*Pohľad Zayna*
,,V poriadku. Nabudúce by si si mal otvoriť oči." ironicky na mňa žmurkla a zmyzla za dverami. Idem za Liamom on by na ňu mal mať číslo. Ak nie tak mu poviem nech mi ho zoženie. Liam je totiž môj sused a občas sa s ním porozprávam. ,,Louis, poď prosím ťa sem." zavolal som Louisa- môjho najlepšieho kamaráta. ,,Čo je brácho?" spýtal sa. ,,Urob pre mňa niečo. Choď sa Liamom Paynom a zavolaj ho sem prosím, ale tak, aby nikto nevedel, že ho volám ja. Dobre?" usmial som sa. ,,Ok. Zachvílu som tu aj s Liamom." ,,Dík, brácho." ,,Aj nabudúce." usmial sa a odišiel.
*Pohľad Liama*
Akurát som sa rozprával s Rosalie, keď za mnou prišiel Louis. ,,Sorry babe, na chvíľu si ho požičiam." usmial sa na Rosalie a ona len nechápavo pozerala. Louis ma potiahol zo sebou ďalej a začal rozprávať: ,,Zayn s tebou chce hovoriť. Máš chvíľku?" ,,Jasné." usmial som sa. ,,Hneď som tu." venoval som pohľad Rosalie a šiel som za Louisom. ,,Tu ho máš." usmial sa Louis na Zayna. ,,Dík, kámo." Louis prikívol a odišiel. ,,Potrebujem od teba niečo," začal Zayn, ,,chcem číslo na Rosalie. Vieš mi ho zohnať?'' ,,Sorry, ale tá je moja.'' prehovoril som. ,,Fajn, ja si ho zoženiem aj sám.'' urazene povedal Zayn. ,,Kámo pozri, môžeš mať hociktorú babu tak prosím Rosalie nechaj na pokoji!'' povedal som a išiel som späť do triedy. ,,Čo chcel ten chalan?'' spýtala sa Rosalie. ,,Zayn chcel tvoje číslo.'' ,,Dúfam, že si mu ho nedal, Lee!'' ,,Nedal neboj. Ale budem od teba niečo potrebovať.'' ,,Čo také?" ,,Budeš predstierať, že so mnou chodíš? Inak ti Zayn nedá pokoj.'' vyložil som karty rovno na stôl. ,,Hmm... porozmýšľam.'' zamyslela sa.
*Pohľad Rosalie*
Liam sa ma práve spýtal, či budem predstierať, že s ním chodím. ,,Hmm... porozmýšľam.'' povedala som a tvárila som sa zamyslene. Samozrejme mu poviem áno. Však kto by nie? Ešte chvíľu som sa s Paynom rozprávala, no potom odišiel na hodinu a ja som sa venovala Beth. Vyučovanie prebehlo ako voda. Bežala som ku skrinkám, odložila som si veci a potom som s Niallom a Beth odišla domov. Doma som sa osprchovala, najedla, urobila si úlohy, upratala a sadlasi za PC. Počula som ako mi zvoní mobil. Pozrela som sa na na display. Neznáme číslo.Kto to môže byť? ,,Ano?" zdvihla som. ,,Ahoj Rosalie. Tu Zayn." započula som známi hlas. ,,Čo chceš?" povedala som hnusne. Vlastne ani neviem prečo sa k nemu chovám tak hnusne. ,,Nepôjdeš so mnou niekam?" ,,Daj mi pokoj!" poveda som a zložila som to. Sadla som si naspäť ku PC a napísala som Paynovi.
Správa:
,,Ahoj :) budem predstierať, že s tebou chodím ale o tom, že to nie je pravda bude vedieť max. Niall a Beth. :)
Zanedlho mi prišla správa.
Dobre. :) Takže len Niall a Elisabeth. :)
Chvíľu som si s ním písala a potom som si zobrala notebook a šla na záhradu s mojim psíkom Astorom.
Som rada,že to niekto číta :3 Ďalšiu časť pridám až keď tu bude 5 *vote* :) A v médiách máte fotku Rosalie :3