A nyár többi része gyorsan eltelt. Vártam a sulit viszont féltem is.
Ahogy eljött a 31-e összepakoltam és becuccoltam a koliba, ahogy beértünk kiderült, hogy Ticivel, Zsanival ugye Grétivel és Vikivel, aki Ticiék tavalyi évfolyamtársa volt meg persze az idősebbek. Két Reni, Ági és Évi.
Nagy izgalommal pakoltam le a cuccom, de az idősebbek ekkor még nem voltak bent. Anyával leültünk a koli étkezőjébe, ahová az összes elsőst és annak szülőjét hívtak, hogy legyen egy kis beszélgetés. Mi Attiláék mögé ültünk, köszöntünk egymásnak.
Végig hallgattuk az igazgató mondandóját és kimentünk egy étterembe enni, ugyanis aznap nem volt vacsora a koliban. Én egy grill tálat ettem amit imádok, nagyon szeretem a grillezett zöldségeket, húsokat.
Megettük és elindultunk vissza a koli felé, ahogy oda értünk anyáék megkérdezték, hogy bekisérjenek - e, de inkább nemet mondtam. Ahogy a sarkon elbúcsúztunk kicsit rosszul éreztem magam aztán ahogy egyre távolabb mentem anyáéktól egyre jobban bekönnyezett a szemem. Nagyon anyás vagyok és az, hogy eljöttem ilyen messzire talán nem a legjobb döntés volt, de itt van olyan szak amit imádok.
Beléptem a koli ajtaján és láttam Ticiéket jönni, megláttak és egyből mondták, hogy menjek velük a centerbe én pedig elmentem, mert csak a szobában sirdogáltam volna ami nem lett volna a legjobb ötlet.
Elmentünk és tök jól éreztem magam. Megismertem Vikit aki először kicsit érdekesnek találtam, de elment.
Pár óra elteltével elindultunk vissza és ahogy beértünk a szobába levágtam magam az egyik fotelba és körbenéztem. Mindenki ott volt, az egyik Reni (a vékonyabb) kicsit unszimpatikus volt, a másik szimpatikus volt. Ági olyan semleges Évivel viszont nagyon jóban lettünk.
Elmentünk beszélgetni és egyre telt az idő. Ahogy elmondták a szabályokat kicsit meglepett, a dundibb Reni amilyen kupisnak tűnt annyira rendszeretőnek mondta magát.
Elsőre a nagyok közül csak Évi volt szimpi, a többiek olyan bunkók voltak vagy nem tudom.
Elmentünk tusolni és szerencsére volt már függöny a tusolókon, nagy megkönnyebbülésünkre. Ahogy tusoltam kezdtem érezni, hogy hideg a víz, nem vészesen, de lehetett érezni.
Ahogy beértünk csak átöltöztünk pizsibe és felhúztuk a huzatot az ágyneműre majd elmentünk lassan aludni és fejben elődöntöttem, hogy mit veszek fel.Reggel egy fehér magas derekú hosszú nadrágot vettem egy fekete alul átlapolós haspólóval meg a fehér superstárom.
Elindultunk a suliba az egyik lánnyal aki szintén környezetvédelmi szakra jött, kicsit elvesztettek voltunk mivel mindenki ment beszélni az ismerőseivel és tudta, hogy hová kell állnia mi meg nem. Egyszer oda jött hozzánk egy lány aki mondta, hogy menjünk be az iskolába és ott ki van írva, hogy melyik osztályba kerülünk.
Ahogy megláttuk a nevünket a "D" osztályban megkönnyebbültünk, hogy együtt maradunk. Megkerestük az osztályunk és az elején állt egy köver lány akit ruhája miatt idősebbnek tippeltem és azt hittem ő az osztályfőnök és simán mondtam neki, hogy jó napot kívánok.
Az igazgató elmondta itt is a beszédét, majd pár diák mondott verset és mehettünk is a terembe.
Beértünk és kiderült, hogy a kövér lány osztálytárs, Anna. A többiek elsőre szimpatikusak voltak, az osztályfőnök már kevésbé. Öreg és unalmas, de elmegy.
A nap elég gyorsan eltelt és mehettünk is ki a pályaudvarra, nem tudtam hol van csak az egyik Csabai osztálytársam elmondta úgy nagyjából. Két Csabai osztálytársam van, Orsi és Peti, őket bírom. Láttam Attilát, fehér ing volt rajta egy fekete nadrággal és eléggé jól nézett ki benne, jól néz ki fehérben.
Út közben Erikkel mentem akit amúgy utálok mert unalmas és olyan fasz stílusa van amit nem viselek el, de a szüleink jóban vannak, szóval együtt kellett kisétálnunk.
Két átszállással hazaértünk és innentől csak tengődtem otthon és meséltem anyáéknak.
YOU ARE READING
Gólyatábor
Romance2017.10.03. A megismerkedésünk története. Másik story: - Pozitív II