You stole my heart♥ -5.časť "To bolo o chĺp."

271 28 0
                                    

Jeho pery boli teké, také mäkké, plné, sladké. Bozkáva sa skvele. Máloktorý chalan sa vie takto bozkávať. Teda aspoň podľa mňa. Pomaly som ho začala hladiť po hrudi a jeho ruky mi zašli do vlasov.

***

,,Rob sa, že sa učíme!" prikázala som mu. upravila som si vlasy a zo stola som zobrala zošit z matiky. Upravila postel a potom som si sadla na postel k Niallovi. Zrazu niekto klopal na dvere. ,,Ďalej!" povedala som. ,,Už to chápeš?" povedal Niall, keď do dverí vošla mama. ,,Ahoj.. áá máme návštevu." ,,Ahoj. Mami to je Niall-môj spolužiak a náš sused." usmiala som sa. ,,Dobrý deň." pozdravil sa Niall. ,,Dobre ja vás tu nechám, len Lucas už spí?" ,,Hej." povedala som. ,,Dobre. Bavte sa." usmiala sa a odišla. ,,To bolo o chĺp." povedala som. ,,Toto ostane len medzi nami. Dobre?" prehovoril Niall. ,,Dobre." usmiala som sa. ,,Niekedy si to zopakujeme." žmurkol na mňa Niall a zasmial sa. 

*Druhý deň- škola*

,,Ahoj." pozdravila som sa Beth a Niallovi keď som vošla do triedy v sprievode Liama a hrali sme, že sme spolu. Liam mi dal pusu na líco, tak som sa usmiala a sadla som si do lavice. Usmiala som sa na Nialla, on sa zasmial. Prvú hodinu mám s Niallom- Geografia. ,,Rosalie? Sedíme spolu?" spýtal sa Niall. Prikývla som hlavou na súhlas. Zobrala som si učebnice a Liam ma chytil za ruku. ,,Mám to cestou tak ťa odprevadím." pošepkal mi Liam. Vedľa mňa šiel Niall. Vošli sme do učebne, dala som Liamovi pusu a s Niallom sme si šli sadnúť do zadnej lavice. ,,Aký som včera bol?" zasmial sa Niall. ,,Táák... ušiel si." podpichla som ho. ,,Tak som ušiel hej? Ty si tiež nebola na zahodenie." ,,No dovol!" začali sme sa smiať.

Po dlhom čase ďalšia časť :P Dúfam, že sa páči :3

Takže ako vždy... 5 hviezdičiek a pridám ďalšiu:3  Ďakujem

You stole my heart♥ (FF with Zayn Malik- SK)Where stories live. Discover now