Izgulok.
Holnap reggel indulunk Békéscsabára ahová szeptembertől járok. Igen, több mint 100km-t fogok utazni. Csak, hogy oda járhassak. Alig várom!
Igaz, hogy még csak a gólyatábor lesz de alig várom. Hogy megtudjam kikkel leszek egy suliban, egy koliban.
Hallottam ahogy pittyent egyet a telefonom ezért abba hagytam a pakolást és elolvastam az üzenetet amit Gréti küldött, csak a szokásos izgalom volt nála is. Nem tudom kikkel leszek egy szobában de az tuti, hogy ő velem lesz. Áprilisban találtunk egymásra amikor már feladtam, hogy találok bárkit is aki oda jönne. És akkor mindent feladva egy könyves csoportban találtunk egymásra és azóta is elválaszthatatlanok vagyunk. Voltam náluk a nyáron ahogy ő is volt nálunk.
Miután abbahagytuk a beszélgetést annyi időre, hogy összepakoljunk holnapra.
A nap további része azzal telt, hogy anya random kérdéseket tett fel, hogy elraktam-e tusfürdőt, raktam-e el pizsamát és ehhez hasonló alap dolgokat.
Megvacsoráztunk és anya a lelkemre kötötte, hogy vigyázzak magamra és este hívjam majd fel mivel ő nem tud majd holnap jönni mert dolgoznia kell.
Este fekete arcmaszkkal meg arcradírral megtisztítottam az arcom és megfürdöttem. Lefeküdtem aludni, hogy holnap kipihent legyek és a nagy izgalomban hamar elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Gólyatábor
Romance2017.10.03. A megismerkedésünk története. Másik story: - Pozitív II