Merhaba. Bu bölümde size kendimi tanıtmak istiyorum. Beni eleştirmenizi sizi anlattığım kadarı ile neleri yanlış yapıp neleri doğru yaptığımı bilmek... Sonra da sizi tanımak istiyorum. Bunu yapmak zorunda değilsiniz tabiki. Okumak bile sizin elinizde. Yine de okuyup,söylediklerimi yerine getirenlere şimdiden teşekkür ederim.
Ben 13 yaşına 2018 in Şubat ayının 14 ünde girecek bir ergenim. İsmim Tuana. Hayata genel olarak pozitif bakmayı tercih eden biriyim. Çabuk sinirlenir ve kişisine göre de çabuk sakinleşebilirim. Kırılgan ve alıngan bir yapıya sahibim. Çabuk güvenebilirim. İnsanlar bana nasıl davranırlarsa onlara aynı şekilde karşılık veririm. Hiç tanımadığım birine ihtiyacı olduğu için sarılabilir onun derdini dinleyebilirim. Şarkı dinlemeyi,sesimin kötü olmasına rağmen kendi başıma şarkı söylemeyi,resim çizmeyi,kitap yazmayı ve başarısız sayılsam da matematik testi çözmeye aşık biriyim. Hedefim cerrah olmak. Dedesine tam anlamıyla aşık bir kızım. Annen mi baban mı soruna usanmadan dedem diyebilirim. Küfür etmeyi sevdiğim söylenemez fakat etmediğim anlamına da gelmez. Gerçekten yakın olduğum kişilerin yanında usanmadan küfür edebilirim. Kıskanç bir yapıya sahibim tanıdığım ve ya tanımamama rağmen kanım ısınan birini asla paylaşamam. Haksızlığa asla tahammül edemeyen bir yapıya sahibim. Şakadan bile olsa kendim hakkında söylenen yalan yanlış şeylere çok sert tepkiler veririm. Konu kitaplar oldu mu asla paylaşamam. Genellikle kendi bildiğimi okurum ve doğruluğundan emin olduğum bir şeyden ölümüne vazgeçmem. İnadım vardır. Fakat kırılmaz değildir. Kendini öven insanlardan nefret ederim. Ağlamayı sevmem fakat ağlarım. En ufak bir sorunla bile baş edemesem hemen ağlayabilirim. Utangaç biriyim. Çok çabuk kızarabilirim.
Ben kabataslak bir şekilde anlatılacak olursak böyle biriyim. Peki sen? Sen nasıl birisin?
Not: Emin değilim ama galiba hesabım bir başkasında da var. Yani çalındı. Sistem beni sürekli atıyor. Size mesaj vs. gelirse benden birkaç defa sorgulayın lütfen.
Hayırlı akşamlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞÜN
Non-FictionHikaye değildir. Sosyal medyada karşıma çıkıp ilgimi çeken şeyler bulunacaktır. Kitabın net bir konusu yok.