Deel 26

306 13 3
                                    

Sorry dat we deze zo laat heb geplaatst so hier is jullie XXL deel





Pov siham

Ik werd wakker door die izan wekker. yahoekkk . ik drukte hem uit en stap met moeite mijn lekkere zachte bed. ik liep de douche in en deed me ochtend routine. ik stond voor me kast hmmmm wat zal ik aan doen het is 17 graden dus het is best wel koud maar ook beetje warm. Omdat ik geen zin heb in deze dag pak ik mijn maroc traingspak aan en me adidasje. Ik stopte argain olie in me haar en liet ze wild loshangen. ik pakte me tas en liep naar benden waar niemand nog wakker was. ohja youssra en younes moesten eerder weg naar school. ik pakte een croissantjes en liep naar de voordeur waar ik mijn Canada Gooise jas aan trok en het huis uitliep. onderweg naar me scooter bedacht ik me iets Samir is gister niet op school gekomen. waarom is ie niet op school gekomen dacht ik in mezelf. Of hij is wel gekomen alleen zag ik hem niet Mohiem het boeide me niet, dus ik reed door naar school.

Op school aangekomen parkeerde ik me Vespa en liep het schoolplein op. Ik ben te laat -___- boeieeee. ik ben toch te laat dus liep ik langzaam naar de deur, opende die en liep naar me klas. ik zag dat zo een Nederlands meisje flora ook te laat is en ze klopte zacht op de deur en we liepen samen naar binnen "ahhh flora ik dacht dat je niet zou komen zoek maar snel een plekje uit" zei me docent terwijl flora een plekje zocht "en ik" vroeg ik. "jij mag opdonderen naar je eigen land" vieze vuile racist "nhel tasila bebekoem ennnn yemam"
Zei ik waarna iedereen stuk ging ze werd rood en zei " Heyy dat wil ik niet in me klas horen ga d'r maar uit" " Ohh ik wist niet dat deze klas van jou was heeft je pa m betaald dan dat je hem van jou noemt" en nam plaats naast Flora. Flora krek me scheef aan en zei "wtf denk je dat je zo tegen haar praat je bent geen prinses ik vind dat niet kunnen dus wil ik met je praten op de gang" " first off all Yupp ik ben prinsesje van me ma en pa second off all kom we gaan praten" zei ik met een grijns van hier tot Tokio. Ze knikte en stond op "ehmm juffrouw mooierd mag ik met siham praten op de gang" ik hing helemaal stuk mooierd HAHHAHAHAHAHHAHA wollah me ze is mooi hoor. ze heeft oranje kroes haar en 3 wratten een op d'r neus wenkbrauw en tussen haar wenkbrauwen. Ik stond ook op en ik liep de gang op met Flora. Ze stond voor me en begon "ja wat denk je dat je zo praat tegen haa..." is ze lesbi?
ik onderbrak haar door d'r een stoot tegen d'r kaak te geven en d'r viel bloed uit haar oor😂😂😂 ik ging stuk en ze ging liggen van de pijn. ik had buikpijn van het lachen en ging op haar zitten. En ging lachend door vechten oftewel slaan alleen ik sla "jij. Moet. Niet. Tegen. Me. Zeggen. Wat. Ik. Moet. Doenn." "Begrepen " ze knikte slapjes ja terwijl ik van d'r af ging en me kleren afstof. ik liep die klas normaal binnen terwijl zij met een bloedend oor en veel schrammen op haar gezicht en 2 blauwe ogen. Ze had van zichzelf al blauwe ogen maar ik heb ze nog meer blauw gemaakt. Cool he ? Moehiem ze liep me achterna terwijl docent haar gezicht verzorgt " heeft zij dit gedaan" probeerde ze te fluisteren. Ik pakte pen papier en schreef 'www.beterlerenfluistercursus.nl' en gafhet aan haar "maak er gebruik van" zei ik. Ik gaf flora zo een blik van vertel iets en ik breek je. Ik zei nog "nee dat heb ik niet gedaan ik kwam haar zo tegen omdat ik tijdens ons gesprek naar de wc moest en hielp haar de klas binnen lopen. Toch Flora ? " zei ik waarna ze knikte. Tringgggg de bellll

En zo verliep me dag een beetje aangekomen thuis maakte ik lasagne en aten we het op en sprak over me dag waarna Yousra younes en me pa stuk gingen maar me ma zei "schat dat moest je niet zo afhandelen je moest haar nog in d'r buik slaan" waardoor ik stuk ging iedereen eigenlijk Ewa na het eten ruim ik af en ging slapen morgen gaan we naar Sara (younes gaat haar hand vragen remember owhhja ik heb doorgespoeld naar vrijdag anders duurt het te lang. Schrijfstersxo) dis ging ik slapen ik was moe man.
Slaaplekker

Sorry sorry sorry dat we zo lang niks hebben geplaatst dus daarom deze XXL deel van 812 woorden💕

Bousa's
Yasmina&ikky👭♥️💕

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu