(Gerçek hayattan esinlenilmiştir.(ilerki bölümler için geçerli))
BİRİNCİ BÖLÜM
Bambaşka bir boyut ve sıradışı canlılar...Onları yöneten iki büyük efendi Christopher Grayson JONATHAN ve Anthony Elliot JONATHAN.
O sabah Chirstopher Grayson herzamanki gibi şatonun etrafında süzülerek uçan orman ejderhalarının kükremeleri ile uyandı.Ejderhalar adeta şatonun muhafızları ve uyandırıcı alarmı gibi olmustu,güneş tam doğarken şatonun etrafında süzülmeye ve alevler çıkararak kükremeye başlıyorlardı.Cristopher Grayson uzun ak ve gür sakallarını sıvazlarken güneşin doğuşuna bakıyordu,ejderhalar hala şatonun etrafında süzülmeye devam ederken Cristopher Grayson odasındaki dev ve kemerli cama doğru yöneldi ve orman ejdarhalarının kralının ismini fısıldadı.
'Drejya' yaklaşık üç metre uzunluğunda gri tüylü sırtında oldukça sivri ve keskin dikenleri olan yeşil gözlü,asil,sadık Drejya hızlıca camın önüne geldi ve kanatlarını olduğu yerde çırparak havada durmaya devam etti. Christopher Grayson Britejyanın kafasını okşuyordu.Ejderhalarda kafalarının okşanması selam vermek anlamına gelmekteydi.Britejya kafasını göğe kaldırdı ve kükreyerek onun selamına karşılık verdi ve tekrar göğe yükselip bir kez daha kükredi ve arkasından diğer ejderhalarla beraber ormanlarına döndüler.Christopher Grayson onların gidişini esen narin rüzgar ile izledikten sonra odasındaki dev aynanın önüne geçti ve iki elinide havaya hafifçe kaldırdı.
'Orstmaclot' dedi.Tıpkı sakalları gibi uzun gür ve ak saçları taranmış gibi olmuştu,üzerinde bir anda uzun bir cüppe belirdi.Uzun ve Dönemeçli merdivenlerden inen profesör Cristopher Grayson şatonun ana salonuna giden koridarda Mrs. Natalie Mora ile kardeşi Profesör Anthony Elliot ola konusurken görmüştü.Anthony nin yüzü huzursuz duruyordu,Mrs. Natalie Mora ak ve uzun saçlarını genelde topuz yapıp bir ejderha tüyü ile tutturuyordu.Şatoda Optelnion yani düşünce gücü ile cisimleri hareket ettirme dersleride vermekteydi, aynı zamanda iki efendininde en sadık ve en güvenilir profesörlerindendir.Mrs.Natalie Mora üzgün ve tedirgin bir ses tonuyla
'Günaydın Prf.Chirstopher'dedi.
'Günaydın Mrs. Natalie'dedi Prf. Christopher
'Efendim size kötü bir haberim var,nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum'dedi Mrs.Natalie Mora ,Prf.Chirstopher ona keskin ve sorgulayıcı bir bakış attı. Mrs.Natalie yutkundu ve söze devam etti.
'Hurdsh ler efendim,dün akşam ne olduğu bilinmeyen canavarlar tarafından saldırıya uğramışlar ve yasak büyüyü 'Formapro' yu kullanmşlar.' Hurdsh ler asil ve ihtişamlı yaratıklardır gökyüzünde yüzüp şatoyu korurlar adeta gökyüzünde uçan bir deniz kızına benzerler.
Prf.Chirstopher şaşkın,tedirgin ve kısık bir sesle 'olamaz'dedi ve Prf.Anthony Elliotle gözgöze geldi...
'İstemedende olsa kurallar kitabına uymak zorundayız Chirstopher'dedi Prf. Anthony ve sözlerine devam etti,
'Ne yazık ki ruhlarını aforoz edip vücutlarını Britejya nın dişlerine geçirerek idam etmek zorundayız.'dedi.
Bu haberi kimseye duyurmadan çözmek istiyorlardı ama ne yapsalarda bosaydı kurallara uymak zorundalardı.Prf. Cristopher Grayson Mrs. Natalie Mora ve Anthony Elliotu odasına çağırdı.
'Bu olayı nasıl çözeceğiz?'dedi Prf. Chirstopher
'Bunun çözümü yok! Orsmaclotu kullanmışlar'dedi Natalie Mora.Anthony lafa atladı,
'Mora haklı Chirstopher'
Prf.Chirstopher hiç tereddüt etmeden cevap vermişti,
'olmaz onları idam edemeyiz,onlar sadece kendilerini korumuş!'
'Kurallar kitabına uymayıp idam etmezsen olacakları hatırlatmama gerek varmı?'dedi Natalie .Kaşları havaya kalkmıştı sözüne devam etti,
'Eğer kurallar kitabına uymazsanız yada zamanakarşı gelirseniz kehanet oluşmak zorunda olur.Neler olacağını tahmin edebildiğinizi düşünüyorum'dedi.
'Hatırlatmana gerek yoktu Natalie,emin ol neler olabileceğini çok iyi biliyorum'dedi Prf. Christopher,o arada
Anthony köşede öylece durmuş düşünüyordu.
'Hurdshlerden birini çağıralım,bize neler olduğunu söylesin belki saldıran yaratıkların neye benzediklerini söylerler?'dedi Prf.Anthony
Natalie Mora'Prf.Anthony haklı hurdsh leri çağırmalıyız!'dedi.
Prf.Christopher Grayson lafa atladı'Öyleyse ne bekliyoruz?'diye karşılık verdi.
Prf. Christopher hızlıca şatonun koridoruna çıktı ve koşar adımlarla koridorda yürümeye başladı.
'Tom u mu arıyorsunuz?'dedi Natalie Mora
Christopher tam cevap vericekken Tom'u dışarıda ejderhaları beslerken gördü.Koşar adımlarla Tom'un yanına gitmek için Şatonun dev merdivenlerinden indiler.İnerken bir öğrenci Natalie Moraya 'Günaydın'dedi. Natalie mora cevap dahi veremeden Anthony le beraber Christopheri takip ettiler.Tom'un yanına vardıklarında Christopher direk söze girmişti.
'Tom! Hurdsh'leri çağır onarla konuşmak istediğimi söyle'dedi.
Tom şaşkın gözlerle Prf. Christophera bakıyordu,
Tam bir şey diyecekti ki,dediğimi yap! dedi Prf. Christopher.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hurdsh
Fantasybir hata yüzünden kendilerine korumaya çalışıp ceza almak zorunda kalan hurdsh lerin hatasıyla başalayan bir yasak aşk hikayesi(gerçek hayattan esinlenilmiştir!(ileriki bölümler için geçerli))