,,Prines!" hodila som Astorovu loptičku do diaľky. Veľý zlatý retriver bežal za loptou no chytiť ju už nevedel. Sledovala som kam loptička dopadne. Dopadla na Niallov pozemok. Šla som si po mobil a vytočila som Niallove číslo. ,,Áno, Rosalie?" ozvalo sa z druhej strany. ,,Prehoď mi loptičku, prosím. Náhodou som ju prehodila k vám." ,,Hneď som tam." zrušil hovor. Zanedlho niekto vybehol von z vedľajšieho domu. Bol to Niall. Zobral loptičku a prekopol mi ju. ,,Poď na chvíľku ku mne." pozvala som ho. ,,Ja si myslím, že ak máš Liama tak by som nemal." nechápavo som sa naňho pozrela v jeho očiach bolo pobavenie a bolo vidieť, že zadržiava smiech. ,,Buď ticho!" zasmiala som sa, ,,Ja viem, že vieš o čo ide!" ,,Prekazla si mi to.." zosmutnel. ,,Tak ideš?" spýtala som sa ho znova. Preskočil plot a usmial sa na mňa jeho sladkým úsmevom. ,,Mám ti odkázať, že ráno pre teba príde Liam." usmial sa. ,,Dobre." úsmev som mu opätovala. ,,Beth vie pravdu?" spýtala som sa. ,,Hej," usmial sa, ,,vedela o tom skôr než ja." Len som prikývla. Zrazu začalo liať. ,,Poď dnu." povedala som, schmatla som notebook a spoločne s Niallom sme sa vybrali dnu. Vyzuli sme sa a vošli sme do obývačky kde sedel Lucas. ,,Ahojte." pozdravil sa. ,,Čáu" povedala som a odišla som do kuchine. Niall sa mu tiež pozdravil a začal sa s ním baviť. V kuchini som zobrala tri poháre do ktorých som naliala kolu, do misky som nasypala čipsy, dala to na tácku a odniesla to do obývačky na stôl. ,,Budeš čašníčka?" zasmial sa Niall. ,,Možno aj hej." usmiala som sa sadla som si vedľa Nialla. Medzi nás si lahol Astor a hlavu si dal na moje stehno. Začala som ho hladkať. To isté urobil aj Niall. Kým sme sa rozprávali Astor zaspal. ,,Podáš mi pohár?" spýtala som sa Nialla. On sa pomaly zohol pre pohár a podal mi ho. Keď mi ho podával dotkli sa nám prsty. Zapýrila som sa a pozrela som sa do jeho nádherných očí. Tiež sa červenal. Odvrátila som pohľad a odpila som si. ,,Idem si lahnúť." zývol si Lucas. ,,Majte sa." povedal a odišiel. Ďalej som hladkala Astora. ,,Čo budeme robiť?" prelomil ticho Niall. ,,Neviem. Vymysli niečo." usmiala som sa. Niall sa natiahol po pohár a odpil si. ,,Kukneme si nejaký film?" ,,Aký?" ,,Ja neviem. Nejaký tvoj obľúbený?" usmial sa. ,,Ako chceš." Pomaly som dala Astora zo seba dole a šla som po DVD-čka. Keď som došla späť aj s filmom Astor už ležal na svojej deke. Zapla som to a prisadla som si k Niallovi. Posunul sa ku mne bližšie. ,,Čo si vybrala?" spýtal sa. ,,Rozprávku. Ak chceš môžem zapnúť niečo iné." usmiala som sa. ,,V pohode." usmial sa. V polovici filmu som sa mu oprela o plece. Voňal nádherne. Musela som sa usmiať. ,,Niall?" ,,Hm?" ,,Už ma to nebaví." ,,Čo ideme robiť?" spýtal sa a ja som to vypla. ,,Rozprávať sa?" pozrela som sa naňho. Boli sme blýzko seba. Stále sme sa približovali. Až nakoniec sa naše pery stretli.