Bu bölümün konusu sosyal medya vs. ile ilgili değil. Bu bölümde sevmek benim için neyi ifade ediyor ondan bahsedicem. Okumak her zamanki gibi size kalmış bir durum. Keyfiniz bilir :) Okuyanlara keyifli okumalar.
Sevmek mi? Sevmek bir kere her şeyi göze almak demek. Kırılacağını bilmek,üzülmeyi kabullenmek,ona giden yolda karşına çıkan herkesi belki de kaybetmek demektir...
İki gün seviyorum diyip de ertesi günü hadi git artık değildir... Seveceksen incitmeyeceksin. Onun gözyaşlarına bile kıyamayacaksın. Yanındayken bile hiç yokmuş gibi özleyeceksin... Kendini düşünmeyeceksin. Canından önce tutacaksın onu...En mutlu gününü onunla paylaşıp,sırf o üzülmesin diye dertlerinden uzak tutacaksın onu... Hayatının her karesi o olsun isteyeceksin. Onsuz bir güne tahammül edemeyeceksin...
Bittiğinde mi? Sevgi bitmez ki! O sevmese bile sen seveceksin! Bir gün geri geleceğini umut ederek geçireceksin zamanını... Geceleri hayali ile yatıp sabahları o gelir diye kalkacaksın...
Konu o oldumu,ufacık bir cümlede ismi geçti mi kalbin parçalanacakmış gibi olucak. O an nefret edeceksin kendinden. Yanında iken değerini bilemediğin her saniyeye ayrı bir hakaret edeceksin. Sen pes etmeyeceksin. Gerekirse yalvaracaksın! Kabullenmeyeceksin onsuz geçen zamanı...
Gün geldiğinde pes mi ettin? O zaman adam olacaksın da zamanında çok sevdim demeyeceksin! Çünkü sevgi bitmez!!!
Evet yorar insanı hatta keşke tanımasaydım bile dedirtir ama değer. Sevmek,hele doğru kişiyi sevmek her zorluğa değer...
İyi günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞÜN
Non-FictionHikaye değildir. Sosyal medyada karşıma çıkıp ilgimi çeken şeyler bulunacaktır. Kitabın net bir konusu yok.