Pov-Samir
K heb het nu gwn verpest. Tfoee nu zie ik siham nooit meer. Jullie denken nu; als je siham mist waarom ging je met je ex. Nou ik ga jullie nuu nuu nuu vertellen. Ik had gwn wat afleiding nodig en kreeg op dat moment appje van ahlam. We hadden nog wel contact want k zat ook met haar op middelbare school en we hadden wat, maar dat is nu allemaal voorbij. Totdat zij mij begon te appen. Toen werd het bellen en toen zei ze dat ze nog van me houd en ze vroeg of het wederzijds is. Ik twijfelde maar zei 'jaa' omdat ik het zielig vond, en paar dagen geleden zag siham ons 2 samen praten. En k had afleiding nodig dus gebruikte ik ahlam, maar toen begon ik wat voor ahlam te voelen. K dacht weer aan siham en op dat moment zag ik siham en begon haar te vergelijken met ahlam. K vond dat siham meer waard is dan ahlam. Dussjaaa k heb haar 3ayeck veeeel berichten gestuurd en gebeld, maar k wist ze gaat sws niet opnemen. Ze stuurde me en zei ' ik heb tijd nodig de wond is nog vers je bent met je ex gaan zoenen voor me ogen'. Het brak mijn hart in duizend stukjes. Hoe kon ik ahlam boven siham zetten, maar toch heb ik een groot schuld gevoel dat ik met 2 harten heb zitten spelen en ze beide heb gebroken en niks mee heb bereikt. K ga het goed maken met siham door het advies te volgen van me koningin♥️
Pov-soraya
Heajjj, jullie hebben me vast gemist. Lmohim ik ziet al 2 weken in de gevangenis wat 10 jaar duurt laat staan die 3 jaar. Ik ben al gestuurd naar gevangenis van NL. Ik heb al (me Wattpad doet weet eens stoer dus schrijf ik ff zo) veel vrienden gemaakt. En ik bedenkt nog een plan om hun uit elkaar te krijgen. Hmmmmm ik heb het........
Pov.siham
Oké dan listen ik ga nu ff naar me milka voorraad voor als ik Verdrietig ben ik pak 7/8milka repen en ga naar me bed. Ik roep younes en youssra d'r bij omdat ik sinds ik met Samir heb of nadat hij me hand heeft gevraagd ik veel meer met Samir bezig ben dan familie dus ik ga het hun gwn vertellen en dan Eem film kijken me pa en ma zijn trouwens naar me oma gegaan ze blijven daar slapen voor 3 dagen. Dus ik roep hun en ze komen beide me kamer binnen" oké luister ga zitten" ze komen zitten en vragen tegelijk "Watte ?" Ik begin dus met "als eerst sorry dat ik jullie laatste tijd niet meer behandel als eerst ik ga nu veel meer met Samir om enso daar wil ik sorry voor zeggen Maar ik wil ook zeggen dat ik denk ik voorlopig geen contact meer met hem heb omdat hij vreemd is gegaan 2 x zelfs. " ze kinken me met grote ogen aan Rn toen zei youssra "dus dat verklaart waarom je huilend weg ging rennen"ja knikte ik younes spande zijn kaken en balde zn vuisten. SHITT WAAROM HEB IK DIT VERTELD dit gaat slecht aflopen. Dus begon ik met praten"daarom wil ik een momentje met jullie" ze knikte en gaven me allebei een knuffel "welke film" vroeg youssra "conjouring ofso" zei younes grijnzend "a handi denk je ik ben bang voor die film ?" Zei Yousra ik volgde"als zei niet bang is ben uk helemaal niet bang ik ben 18 en zei 13"zei ik lachend ze schoten in de lach en kozen de film uit. Uiteindelijk zijn we in slaap gevallen op me bed.
Next morning
Ik werd wakker door younes die een fles water op me gooide en yousra die alles filmde. "Ewaa wat gaan we doen vandaag eh drerries"zei yous "kom naar playa en dan in avond naar kermis ofs"zei younes. "Okayyy k ga me klaar maken"zei ik. Ik pakte me tel om te kyken hoelaat het is 8:06. (In maroc kan ik nooit uitslapen wie heeft dit ook?😊) ik stond op poetste me tanden en waste me gezicht en nam een korte douch. Ik liep de douch uit en toen ruikte ik wat verbrand. Ik snelde naar beneden en keek younes met grote ogen aan. "Wats er?"vroeg hij. "je doet een ei een in fckingg in oven"zei ik verbaasd. "Jaa waar moet het anders"vroeg hij serieus. Ik lachte en pakte het ei met een oven handschoen en gooide het weg. Ik ging naar Marokkaans bakker en haalde msemen en brood ens. Ik liep terug en zag Samir met een ander. WEJOOW PLAYERRR. Lmohim ik liep naar huis en ging naar binnen. Ik maakte ontbijt en we aten. Ik pakte andere kleding en pakte een spijkerbroek en een wit hemdje. Ik pakte me MK tas en deed me hakken aan. En deed mascara. Ik liep naar beneden. K zag yous klaar zitten en younes is sws naar auto. Ik liep met haar naar de auto en ging zitten. "Het stinkt hier"zei ik. "Ja omdat jij hier komt zitten"zei hij. "Wollah meh je bent grappig"zei ik droog. Ik pakte me tas en zocht mijn lipgloss om my lippen bij te werken. "Ik vind mezelf wel grappig en dat is het belangerijkste eh lelijkerd" "kijk eerst naar je zelf! Ohnee wacht doe maar niet anders breekt de spiegel nog"zei ik. "Dat komt omdat ik straal eh je weet zelf"zei hij. Ik rolde met me ogen en deed een beetje lipgloss op mijn lippen. "Denk je je bent mooi met je lippenstift" "dit is geen lippenstift" "jawel" "nee younes" "jaweheeeel" "NEE ik weet toch beter"zei ik. Wollen hij haalt het bloed onder niet nagels! "Is wel lippenstift a zeekoe! Het is alleen gesmolten!!"roept hij. Ik krijg jnoeeen van deze! "Okee je hebt gelijk het is gesmolten lippenstift! Nou goed"zei ik. "Zie je ik heb altijd gelijk"zei hij. "Nee ik geef je alleen gelijk zodat je je mond dicht houd!"zei ik. "Nee nee je weet gewoon dat ik gelijk heb"zei hij. "OK" "Wat kun je niet tegen dat ik....." "STIL"schreeuwde ik.
JE LEEST
Marokkaanse liefde
Roman pour AdolescentsEen meisje siham ze is 18 jaar oud en is heel geliefd in haar familie ze heeft een prachtige lichaam waar elke meisje van droomt Ze heeft 1 zusje Youssra zei is 13 jaar oud en 1 broer younes hij is 21 jaar oud Er komt iemand in haar leven die haar...