Autoboty:
Optimus Prime: Najpierw zabrał cię na randkę w formie pikniku na plaży, a następnie oświadczył ci się tam, nie wiedząc, że obserwuje was cała baza.
Ironhide: Zabrał cię na spacer, a oświadczył się w zbrojowni gdzie siedziałaś i polerowałaś bronie.
Bumblebee: W swoim pokoju, bo nie chciał by Jazz go podglądał.
Dino: Na sali treningowej, przy kilku świadkach.
Sideswipe: Na plaży przy świetle księżyca.
Sunstreaker: Na dachu, gdy oglądaliście gwiazdy.
Crosshairs; W lesie gdzie cię postrzelił. Zarąbiscie romantycznie.
Drift; Na pewnej misji w Paryżu.
Jazz: Na klifie gdzie chciałaś skoczyć, wtedy cała baza was obserwowała z ukrycia.
Ratchet: Niezbyt romantycznie bo w swojej pracowni.
Smokescreen: Po przejażdżce w swoim pokoju.
Decepticony:
Megatron: On tak jak Soundwave był bardzo romantyczny. Spacer po plaży w nocy, kolacja przy świecach a następnie oświadczył się.
Soundwave: On był mega romantyczny. Spacer, kolacja, taniec oraz na koniec oświadczyny.
Strascream: Oświadczył się ci w swojej kwaterze, gdzie świętowaliście waszą rocznicę poznania.
KnockOut: Zabrał cię na wyścigi, a potem oświadczył ci się w zabiegówce gdzie cię polerował.
Breakdown: Zaprosił na spacer po kanionie, a następnie oświadczył. Nie wiedzieliście, że Bumblebee was obserwuje z Arcee.
Shockwave: Oświadczył ci się tradycyjnie jak na Cybertronie.
Predaking: Zabrał cię na romantyczny przelot w nocy, a następnie oświadczył ci się na klifie gdzie cię pierwszy raz pocałował.
~ShadowWolfLuna
CZYTASZ
Preferencje Transformers [ZAWIESZONE]
FanfictionPreferencje transformers. Transformers własnością Hasbro.