Pov-siham
Ik stond op met rode ogen en wallen. Ik keek via de spiegel naar me zelf, ik waste me gezicht af. Ik nam een heerlijke bad van 30 min. Ik deed me kleren aan. Ik koos een simpele outfit. Ik deed me zwarte joggingbroek aan en een wit shirtje. Ik checkte me berichten van gisteren en vandaag. Ik kreeg berichten van de Squad en asmae (andere bestie) en Samir. Ik liep naar beneden en zag soraya op de bank Netflix kijken. Ze keek naar prison break. Ik zat naast d'r en keek mee. Samir belde me, ik liep naar de keuken. Ik nam op (gesprekje hier onder⬇️)
Samir: siham, ik kan het je uitleggen
Siham: er valt niks uitleggen!!!
Samir: kom vandaag naar restaurant .....(Eind gesprekje)
Pov-soraya
Ik luisterde heel het gesprek af. Dus Samir wil siham terug, nou dat gaat mooi niet gebeuren. Ik zal er alles voor doen om Samir de mijne maken.
Pov-siham
Ik twijfelde of ik moest komen. Ik belde safae, want soraya vertrouw ik sowieso niet meer. Ik belde en ze nam gelijk op (telefoon gesprek⬇️)
Safae: heajjj
Siham:hoi
Safae:wat is er aan de hand?
(Ze vertelde safae alles)
Siham: snap je?
Safae: ja maar je kan het nog een kans geven misschien is er wel wat gebeurd
Siham: euhmm, sgoed.
Safae: doeii schat
Siham: doeii lieffie(Eind gesprek)
Pov-siham
Ik volgde safae's advies en liep me kamer in. Ik ruilde me outfit in voor een wit/zwart gestreept trui/t-shir en zwarte broek. Ik krulde me haar en deed wat make up op. Ik deed niet zo veel want ik had alleen mascara,lippenstift en concealer. Ik had geen bronzen nodig, want ik was al getint van me zelf. Ik pakte me tas en maakte nog snel een foto (zie omslag⬆️) ik zei tegen soraya dat ik ff naar wiam ging. Ze vond het goed.
Pov-soraya
Ik weet precies waar die slet naar toe gaat. Ze gaat naar Samir. Ik ga d'r achtervolgen, want jullie moeten niet denken dat ik het zo snel opgeef. Ik kleedde me om en deed snel me schoenen aan en liep naar buiten achter siham aan.
Pov-Samir
Ik stond al een paar uur op siham te wachten. Even later hoorde ik een getik op tafel. Ik keek en zag siham daar staan. Ik keek diep in d'r ogen en kwam van me trans. Ze zei "wat wou je me nou vertellen?" "Ik heb je verteld over me vader en dat ie al ons geld heeft meegenomen" "jaa"zei ze "nou gisteren zei een meisje dat als ik haar vriendje werd dat ik dan 6 miljoen kon krijgen" "dus je koos voor het geld"zei ze "ik twijfelde want als ik voor het geld koos aas ik jou kwijt maar ik dacht ook aan me familie" "ja snap ik" "dus toen koos ik voor het geld en heb ik een ander" "is dit wat je me wou vertellen" "jupp"zei ik "okayy"zei ze en liep weg. Ik trok d'r via haar arm en begon haar te zoenen. Ze trok zich ruw weg en versnelde haar passen.
Pov-soraya
Ik maakte snel een foto ik het moment dat ze begonnen te zoenen. Ik keek naar de foto en begon te grijnzen. "Ik ga je leven zuur maken siham"zei ik en liep naar huis.
