Deel 18

362 20 1
                                    

Pov.Safae
Dafuckkkk hoorde ik net van soufiane ? He loves me ? Skuurrttt omg ik hou van hem " dus me vraag is,  oel je ook iets voor mij ?" Ik knikte langzaam mij hoofd en hij knuffelde me bijna dood. Ik keek hem lachend aan nadat hij me heeft losgelaten " dus we hebben nu iets" vroeg hij onzeker "iuuwwlll neee" zei ik grappend hij keek beschaamd naar beneden "GRAPJJEEE" hij keek met stralende ogen omhoog en knuffelde me weer " ik hou van jou" ik ook van jou"



Pov.siham
Ik keek via een afstandje naar soufiane en safae Samir stond achter mij en keek hun lachend aan. "OMG GOALSS!"riep ik. "Hahaha kom we gaan naar ze toe"zei Samir "sguud Lets go"zei ik. We liepen hand in hand naar safae en soufiane. Ik zeg je eerlijk ze zijn kppt cutee. Me moeder belde me en ik nam op. "Eyy safae we moeten naar osso" "saff sgoed"zei ze. We namen afscheid van Samir en soufiane en jouad was inmiddels maar huid gegaan. We riepen amina dat ze moest komen.

Thuis

"Benti we gaan zo naar oma maak je klaar"zei me ma "okayy"zei ik. Ik nam een kort douche van 10 min. Ik staarde een kwartier naar mijn kast. Het was best warm in Marokko dusssjaa. Uiteindelijk koos ik voor een Levi's shirtje en gescheurde jeans (zie omslag alleen outfit)
Safae trok een witte crop-top met gescheurde jeans en een donker blauw bomber Jack.
  Ik deed me nikes aan en liep naar me Porsche.   Ik voelde blikken op me branden maar ik negeerde het. We reden naar me oma. Daar aangekomen begroette ik iedereen met vier gebruikelijke kusjes. Ik, safae en Noor (nicht van siham en safae) liepen naar de Marokaanse winkeltje om de hoek. We kochten van alles en nog wat en liepen naar sta7. Daar praatte we wat over koetjes en kalfjes. "SIHAM KOM NAAR BENEDEN NUU!!". K liep naar beneden en nam afscheid van iedereen. Toen we thuis waren gekomen pakte ik me pyjama poetste me tanden en liet me vallen op bed op weg naar dromenland.

Heajjj, kort deeltje k weet maar ben echt moe. Dussjaa, begin te stemmen en te reageren. Als we meer dan 5 stemmen hebben dan maken we nog een deeltje. Ojaa er komt ook een deeltje van personages. Die maak ik zo nog snel denk ik. En let niet op eventuele spel foutjes vanaf nu gaan we er beter op letten!!

~yasmina&ikrame❤️❤️❤️

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu