___11___

99 12 1
                                    

Než začnete číst další kapitolu chtěla by jsem se vás na něco zeptat. Až dokončím tuhle povídku plánuji novou. Jen by mě zajímalo jestli by jste dali přednost povídce která by se opět odehrávala ve stylu (Eddie-Richie) nebo by jste chtěli spíš (Jack-Finn). A kdyby jste měli čas na mém profilu je menší projekt. Děkuji <3


4.9.1959

Následující den byl pro Richieho utrpení. Styděl se za sebe, jak vyjel na Sama? Až teď si začínal uvědomovat jakou udělal chybu, ale přeci viděl jeho chování. Má ho brát doopravdy jako hrozbu? Celí den Richie strávil sám. Nebavil se dokonce ani s Billem. S nikým. Byl tam jen on a jeho myšlenky. ,,Richie prosím" zkoušel s ním Bill už po několikáté navázat konverzaci. ,,Co se s tebou děje" vydechl. Richie se postavil. Rychle vyšel ze třídy. Ani on sám nechápal své chování. Billy mu chce jenom pomoc. Pak ho trápila ta věc s benzínkou. Jestli že se To vrátilo tak musí něco udělat. Následující zbytek dne se s Richiem pomalu vlekl. Učivu nevěnoval nejmenší pozornost a všechny kolem sebe ignoroval. Po škole se ani nerozloučil s ostatními a rovnou zamířil ke svému domu. ,

Cesta domů byla to nejnudnější co Richie za tenhle den vůbec zažil. Nikdo s kamarádů s ním dneska nešel. Dříve tudy chodil pravidelně s Eddiem protože měli stejnou cestu, ale dneska už s ním Eddie nepůjde. Nepůjde s ním dneska, zítra ani pozítří, už nikdy. Richieho ta vzpomínka píchla u srdce. Rozešel se tedy rychleji. ,,Pomoc" uslyšel Richie tichý šepot z levé strany ulice. ,,Je tam někdo?" pronesl Richie. Nikdo mu však neodpověděl. Richie sešel z ulice rovnou na Lada. Neměl dobrý pocit z toho že musí být na Ladech, sám. Co když tady byl Bowers nebo kdokoliv jiný kdo by mu chtěl ublížit. ,,Tady" zašeptal ten hlas znova. Richie sebou malinko trhl, ten hlas hlas se mu zdál povědomý. Za nedalekým keřem Richie něco spatřil. Vypadalo to jako by z něj vyčuhovali blond vlasy. ,,Je tam někdo?" zkusil to Richie znovu. ,,Blíž" zašeptala. Richie poznal že se jedná o ženu. Když došel blíž a zjistil kdo se tam schovává, přidušeně vykřikl. Byla to Adriana Scottová, Samova matka. Vypadala strašně. ,,Jak pak se dnes máš Richie" sladce se na něj usmála. ,,Dobře" odpověděl Richie nejistě. ,,Kde je Eddie?" zamračila se. Richieho ta otázka překvapila. ,,Eh" to bylo jediné co ze sebe dostal. ,,Jen neboj za chvíli ho taky zabiji" usmála se. Richie vykulil oči. ,,Ale on" snažil se Richie říct. ,,Ani se o to nepokoušej, jasně že žije neměl ani dost síly na to aby mě porazil, a proto to taky přežil." Adriana se nad posledníma slovama zamračila. Richie ztuhl. Právě mu při nejmenším šílená ženská řekla že Eddie žije. ,,Neboj už sem se ho snažila zabít ale jaksi se mi to nepovedlo" její tvář zvážněla. ,,A ty si další na řadě" promluvila až neobvykle hlubokým hlasem. Pak se kolem ní obalil černý stín. Richie vyděšeně ustoupil. Když stín zmizel spatřil Adrianu jak se vznáší pár centimetrů nad zemí. Nádherně uhlazená tvář. Ve vlasech něco co připomínalo černé melíry. Místo nehtů dlouhé drápy a mini šaty. Její červené oči se na Richieho vražedně podívali. Richie znova couvl až narazil do stromu. Byl v pasti. ,,Nikdy mě tvůj kamarád neporazil, pouze zpomalil" zasmál se nelidský hlas. ,,Klaun už mě nebavil a teď jsem objevil Adrianu. Co říkáš na mojí novou podobu?" zasmál se znova. ,,Pak rovnou můžu zabít toho jejího syna co říkáš Richie!" Adriana nebo co to vlastně bylo se pomalu přibližovalo k Richiemu. Sama mu bylo líto. Richie nechtěl aby zemřel. ,,Si nějaký zamlklí" uchechtlo se To. Richie se zmohl jen na vyděšení výraz. Tady měl zemřít?

,,Říkal jsem ti něco!" zakřičel mužský hlas za tou věcí která se snažila Richieho zabít. Pak se ostrý pařát natáhl po Richiem. Pak byla tma. Richie pevně zavřel oči. Pár sekund po té cítil ostrou bolest ve své tváři. Rychle padl na zem aby mu To znovu neublížilo. Pak slyšel vřískot. Pak bylo ticho. Richie se odvážil otevřít oči. Skláněl se nad ním nějaký chlap. Jen se na něj usmál. ,,Jsem Denis a jsem si jist že tě tvůj kamarád Eddie hledá"


THE Derry 2 (It)Kde žijí příběhy. Začni objevovat