Хөшигний цаанаас орж ирэх нарны цацрагууд түүний нүүр, үс бас нүцгэн цээжин дээр тусч түүнийг минь гэрэлтүүлэх ажээ.
Тэр хичнээн сайхан харагдана вэ? Би энэ мөчийг л бүхэл амьдарлийхаа туршид төсөөлж, мөрөөдөж ирсэн. Зөвхөн зүдэндээ л түүнийг ийм ойроос харж байсан байх.
Сэхи энэ бүхэнийг бодит зүйл гэдэгт баттай итгэхийг хүссэн мэт Тэхёны царайг гараараа зөөлхөн илбэхэд Тэхён царайгаа үрчийлгэн өтгөн урт сормууслаг том нүдээ нухлаад, нэг нүдээ багахан нээж Сэхирүү харлаа.Сэхи: сайхан амарсан уу? Гэж хэлээд бага зэрэг дээшлэн Тэхёны цээжийг дэрлэн хэвтэв.
Тэхён буцаад нүдээ аньлаа
"Новш гэж би үнэхээр дүүтэйгээ гэрэлчихэжСэхи: буцаад унтах гэж байгаа юм уу?
Тэхён эрүүг нь гижигдэх Сэхигийн үсэнд ойртон үнэрлэлээ.
Тэхён: эрт сэрсэн байна шүү
Сэхи: та намайг бараг унтуулаагүй шүү дээ хэмээгээд инээхэд
Тэхён: тиймүү?
Сэхи:тийм ээ гээд гүнзгий амьсгаа авах
- таньтай хамт ингээд хэвтэх сайхан байнаТэхён: би явж усанд орлоо гэж хэлээд босч суутал Сэхи ард талаас нь түүнийг бүсэлхийгээр ороон тэврээд
Сэхи: би хамт орьё
Тэхён:тэгж болох юм уу?
Сэхи:болох байхаа
Мөрөн дээр нь эрүүгээ наан эрхлэнэ.Тэхён: хэрэггүй дээ. Тэгснээс чи цайгаа бэлдсэн дээр биш үү эхнэр минь. Нөхөр тань өлсөөд байна.
Сэхи: эхнэр?
Тэхён:Тиймээ эхнэр хэмээн үсийг нь илчихээд өрөөнөөс гарч одлоо.
Сэхи: эхнэр..эхнэр..
- тиймээ би үнэхээр энэ хүний эхнэр болчихсон шүүдээ
Сэхи инээж байлаа үнэхээр аз жаргалтайгаар инээж байв.Харин тэднийхаас холгүйхэн нэгэн гудамжны буланд хэн нэгэн хөлөө тэврэн даарсандаа чичрэн газар хэвтэж байлаа.
Энэ залуугийн хувьд Сэхигээс огт өөрөөр сэрсэн аж. Айж, сандарч бас гайхширч. Сэхитэй төстэй зүйл гэвэл тэр ч бас Тэхёны дэргэд сэрхийг хүсч мөрөөддөг нэгэн байв.
Түүнийг үүрээр сэрхэд нь хажууд нь хэдхэн хоногийн өмнө танилцсан сэтгэл татам бүсгүй чармай нүцгэн түүнийг тэврэн хэвтэж байлаа. Жимин бүсгүйн гарыг өөр дээрээсээ шижиглэн авч шидээд орноос үсрэн босоход Пэпис цочин сэрэв.Пэпис :Жиминаа... хэмээн түүнийн дууснаа толгойгоо базлан
- бурхан минь тархи задрах нь гээд хөнжлөөр нүцгэн бие халхалав.
ESTÁS LEYENDO
Damn Omelas - Хараал идсэн Омелаc /ДУССАН/
RomanceБүсгүй :чи намайг аврах юм уу? Би маргааш гэхэд үхчихнэ шүүдээ Залуу:мэдээж би чамайг аврах болно би чамайг эндээс чөлөөлөх болно за юу? Амлаж байна би заавал чамайг чөлөөлөнө тэгээд 2 лаа хамтдаа эндээс зугтах болно Бүсгүй: хаашаа? Залуу:хаашаач ха...