A sulit túléltem, igazából nem volt vészes mert semmi doga vagy felelés nem volt ami egy nagy piros pont.
Reni hozott nekem karszalagot amivel annyi baj volt, hogy nem volt hozzá olyan kis fekete bizbasz amivel össze lehetett volna fogni, de Attilának volt és azt mondta, hogy ideadja.
Elég rossz volt a kedvem ezért minden idegesített szóval eléggé zavart, hogy nem tudtam mi van köztünk. Beszéltünk és megfogta a kezem, de van hogy adja a jeleket és van, hogy semmi. Ezen úgy felhergeltem magam, hogy írtam neki, hogy találkozni akarok vele most mert beszélnünk kell. Válaszolt és mire leértem már a kanapén ült, leültem mellé és egyszerűen csak megkérdeztem, hogy bejövök neki vagy mi a szösz van?
A válaszán meglepődtem ugyanis annyit kérdezett, hogy ez most komoly, mire én mondtam neki, hogy igen és aztán közölte, hogy igen. Visszakérdezett és elmondtam, hogy ő is bejön nekem és miután ezt megbeszéltünk csak felmentünk a szobáinkba és ennyi.
A délután további részében csak döglöttem, majd este felé elkezdtünk megindulni, de én még előtte találkoztam Attilával és ideadta a kis bizbaszt a karszalaghoz.
Ahogy jött le láttam rajta, hogy ő ma nem fog kimozdulni, de én túlságosan be voltam pörögve ahhoz, hogy ezt hagyjam neki. Ideadta és mondtam, hogy öltözzön mert jön ki velem. Először ellenkezett, de aztán rávettem és felment öltözni. Amíg vártam a lányok jól itthagytak és kettesben maradtunk.
Elindultunk a Gara felé csöndben, de megint csak az a kellemes csend volt, tetszett, hogy nem kellett mellette mindig beszélnem. Tudom, hogy sokat beszélek, de néha jól esik csendben lenni és vele ezt megtehettem.
Felhívta a nővére és megbeszélték, hogy találkoznak. Vagyis én is fogok találkozni vele. Kicsit izgultam mivel én szeretek sminkelni és szoktam is-bár nem viszem túlzásba, mert a normál sminkem korrektorból, szempillaspirálból meg szemöldökceruzából(vagy más szemöldök formázó dolgokból) áll- és a nővére nem az a kimondott lányos lány és nem tudtam mit fog gondolni a fehér magasderekú hosszúnadrágba bújtatott lábamról és a kötött pulcsimról.
Ahogy megjött szerintem levágta, hogy mi a helyzet velünk vagy az is lehet, hogy Attila beszélt rólam, nem tudom, de nem kérdezte meg, hogy ki vagyok.
Egész este hármasban voltunk és Attila fogta a kezem. Dóri elindult vissza a kolijába és mi is elindultunk vissza kézenfogva.
Elkísert a lepcsőhöz és ott leültünk mert beszélni akart velem.
A beszélgetés elég zavaros, és arra sem emlékszem, hogy álltunk fel a fotelekből, de egyszer csak azt vettem észre, hogy a számat nézi és én is az övét. Mielőtt elkezdett volna felém hajolni lezajlott bennem egy kisebb szívroham ugyanis leesett, hogy itt csók lesz. És lett is. Az első.
YOU ARE READING
Gólyatábor
Romance2017.10.03. A megismerkedésünk története. Másik story: - Pozitív II