sonra birbirimizden uzaklaşamayız Selin. Baksana Allah bizim kaderlerimizi birlikte yazmış. 5 yıl geçti ama sonunda yine birbirimizi bulduk. Bence alın yazımızda birbirimizin ismi yazıyor"
"Sanırım haklısın"
"Korkma! Ben izin vermem bundan sonra ayrı kalmamıza"
"Seni çok seviyorum" diyip ona sarıldım. Saçımı öpücük kondurup "Bende seni çok seviyorum" dedi.
"Hadi artık yeter bu kadar konuşma artık seni doyurmalıyız" diyip beni bir sandalyeye oturttu kendide malzeme çıkarmaya başladı. Ona o kadar odaklanmışım ki mutfağa geldiğimizi beni sandalyeye oturtunca farkettim. O işe koyulurken bende onu izliyordum. Geniş omuzları, gömleğinden dışarı taşıcakmış gibi duran kaslı vücudu ve sert ciddi yüz hatları onu ilgi çekici gösteriyordu.
"Biliyorum çok çekiciyim" dedi bana doğru dönmeden. Arkasında üçüncü bir gözü falan mı vardı nerden anlamıştı onu izlediğimi.
"Hah çekici mi sen mi? Bu tiple seni evde kalmaktan kurtardığıma dua et sen"
"Asıl sen dua etmelisin. Ben seni seçmeseydim sen kesin evde kalırdın. Zaten yanakların falanda şişmiş iyice"
"Hah emin misin? Tabi senin haberin yok peşimde koşan erkeklerd.." cümlemi tamamlayamadan dibimde Mete'yi buldum. Aniden dibimde olmasından dolayı şaşkınlıkla ona bakarken o kaşlari çatılı bana bakıyordu.
"Kim lan o peşinden koşan erkekler? Söyle de gösterim onlara benim sevdiğim kadına göz koymanın ne demek olduğunu. Yoksa şu Hakan denen it mi?"
"Sakin ol lütfen sadece şakasına dedim. Ayrıca peşimde koşanda yok. Hem olsa ne olacak benim için tek sen varsın. Bu kalbin anahtarı sende iken kimi girebilir ki bu kalbe?" Yüzünü okşayıp yanağına bir öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Tatmak 2
Chick-LitAşkı Tatmak 2 Birinci seriyi okumadan başlamayın!!! Başlangıç: 06.11.2017