§ 8 §

532 10 9
                                    

Nem tudtam mi volt velünk. Csak lesokkolódva felmentem a lépcsőn és ahogy beértem a szobába a többiek egyből látták, hogy valami történt, és természetesen azonnal el kellett nekik mondani, bár én legszívesebben felmentem volna az ágyamban és újrajátszottam volna az egészet és kielemeztem volna, hogy akkor most mi van?
Másnap az iskolában Orsinak is elmeséltem, aki felvisitott, de persze órán amiért elég furcsán nézték ránk és a tanár is megkérdezte, hogy minden oké -e.
Egyre többet voltam Attilával és egyre jobban mégismertük egymást, ami nekem fontos.
A szüleim meg szerették volna ismerni, de előtte én akartam megismerni, hogy biztos legyek a dologban. Ez a megismerés nálam fel évig tartott, de megérte.
A tavaszi szünetben eljött hozzánk, először nem találta a helyét, de aztán feloldódott aminek nagyon örültem. A húgommal nagyon jóban lettek szerencsére és őket simán ott lehetett hagyni, nem volt kínos csend köztük.
Nem tudtam mire számítsak az éjszakától, hogy szexelunk -e vagy nem, vagy egyáltalán mi lesz. A biztonság kedvéért azért alaposan megborotválkoztam és felkészítettem magam mindenre.
Este elmentem fürdeni és utána alaposan betestápolóztam magam és amíg beszivta a bőröm megmostam a fogam és leszedtem a maradék sminket a fejemről. Felvettem a rózsaszín Calvin Klein bugyim, egy piros pólót és egy rövidnadrágot.
Attilának adtam egy törölközőt és kiküldtem tusolni. Egyszer bejött mert bent hagyta a fogkeféjét és ahogy megláttam kezdődtek a bajok. Csak egy boxert viselt ami kiemelte kérek fenekét és láttatni engedte izmos hasát. Imádom az izmos hasat és az ő teste nekem a mennyország. És ő ezzel tisztában is volt, direkt így jött be. Én sem hagyhatom magam és kibaszásból levettem a nadrágom, mivel imádja a fenekem.
Ahogy visszaért tévét néztünk, majd valahogy mindketten oldalra fordultunk és egymást néztük. Tekintete a szemem és az ajkaim között vacillált.
-Megcsókolhatsz. -mondtam
Észbe se kaptam még, máris csókolóztunk. Valahogy fölém gördült a tévét kikapcsolta és onnantól csak ketten voltunk. Nem érdekelte egyikünknek sem ha rezgett a telefon az értesítésektől, csak mi voltunk.
-Biztos, hogy akarod? Várhatunk még.- tíz másodperc alatt mindent végig gondoltam, hogy milyen jó vele lenni, hogy szeretem és ő is szeret, hogy mióta vagyunk együtt, kár volt ezt a tíz másodpercet pazarolni mert a döntés végig ott volt a fejemben.
-Igen. - mondtam és megcsókoltam.


Tudom, hogy rövid a rész, de mentségemre, hogy másodszorra írom, mivel az elsőt nem engedte kirakni és eltűnt az egész. Elég sok idő volt mire hoztam a részt, de suli volt és hajtás. Szóval bocsi, de mostmar szünet van és remélhetőleg lesz időm💙

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GólyatáborWhere stories live. Discover now