Merhaba. Bu bölümde 2017 mi anlatıcam. Sizden de aynı şeyi istiyorum. Herkes 2017 nin nasıl geçtiğini anlatsın. Ama kötüleyerek değil. Mutlaka sizi mutlu eden olaylar olmuştur bu yılda. Nefes alıp yaşıyorum diyebildiğimiz her an güzeldir. Yazanlara ve okuyanlara şimdiden tesekkur ederim.
2017 sen benim için en özel yıllardan biri oldun. Daha önce yaşamadığım onlarca şey yaşadım. user29733625 Rumi ile tanıştım ve yüzümden gülümsemenin eksik olmadığı anlar yaşadım. Cotton_Girl_G canımdan değerli gördüğüm biri ile tanışıp onu kardeşim saydım. 12haziran2013 gidişine sayamayacağım kadar çok gözyaşı döktüğüm kankam ile tekrardan buluştuk ve başkalarının yargılarından korkmadan saçmaladık. zehrawillrise bir ablaya Sessiz_ER bir abiye MerveBaysalzz ve aradaki yaş farkını göz ardı ederek benimle kimi zaman kanka kimi zaman abla kardeş kimi zaman ise mutluluk kaynağı olan bir melek ile tanıştım. cesume karamlı çikolataların en güzelini tanıdım kaybettim ve tekrar kazandım. selinaiek8 kanka olmanın en güzel yani olan selişim ile karşılaştım seni çok seviyorum Selinam 💞 yazmak_yetmez beni anlayan bir kişiye daha sahip oldum 💞. 2017 bana çok şey kazandırdı. Mutluluğumu paylaşabileceğim üzüntümde ağlayabileceğim onlarca kişi...
Kaybettirdi de. mervee339 kendi hatalarımın sonucu onu kaybettim. Deli gibi de pişmanım. 2017 nin umutsuzluklarını saymayacağım çünkü mutlu olmak için sebeplerim varken küçük umutsuzluklar ile 2017 yi karalamaya gerek yok.
2017 de mutluydum. Mutluyum. 2018 de mutlu olmaya çalışacağım. Umarım sizde öyle olursunuz. Sizi seviyorum kendinize dikkat edin seneye yeni bölüm eklerim (tamam vurmayın 😂)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞÜN
SaggisticaHikaye değildir. Sosyal medyada karşıma çıkıp ilgimi çeken şeyler bulunacaktır. Kitabın net bir konusu yok.