Deel 20

307 13 0
                                    

Pov-siham

Ik werd wakker en zag Safae niet naast me. Ojaa ze was gister naar huis gegaan. Ik liep de badkamer in en keek in de spiegel. Ik had erge wallen met zwarte kringen eromheen en rode ogen alsof ik stoned was. Ik besloot om vandaag om mezelf te verwennen. Ik nam een heerlijke bad van 3 kwartier, ik pakte een maskertje en 10 min later pelde ik het eruit. Ik scrubde me gezicht goed en pakte me badjas. Ik smeerde een body lotion in en pakte de kleren die aan zou doen. Ik deed een bordeaux shirtje aan met een zwarte Jack en een zwarte broek. Ik deed lichtjes make up. Ik pakte min MK tas en me Louis Vuitton schoenen. Ik smeerde wat argan olie in mijn krullen en liet ze los hangen. Ik zei tegen me moeder dat ik ff naar buiten zou gaat, het mocht dussjaa. Mij zusje vroeg of ze mee mocht. We liepen beide naar buiten en besloten om ergens te gaan ontbijten. We kozen gwn izjen random restaurantje en bestelde wat. We praatte en lachte k was voor even Samir kwijt, totdat ik iemand zag die sprekend op hem lijkt. Misschien is hij dat. Toen hij z'n gezicht omdraaide wist ik zeker dat hij het was. Hij was met een meisje. Zei zeiden wat ik kon het nog verstaan. "Eyy ahlam schat wat wil je eten?"zei hij "euhmm k weet niet doe maar wat jij neemt lieverd"zei ze. Wooowww hij heeft mij zo snel vergeten en gelijk een nieuwe gefixt. Wft? Even werd ik uit mijn gedachte gehaald door youssra die vroeg wat we vandaag zouden doen. "K weet niet misschien straks naar oma"zei ik "ja k heb dr gemist"zei ze. Ik knikte en glimlachte snel. Samir gaf dat meisje wat blijkbaar ahlam heette een zoen. Mijn ogen vulde met tranen. Ik liep snel een wc in en droogde mij soort van tranen en werkte mijn make up bij. We betaalde en besloten om weer terug naar huis te gaan.

Pov-youssra (zusje Van sihem)

Bij het restaurant was het gezellig, maar er was iets mis met siham. Ze Keek de heletijd naar zo'n jonge van ongeveer 19/20. Telkens dat hij met dezelfde meisje sprak vulde haar ogen met tranen. Op een gegeven moment kon ze haar tranen niet bedwingen. Ze liep naar het toilet. Ze had haar tellie op tafel gelaten. Ik twijfelde of ik het zou pakken maar ik dacht gwn 'schijt'. Ik pakte haar tel en tikte gelijk 'WhatsApp' aan. Ze heeft nooit wat met jongens gehad ofsoo, omdat ze niet zo'n type is. Wat mij opvalde was "mannetje💏💋". Ik klikte daarop en las gesprekken. Ik klikte op het profiel en zag dat het dezelfde jonge was als daarnet. Volgens mij is het uit tussen die twee, want Samir vroeg haar om te vergeven ensoo maar sihem is altijd koppig en zei nee. Ik zag van een hoekje dat ze kwam dus legde ik haar tellie weer trug. We gingen naar huis dussjaa.

Pov-siham

We gingen naar me oma toe. Dus liep ik naar me Mercedes amg c63. Vervolgens kwam iedereen en younes (oudste broer) maakte weer een discussie wie zou rijden. Uiteindelijk had hij gewonnen. Pff. Het was best stil in de auto. Totdat yous zei dat ze me wat wou vertellen. Ik knikte en liet een luide zucht achetr.

Fakaa, kort deel zometeen nog een deel maar ik ga nu verder met een nieuwe deel😊

(Btw let niey op spellingsfoutjes)

~mina&ikky👭👑✨

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu