Deel 10

527 28 1
                                    

Volgende dag:
Pov-siham

OMG, vandaag komt Samir mijn hand vragen!!
Ik had het me ouders inmiddels al verteld. Ze vonden het goed. Ik sprong me bed uit en liep naar de douche en deed m'n routine. Ik keek voor me uit en dacht aan als ik en Samir getrouwd zijn. Ik maakte safae wakker "wordt wakker vandaag is de grote dag!" Zei ik "ja kom zo!" Zei ze "nee kom nu beter voor jou!"zei ik
Ze keek me slaperig aan en stond op. Ze deed haar routine. We hadden afgesproken dat ze mijn hand kwamen vragen om 17:00 u. Ik liep
naar beneden en zag soraya TV kijken. Ze keek me smekend aan, ik keek d'r vies aan en zei "wat kijk je met je lelijke scheve ogen die naar boven gaan" ze gaf geen antwoord en keek weg. Ik zag ontbijt op tafel liggen die soraya had gemaakt. Safae zei "3andek er zit gif in ofsoo" "HAHAHAHHA". Soraya keek ons vies aan en wij keken haar met een dodelijk blik aan. we wachten tot dat iedereen naar beneden kwam en ontbeten samen. "Vandaag is de grote dag hé" zei me moeder "jaa hahaha"zei ik. Ze kreeg tranen in d'r ogen, ik knuffelde haar dood en voor ik het wist kreeg ik ook tranen. "Komkom niet huilen straks moet ik ook nog huilen"zei safae. Ik trok een mooie witte maxi jurk aan. Safae stijlde m'n haartjes, toen ze klaar was keek ik in de spiegel. Het zag er heel mooi uit! Ik knuffelde haar als bedankje. Ze hielp me ook mee met m'n make-up. Eind resultaat was ook heel mooi. Ik liep naar beneden, en hoorde me moeder een traditionele zang zingen. Ze knuffelde me dood en zag tranen via haar ooghoeken. "Saff niet huilen ik kom hier wel elke dag langs" zei ik "je bent altijd welkom mijn liefste dochter" zei ze terwijl ze een traan liet vallen. Soraya, Safae, me moeder en ik bereiden het eten voor. Het was inmiddels al 16:55 en ze zouden er om 5 uur zijn. Ik rende naar m'n kamer met Safae. Ik was echt heel zenuwachtig. Safae hield me rustig en zei dat ik me moest ontspannen. Plots ging de deurbel, ik wist gelijk al wie het was.

Skip de handvraging ik weet niet wat er allemaal gebeurt in die shit😂

Pov-safae

Vandaag was de handvraging van mijn Lieve nicht siham. Ik zou haar echt heel erg veel missen. Vandaag in de avond zou ik terug naar huis moeten gaan en zou ik siham alleen moeten laten met die kech.

Pov-soraya

Vandaag zou die bitch haar hand vragen verzoek ofsoo krijgen. OMG. Samir zo'n mooie,knappe jongen zou siham boven een schoonheid kiezen. Ze keken me heel de dag vies aan, vandaag zou die safae eindelijk weggaan. Vieze verraadster die ze is. Ik ga bijna emigreren door deze sukkeltjes. De is nu wel blij maar niet voor lang!

~Pov-siham

Het was echt super gezellig. Ik kan bijna gwn nog steeds niet geloven dat ik binnenkort ga trouwen en dat in dan het huis waar ik opgeroeid ben verlaat. Ik kom zeker vaak terug om m'n familie te zien. Maar back to the point. In zag soraya vol haat kijken. Ik kon het gewoon niet laten om d'r volop te slaan. Daar voor heb ik ook 7 jaartjes op kick box gezeten😂 toen ze naar huis waren liep ik met safae gelijk naar boven en riep "ik heb het gewoon overleeft!" Safae zei "ja tuurlijk denk je ze gaan je opeten ofsoo" en zag soraya glimlachen in haar zelf. Ik zei "wat lach jij a mongooltje?!" "Wejooww je mag tegenwoordig niet eens lachen"zei ze "wtff? Wat praat je zo teen haar a vieze kech die je bent!" Zei safae
Soraya pakte haar spullen en liep met tranen naar beneden. Eerlijk ik had wel medelijden met haar maar ja heeft ze ook wel weer verdient. Ze liep de deur uit sn weg was ze. "Eindelijk ze is weg" ze safae met een opluchting. Het was best laat en safae mocht nog een nachtje bij me slapen omdat het 00:46 u was. We kletsten over onzin dingen. We besloten om te gaan slapen. Ik sliep met een overvolle gedachte over soraya. Hoe kon ze me dit aan doen we hadden echt zo veel meegemaakt sn ze heeft verpest voor 1 zo'n klein dingetje. Allemaal gedachtes gingen door mijn hoofd heen, en viel uiteindelijk in slaap.

~pov-soraya

Ik liep naar buiten zoekend naar een hotel of iets. Het was al veel te  laat. Ik zag een paar mannen waar ik langs liep. Een van de mannen zei "wat doet deze schoonheid nog zo laat buiten" ik negeerde het en versnelde mijn passen. ik voelde dat ik achtervolgt ben en voor ik het wist snoof ik een doekje op.

-zal alles goed komen met soraya?
-blijven soraya en siham nog bevriend?
-en wie heeft soraya ontvoerd?

Heyy, extra lang deeltje voor jullie dan normaal we gaan proberen elke dag lange deeltjes te schrijven. Stem en reageer!❤️💦

~yasmina&ikrame♥️♥️

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu