We kwamen aan bij die zee en dus vroeg ik safae ff te komen naar een hoekje om me het uit te leggen. Dus deed ik net alsof iemand me belde. Ik deed die ringtones en drukte op een en 'nam op' ik zei hallo Jaa safae is bij mij Isgoed hier is ze" ik zei" safae jou vader belt ze knikte en wou de telefoon pakken dus zei ik kom daar bellen hin wou je alles spreken en ik weet je gaat me telefoon laten vallen dus blijf ik bij je" ze keek me raar aan en zei"Isgoed" ik liep met haar mee en gaf haar de telefoon ze zei" hallo baba"
Ze kreeg geen antwoord dus zij ik" a mongooltje wat wou je in de kamer zeggen ik deed net alsof je vader belde dus hou de tel bij je oor" ze keek me lachend aan en vertelde me alles ik ben zooo boos op soraya ik he. Haar nog gewaarschuwd maar Jaa TFOEE IK DACHT DAT ZE TE VERTROUWEN WAS. Ik liep rustig naar soraya toe die blozend naar haar tel keek en niet zag dat we aankwamen ik kuchte expres hard en zei een beetje geïrriteerd"we moeten gaan van haar vader het is laat zei hij" ze knikte en stond op. We liepen naar huis. Ze denkt nu dat ik het zegmaar weet maar ik ga doen netalsof ik het niet weet heb ik net met safae besproken. Dus begon ik een gesprek enzo dus praten we tot thuis safae ging weer slapen bij me thuis. Dus ik deed heel normaal tegen haar ik besloot haar nog een kans te geven dat ze het zelf zegt. Dus wachte ik heletijd af we hebben iedereen gegroet iedereen heeft gedoucht. Nog steeds niks gezegd. Dus begon ik boos te worden. En zei"soraya kom eens ik moet je wat laten zei" ze keek me aan en knikte en keek Ze3ma dankbaar naar safae ze denkt ze heeft niks gezegt meskiena Mohiem we liepen naar me kamer en ik vroeg haar"moet je me niet iets vertellen" ze keek me aan en begon te zweten ik hield me lach echt in nu wollah ze kan bubbelbad vullen met haar zweet me deken ik helemaal naar ik wachten nog 3 minuten. Maar nogsteeds niet gepraat dus zei ik maar"misschien iets over Samir ? Waarom zei je niet gelijk dat je op hem bent vieze vuile bitch ik dat dat je te vertrouwen was Tfoee gemm n3al tasila yemmam" ze keek me bang aan en zei"siham ik kan het uitle..." ik liet haar niet uitpraten Rn zei"je hoeft niks uit te leggen safae heeft alles uitgelogd a Izan sirr sirr loop voor mij loop" ze liep voor me en veegde haar hoofd af zwerver, hond, mongooltje, bitch, kontlikker Rn jij moet een beste vriendin voorstellen ? Vloekte ik haar steeds. Ik ben zo boos niet normaal we kwamen eind van de trap beneden en haar hoofd was nog rood en ze zweette nog. Younes keek haar scheef aan en zei"is zwembad niet gister gevuld in de tuin ?" Safae en ik lachte haar uit en ze ging beschaamd zitten. Ik kletst wat met safae totdat we moe zijn en gaan slapen. We lopen naar boven en protesten onze tanden. En gaan liggen in bed. We sliepen gelijk. Omdat we moe waren. Maar ff yusu ggg Tfoee ik haat soraya nu zo erg niet normaal hoe bedoel je beste vriendin tazz.Oeee ze weet het zal het ooit nog goed komen tussen hun of niet dat lees je in de volgende delen morgen dus geef aub een like en regeer dat we door moeten schrijven.
Like&reageer♥️♥️
Doeii♥️♥️✨Yasmina&Ikrame♥️♥️
JE LEEST
Marokkaanse liefde
Teen FictionEen meisje siham ze is 18 jaar oud en is heel geliefd in haar familie ze heeft een prachtige lichaam waar elke meisje van droomt Ze heeft 1 zusje Youssra zei is 13 jaar oud en 1 broer younes hij is 21 jaar oud Er komt iemand in haar leven die haar...