S Niallom sme sa smiali takmer celú hodinu. Stihla som si však všimnúť, že Zayn sa na mňa celý čas pozeral. Konečne je koniec hodiny. Bolo to nudné. Myslela som si, že po skončení hodiny ma Niall počká no zdrhol skôr ako som sa stihla obzrieť. ,,Rosalie, máš chvíľku?" spýtal sa niekto za mnou. Keď som sa otočila, zistila som, že tam stojí Zayn. ,,Áno?" rozhodla som sa, že budem milá. ,,Viem, že máš Liama ale aj tak. Nešla by si so mnou von? Ako kamaráti." spýtal sa ma milo. ,,A kedy?" usmiala som sa. ,,Dnes okolo štvrtej?" spýtal sa. ,,Dobre. Stretneme sa v parku." povedala som a odišla som do triedy. Ďalši hodiny ubehli ako voda. Bolo to strašne nudné. ,,Kam zmizli chalani?" spýtala som sa Beth cestou na obed. ,,Neviem.. Rosalie? Môžem sa ti s niečim zdôveriť? Vieš no.. Niallovi ani Liamovi to povedať nemôžem." ,,Môžeš mi povedať čokoľvek Beth." ,,Ja zamilovala som sa.." ,,Do koho?" ,,Do Nialla... Ale bojím samu to povedať. Bojím sa, že on necíti to isté." ,,Chceš aby som ti niečo zistila?" usmiala som sa. ,,Urobila by si to pre mňa?" ,,Jasné." usmiala som sa a objala ma. Obed a aj posledná hodina ubehli veľmi rýchlo a Liam sa ponúkol, že nás zavezie domov takže nebudeme musieť šľapať ale s tým, že pôjdu na chvíľu ku mne. Vystúpili sme a vošli sme dnu. Vstúpili sme do obývačky kde opäť sedel Lucas aj s jeho priateľkou. ,,Ahojte." pozdravili sme sa a oni urobili to isté. ,,Dáte si niečo?" spýtala som sa. ,,Niečo na pitie." povedal Liam. ,,Tiež." povedali Niall, Beth a Lucas. ,,Idem ti pomôcť." povedal Niall a šiel za mnou do kuchyne. ,,Niall?" ,,Hm?" ,,Chceš niekoho? Ale pravdu." povedala som vážne. ,,Ale sľúb mi, že to tej osobe nepovieš." ,,Sľubujem." ,,Moju najlepšiu kamarátku." usmial sa. ,,Beth?" musela som sa usmiať. ,,Čo ak by som ti povedala, že aj tá osoba chce teba?" ,,Rosalie? To nemyslíš vážne!" ,,Myslím ale ticho zabije ma ak zistí, že o tom vieš." ,,Teraz choď zaňou a začni čo ja viem... flirtovať, niekam ju pozvi alebo podobne!" povedala som, Niall prikývol a zobral misku s čipsami a pohár. Ja som zobrala zvyšok a prisadla som si medzi Liama a Lucasa. Liam ma objal a dal mi pusu na čelo. Skvelo sme sa bavili až sme zabudli na čas. Je pól štvrtej. ,,Ľudia nechcem vás vyháňať ale za chvíľu sú tu naši." prehovoril Lucas a všetci sa začali zberať domov. Rozlúčila som sa s nimi a rýchlo som napísala Zaynovi či by to nešlo až o piatej. Okamžite som bežala hore schodmi do kúpelne. Rýchlo som sa soprchovala, vysušila som si vlasy, namalovala som sa, a obliekla som si úzke rifle s tielkom a k tomu som si obula tenisky. Zobrala som si mobil, kľúče, košeľu, zišla som dole do kuchyne napila som sa. Bolo 3:45 tak som vyrazila do parku. Keď som došla Zayn ma tam už čakal. ,,Ahoj." pozravil sa. ,,Ahoj." usmiala som sa. ,,Ideme sa prejsť?" spýtal sa. ,,Môžme." odpovedala som. Prechádzali sme sa takmer všade. Rozprávali sme a o rôznych veciach. Bolo s ním super. ,,Zoberiem ťa na jedno tajné miesto ale nikomu ho nemôžeš ukázať." povedal po našom záchvate smiechu. ,,A je to ďaleko?" spýtala som sa. ,,Nie. Len poď za mnou." usmial sa. Náslehovala som ho. Pomaly sme sa blížili k jazeru ku ktorému nikto nechodí. ,,Dúfam, že ma doňho nechceš zvaliť." ,,To by som neurobil." usmial sa. ,,Zavri oči." povedal a tak som urobila.
Háj gájs ! :D
Ďalšiu časť pridám až tu bude 5 *vote* ^^
Komentár poteší
Ďakujem^^