Pov-siham
Ik liep naar huis en zag soraya mij met grote ogen aankijken. Ik zag me vader, me broer en me moeder mij heel boos aankijken. "Wat is dit!!" Riep mijn vader terwijl ik naar de foto keek. Ik zag mezelf en Samir zoenend op die foto. Ik keek soraya boos aan omdat ik wist dat zei dat heeft gedaan want ze is uitgeput op de bank aan het zitten ze is gaan rennen sws. Ik zei" dat is Samir hij vroeg me naar playa te komen en toen twijfelde ik dus vroeg ik safae advies ze zei dat ik moet gaan luisteren naar wat ie te zeggen heeft en dan weg moet gaan en omdat hij me hand is komen vragen vond ik dat geen probleem dus liep ik naar hem toe hij vertelde me dat hij een andere heeft dus toen zei ik oké ik liep snel weg omdat hij toen niks van me was maar hij trok me aan me arm en zoende me ik trok me snel terug rn krek hem boos aan en ging gelijk weg wollah meer is er niet gebeurd." Na dat ik dit heb verteld verzachte hun blikken en keken ze nu boos naar soraya me broer zei"ah mongool je zei dat je siham zag zoenen met Samir en toen gingen ze samen naar lounge." Ik keek haar boos aan en zei"wollah me ik ben naar lounge gegaan. " ze keek me bang aan omdat ze weet 7 jaar kickbocks maar ff yusu die kop kan je toch niet zo laten gaan je moet d'r gen rake stoten geven dus gaf ik Yousra een blik van ik maak d'r boven af en ze begreep me meteen ze fluisterde dat in me pa en broers oor en ik zei" oké soraya kom naar boven om dit volwassen op te lossen" ze knikte opgelucht en volgde me ik ga hun ren knikje van niet schrikken als je geschreeuw hoort en Yousra vertelde het snel aan me ma ik liep naar boven en liep dreigend op d'r af en zei "ga je liegen om mij a handi zweer dan wollah dat ik ooit naar lounge ben geweest" ze bleef stil."dacht ik al" zei ik. Ze keek me bang aan en ik gaf haar een rake stoot op d'r kaan en eentje op d'r oog ze wou weg zaken dus trok ik haar haar maar ik trok een pruik ik ging stuk en trok haar echte haar dit keer en gaf haar 3 knietje in de gezicht ik ging op d'r zitten Rn gaf d'r rake stoten ze wou me een klap geven. HAHAHAHAH meskiena ik pakte haar hand en duwde hem naar achter. En ik gaf d'r een gebroken hand terug ze schreeuwde en tranen liepen langs d'r wangen ze werd helemaal rood door die stoten dus stond ik op en gaf haar een schop bij de dijen, buik en gezicht en ik sleurde haar mee naar buiten en gooide haar op grond en bukte ik zei"karma bitch durf nog een x te liegen over me ga je zien en ren stap dit huis binnen dan krijg je hardere en meer stoten gurlll" ik sloot de deur hard dicht en gooide haar kleren van de raam maar natuurlijk gaf ik ze niet zo ik douwde ze eerst de toilet in. En haar geld gaf ik niet en d'r dagboek ook niet. Ik keek in d'r dagboek en d'r stond dat ze een overval heeft gepleegd zonder problems maar ik zag wel op die Marokkaanse nieuws van dat er overval is gepleegd en dat ze zochten naar de dader dus liep ik naar de woonkamer Rn liet het aan hun zien. Ze werden allemaal geschrokken en zeiden dat ze dat niet van haar hebben verwacht ik liro naar buiten zag d'r nogsteeds op de grond ze dacht dat ik d'r ging helpen want d'r ogen straalde maar ik spuugde op haar en liep verder tot de politiebureau en lief het zien ze volgde me tot huis en ze lag d'r nogsteeds. Beter. Ik liet ze haar oppakken en daar krijgen we de komende 3 jaar geen last van ze zit in die Marokkaanse gevangenis maar wordt over maandje naar Nederland gestuurd.
JE LEEST
Marokkaanse liefde
Teen FictionEen meisje siham ze is 18 jaar oud en is heel geliefd in haar familie ze heeft een prachtige lichaam waar elke meisje van droomt Ze heeft 1 zusje Youssra zei is 13 jaar oud en 1 broer younes hij is 21 jaar oud Er komt iemand in haar leven die haar...