,,You're insecure. Don't know what for. You're turning heads when you walk through the door. Don't need make up..." môj budík začal spievať na celú izbu. A je to tu. Dnes nastupujem na moju novú školu do tretieho ročníka. Pomaly vstanem a natiahnem sa. Vonku bohvie aké pekné počasie nie je. Zoberiem si veci a rýchlo idem do kúpelne. Nehodlám totiž riskovať, že ma môj brat predbehne. Asi by som ho zabila. Umyjem si tvár a vykonám ústnu hygienu. Dám si make-up, špirálu a očné linky. Učešem si moje dlhé červené vlasy schmatnem veci a idem naspäť do izby. Zo skrine vitiahnem rifle z dierami a biele tričko s farebným nápisom, k tomu si obujem biele convers a môžem vyraziť. ,,Ros, poď už!" skríkne na mňa mama s chodby. Beriem si tašku a bežím do auta kde sedí moja mama a brat, ktorý mi ukazuje, že mám nastúpiť do zadu. Prevrátim očami a nastupujem. Mama ma vysadí pred školou a ja pomaly vchádzam dnu. Teraz mám matiku v učcebni K3C super. ,,K1C, K2C, á tu je to K3C" hovorím sama pre seba. Vojdem do triedy a ucítim na sebe kopu pohľadov. Až sa mi urobí zle. Profesor vchádza do triedy zamnou. ,,Ach.. ďalší nováčik. Sadni si k Liamovi." povie profesor a ja sa obzriem za chalanom vzadu, ktorý na mňa mávol. ,,Ahoj. Ty budeš Rosalie. Učiteľka nám o tebe rozprávala." milo sa usmial. ,,A ty budeš Liam." opätovala som mu úsmev a sadla som si. ,,Pekné vlasy" prehovoril niekto zamnou. Otočila som sa a usmiala som sa. ,,Ďakujem, aj tie tvoje" prehovorím. ,,Ja som Beth." natiahne ku mne ruku dievča s dlhými fialovými vlasmy, ktoré boli trochu podobné mojim. ,,Ja som Ross" potrasem jej ruku a ďalej sa venujem Liamovi. ,,Bože matiku nenávidím" prevrátim očami. ,,Tak to nie si jediná" povie Liam. Tento chalan sa mi začína páčiť. ,,Ták slečna Whit moli by ste nám sem prísť vypočítať prvý príklad?" pozrie učiteľ mojím smerom a ja si nasadím okuliare. Musím ich nosiť na čítanie a dosť ma to štve. Keď idem k tabuli nevyhnem sa trapasu. Nevšimnem si ako má jedna baba vystrčenú nohu a potknem sa. Naštastie som nespadla. Ale nevihla som sa smiechu spolužiakov. Ak by sa dalo pohľadom zabíjať tak už je tisíc krát mŕtva. Príklad bol vypočítaný raz dva dobre no... s pomocou spolužiaka ktorý mi zo zadu šepkal výsledok. Rýchlo som sa premiestnila naspäť na miesto. Zvyšok hodiny prebelo ako voda a tak aj celé vyučovanie. Je na čase dať si veci do skrinky a ísť domov. Pomaly idem po chodbe a zrazu oproti mne beží chalan s havraními vlasmi vyčesanými dohora. Strkne do mna a ja letím ku stene a moje učebnice sú snáď po celej chodbe. Chalan to ignoruje a beží ďalej. Tento raz tade beží druhý chalan. Debili. Počkám kým prebehne, pozbieram si učebnice, dám ich do skrinky a idem domov. ,,Ross! Rosalie!" niekto na mňa kríkne a ja sa otočím. Beth aj s nejakým blondiakom. Dobehnú ku mne. ,,Ahoj." milo sa usmeje blondiak. ,,Ahoj" úsmev mu opätujem. ,,Rosalie toto je Niall. Niall to je Rosalie." ,,Teší ma" povie a obíjme ma. Spolu sme šli ďalej a postupne sme sa rozdelili. Prišla som na to, že Beth nebýva ďaleko odomňa a Niall je môj sused. Super nie? Už chýba len Liam. Zdá sa mi to alebo máme na škole len krásnych chalanov? Bože už zase myslím na hovadiny...
Viem táto časť je o ničom ale polepším sa :3 :DD *vote* a komenty potešia ;) .
Čoskoro pridám ďalśiu časť a sľubujem, že sa tam už bude viac objavovať Zayn :3 :DDD