SABIR!

53 17 65
                                    

Merhaba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba. Nasılsınız? Şahsen ben çok sinirliyim. Bu bölümü okuyacak olanlarınız varsa kendimi kontrol edemeyip de kırıcı şeyler yazarsam lütfen içerlemeyin ve ya alınmayın. Okuyanlara iyi okumalar.

Bu haber söz, yazı,bilgi ne kadar doğru bilmiyorum fakat ben doğru olduğunu varsayarak yorum yapıcam.

Lütfen Allah'ın adını veriyorum mantıklı düşününün. Baba Beni Okula Gönder, Haydi Çocuklar Okula vb. onlarca kampanya ne için başlatılıyor. Kız çocukları evlendirilip okumaları engellensin diye mi? HAYIR!


Ben 13 yaşındaki bir VELET olarak bunu biliyorum fakat adamım diye övünen bu kimse 9-15 yaş arasındaki kızlar evlendirilsin diyor! Mantık,anlayış,empati, nerede? Ya kardeşim şu O***PU olarak nitelendirilen okuma merakı olmayan kızlar ile bizler gibi elinden ne geliyorsa yapıp notlarıyla ailesinin gurur  duymasını sağlayan kızları bir tutmayın!

Yanlış yapıyorsunuz! Eğer ben yanlış biliyorsam (ki eminim doğru) Atatürk'ün getirdiği yenilikler arasında kadın erkek eşitliği de vardı. Peki bu bilgide? Bu bilgide böyle bir eşitlik söz konusu olabilir mi? Bana göre HAYIR! ALAKASI BİLE YOK!

Benim sözlerime yani 13 yaşındaki bir yeni yetme çocuğun sözlerini es geçin "Saçmalıyor aldırmaya gerek yok." deyin fakat başta Hz. Muhammed  olmak üzere bir çok büyük,önemli insan kız çocuklarına ve onların eğitimlerine saygı duymuş hatta bu konuda destek bile olmuştur.

Adam olduğunu var sayan birkaç insanın bizden bu hakkımızı çalmaya yetkileri var mı? YOK!

9-15 arası daha çocuk olan kızların evlendirilmesi suçtur! Yanlıştır! Adaletsizliktir! Bu konuda biraz empati kurmanız yeterli. Kendinizi böyle bir duruma düşmüş kızın yerine koyun. Sizin elinizden geleceğinizi,hayallerinizi,umutlarınızı ve mutluluğa dair tüm inancınızın çalındığını düşünün. Ne kadar da berbat bir durum değil mi? İşte sırf bu yüzden saygı duyun. Başlarının hayatına karışmayın! İsteği doğrultusu haricinde zorla bir şey yaptırmayın!

Bu bölümü okuyup bana hak verenlere teşekkür ederim. Sizler de kendi düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim. Ve bölümde sizi rahatsız eden sözcükler yer almış olabilir özür dilerim.

İyi akşamlar...

DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin