§ 3 §

715 30 3
                                    

Ahogy repült a galacsin végig egymás szemébe néztünk.
-Más vagy, mint a lányok az előző iskolámból mind szőke pláza picsák voltak és te más vagy. Meglepődtem rajtad. - vallotta be ami bejött.
Egyrészt azért akartam, hogy nekem dobja, hogy megtudjam mit gondol rólam másodrészt viszont Hangának akartam dobni mert neki senki nem dobta és én tudatni akartam vele, hogy imádom.
Miután megvolt a vallomásom megöleltük egymást és folytatódott a játék.
Egyszer csak megszólat a More than you no, ezzel nem lett volna semmi gond csak nekem ez a csengőhangom és egyből a telefonomra néztem, de a kijelző sötét maradt. Ahogy felnéztem megláttam, hogy Attila veszi fel a telefonját amiből még mindig szólt a kedvenc számom. Így lett ez a közös zenénk.
A csodás felfedezem után nem volt semmi érdekes. A nap további részében csak ültünk, de este volt még egy buli amit nekünk rendeztek szóval lementünk.
A buli előtt voltak feladatok amiket teljesíteni kellett. Második helyen végeztünk, nem volt vészes, de mi elsők akartunk lenni.
A buli is egészen elment, táncoltunk és jól éreztük magunkat.
Lassan felszállingóztunk, hogy kipihenjük az aznapi fáradalmait, de elmentünk előtte tusolni, ahol ért egy kis meglepetés, ugyanis nem volt függöny a tusolókon. Lefürdöttünk egyesével ugyanis nem akartunk még egymás előtt pucérkodni, bár szeptembertől úgyis látjuk majd egymást ha nem raknak fel függönyöket.
Miután kész lettünk elmentünk aludni, mert lefárasztott a nap.

Másnap reggel hétkor bejött a nevelő, hogy keljünk. Kikászálódtam  az ágyból és elkezdtem felöltözni, mai szettem egy farmer fenék mutogatós nadrágból és egy kék crop topból állt.
Megreggeliztünk, összegyűltünk és elkezdtünk búcsúzkodni, bejelöltük egymást Facebook-on, hogy tudjuk tartani a kapcsolatot.
Felmentünk pakolászni és lassan eljött az ideje, hogy elinduljunk haza. Engem ismerősők vittek haza így nem volt gondom a buszozással. A házunkig vittem, megköszöntem a fuvart, majd mentem is be.
Végre itthon.

Sziasztok! Ha tetszik jelezzétek egy vot-al vagy egy kommentel, hogy érdemes folytatnom.❤️

GólyatáborWhere stories live. Discover now