İyi akşamlar. Konuyu uzatmayacağım direk giriş yapıyorum. Sadece fazla küfür içerecek iğrenecek olanlar okumasın...
Evet! İyi okuyun. Bunu yapanlar amına konulması gereken insan müsvettesi canlılar! Dünya neden sikik bir yer biliyor musunuz? Pu piçler yüzünden. Lan akıl mı yetiyor bunu anlamaya?
O BİR HAYVAN. O MASUM BİR HAYVAN. SİZE ZARARI YOK! EN BÜYÜK YANLIŞI NE OLABİLİR BİLİYOR MUSUNUZ?! OYUN OYNAMAK İÇİN KUYRUĞUNU SALLARKEN SİZE ÇARPMIŞ OLABİLMESİDİR!
SEN! EVET SEN! BENİ İYİ DİNLE BU YAZDIĞIMI İSTEDİĞİN GİBİ ANLA AMA O VE ONUN GİBİ HAYVANLARI KORUMAK ZORUNDASIN!
Bunu yapan boktan,şerefsiz,pislik insanlar umarım ki cehennemin en sıcak ateşi size nasip olur!
Hayır bakın ben anlayamıyorum! Açıklayın...
Olmuyor amk işte! Düşünüyorum acaba nerede yanlış yapıyorum! Nasıl düşünüyorum da bana bu insanlar bu kadar iğrenç geliyor? Ama yok. Bulamıyorum.
Küçük ya YAVRU köpek,savunmasız,güçsüz,aciz...Eğer ki siz ve ya sizin çevrenizden biri sırf bir farklılık yaratmak için hayvanları sevmiyormuş gibi davranıyor ve onlara zarar veriyorsa,ciddiyim yapmayın amk! Şerefsizlik yapmayın! Piçlik yapmayın! İğrenç olmayın!
YALNIZCA BIR KERE İNSAN OLUN!
ALLAH DER Kİ:HAYVANLAR BENİM SESSİZ KULLARIMDIR. ŞİMDİ ZULME SUSUYORLAR FAKAT HESAP GÜNÜ KONUŞACAKLAR..!
Umuyorum ki hesap günü en ağır cezaya bunu yapan şerefsizler çarptırılacak!
Şimdi kullandığım kelimeler için özür dilerim.
Hayırlı akşamlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞÜN
Non-FictionHikaye değildir. Sosyal medyada karşıma çıkıp ilgimi çeken şeyler bulunacaktır. Kitabın net bir konusu yok.