You stole my heart♥ -7.časť "Dnešok bol úplne skvelý. -Zayn xx"

294 21 0
                                    

,,A sme tu!" povedal Zayn. ,,Otvor oči." tak som aj urobila. Ostala som v nemom úžsase. ,,To je krása!" povedala som. Krásna príroda, čistinka pri jazere cez ktoré vedie modst až k drevenému altánku na jazere. Zayn ma objal zo zadu. Normálne by som mu strelila ale neurobím to. Mám ho rada. ,,Že? Keď som to videl prvý raz reagoval som rovnako." usmial sa. ,,Kto ti to ukázal?" ,,Moja babka. Ukázal jej to dedo keď sa do nej zamiloval a potom sa tu vzali." ,,Romantické." povedala som. ,,Mhm." prikývol a rukou si prehrabal vlasy. ,,Poď." povedal, chytil ma za ruku a ťahal ma do altánku. ,,Nie, Zayn ja sa bojím." takmer som kričala. ,,Nemáš sa čoho báť, Rosalie."usmial sa. Chvíľku som tam stála no nakoniec som sa odhodlala ísť. ,,Nič to nie je. Neboj sa." usmial sa. ,,Tiež by som tu chcel mať svadbu." povedal keď sme došli do altánku. ,,Aj ja." usmiala som sa a oprela som sa chrbtom o drevené zábradlie. Chvílu sme tam len tak stáli a potom Zayn podišiel bližšie ku mne. Medzi nami bola vzdialenosť pár centimetrov. Uprene sa mi pozeral do očí. Prelomil medzeru medzi nami a spojil naše pery. Ostala som v nemom úžase no predsa som sa odtiahla. ,,Prepáč," prehovoril Zayn, ,,asi som to nemal robiť." Len som potichu stála a pozerala naňho. Nakoniec som prelomila ticho a prehovorila. ,,Budem už musieť ísť." ,,Odprevadím ťa." povedal a chytil ma za ruku. Za mostom som zastala a upravila som si vlasy. Začal ma napodobňovať tak som ho udrela ale predsa len som sa zasmiala.Vydali sme sa mlčky vedľa seba k môjmu domu.

Všimla som si, že Lucas je na záhrade s Niallom a Astorom. Došli sme pred bráničku a v tom nastal čas rozlúčky. ,,Ahoj." usmiala som sa, objala som ho a vošla dnu. Úsmev od ucha k uchu zdobil moju tvár. Postavila som sa a moje kroky smerovali do kúpelne, kde som sa odlíčila a prezliekla. Z izby som si zobrala notebook, z kuchini kofolu a šla som na záhradu. Sadla som si pod prístrešok, zapla som si laptop a chvíľu som sa pozerala na Lucasa a Nialla ako sa hrajú s Astorom. Tí si museli padnúť do oka. Rozhodla som sa, že idem vypracovať domácu, ktorú nám zadali. Hrôza. Dala som si vlasy do gumičky a začala som na tom pracovať. Neviem prečo ale mám pocit, že som asi jediná z celej triedy, kto si na to spomenul. Čo už. Rozhoduje to o mojej koncoročnej známke tak to hodlám urobiť. Netrvalo mi dlho a bolo to hotové. Poslala som to učiteľke a zaklapla som notebook. Nohy som si dala k telu a oprela som si o nich hlavu. Pochvíli som sa pridala k Niallovi a Lucasovi. Vo vrecku mi zavybroval mobil. Prišla mi SMS od Zayna.

,,Ahoj Rosalie. Dnešok bol úplne skvelý. Niekedy si to zopakujeme. -Zayn xx"

Prečítala som si ju a musela som sa usmiať. Odpíšem mu potom...

Také trošku kratšie ale dúfam, že sa páči. :-)
Luff ya

-StylinsonXxxX

You stole my heart♥ (FF with Zayn Malik- SK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora