Jak się poznaliście ? cz.4

1.1K 45 0
                                    

Krótka legenda:

(T/I)- twoje imię

(K/L)- kolor lakieru

(T/Z/I)-twoje zdrobniałe imię

(T/B)- twoja broń

(T/K)- twoja ksywka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ratchet:

Na ziemi bałaś już od roku. Zaatakowały cię Decepticony i zostałaś ranna. Na odsiecz ci przybył oddział Prime'a. Zabrali cię do swojej bazy na Diego Garcia. Złapałaś kontakt z Bumblebee i Hot Rod'em.
Znieśli cię na oddział medyczny ich medyka. Byłaś z zawodu medyczką i dobrą snajperką, ale zostałaś ranna w rękę i sobie nie postrzelasz.

- Co ci się stało w rękę i bok ?- zapytał medyk.

- Cony zaatakowały mnie więcej niż zawsze.- wychrypiłaś.

- Ratchet jestem.- lekko się uśmiechnął i podał ci lek nasenny.

- (T/I)....-szepłaś i zasnęłaś.

Smokescreen:

Na patrol został ci przydzielony młody. Jak ty go nie cierpisz, tak jak twoja siostra Arcee. Jedziecie już od godziny, a ten nawija jaka to ty jesteś piękna, zgrabna i powabna. Przyrzekłaś sobie, że żaden mech już nigdy cię wystraszy nie skrzywdzi bo nie pozwolisz mu się do ciebie zbliżyć.

- Hej słuchasz mnie ?- zapytał.

-Szczerze to nie, o mam dość jak prawisz mi cały czas głupie teksty na podryw !- warknęłaś na niego.

- Nadal nie wiem, jak masz na imię ?- pyta.- Bo w bazie nazywają cię tylko (T/K).

-Mam na imie (T/I).- mruknęłaś niezadowolona.

- Ja jestem Smokescreen.- wiedziałaś ze się szczerzy.

Preferencje Transformers [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz