–Este o petrecere în pijamale ce zici, te bagi, o să vină și Cristina, ce zici prințesă? Îmi face cu ochiul și un zâmbet drăgălaș îi pune stăpânire pe față.
–Păăii.......unu, nu știu ce va zice mami dacă este la tine acasă și doi de când îmi spui tu prințesă? Zâmbesc atât de tare încât întredeschid gura, iar dinții mei ajung lipiți de buza superioară simțind un fior ce pune stăpânire pe tot corpul.
«Adi poveste»
Îmi zice că nu e sigură dar se vede pe fata ei că își dorește chiar și puțin să meargă, iar faptul că i-am zis prințesă cred că a fost ceva obisnuit și poate plăcut, dar îi zic:
–Cu mama ta rezolvăm noi și prințesă am început să-ți zic de acum. De ce nu îți convine? Întreb eu cu un zâmbet amuzat pe buze. Îmi place când o tachinez cu lucrurile astea mici.
–Bine dacă o să o convingeți atunci voi venii, iar în legătură cu alintul acela......ăăă ... de acord, dar după ore veniți la mine să o convingeți pe mama și apoi direct la antrenament ok?
–Da, de acord.......Profa! Spun eu mai încet văzând că profa a intrat in clasa și nu sunt la locul meu în spatele fetelor, unde stăteam cu Dragoș un baiat mai scund, slab brunet la par, cu ochii caprui și pielea alba.
«Cristina poveste»
Intră profa, iar Adi se duce la loc lângă Dragoș, cel mai drăguț băiat posibil. Este amabil ,sensibil inteligent, nu face misto de oameni, nu e violent, nu se Da mare nu înjură nu-i așa că e extraordinar?Este ultima pauză și Adi se apropie de noi cu Dragoș și zice:
–Hei Angi, ești gata pentru pedeapsa din seara asta?
–Oricând, de orice. Spune cu un zâmbet care spunea "Uitați cât de mult îmi place de Adrian!" Dragoș o roagă pe Angi să vina pana la magazinul din școală iar ea acceptă. Dupa ce ies pe ușă Adi vine la mine și îmi zice:
–Hei aș vrea să pregătim ceva amuzant în seara asta pentru Angi
–Stai așa, mama ei nu a acceptat încă! Spun ridicănd palma în semn de stop.
–Nu ști cât de convingător pot fi când vreau! Iar Angi e mare și cred că dupa cate a îndurat și cate a făcut pentru mama sa, merită să decidă pentru sine și stiu că nu o cunosc de mult timp, dar am sentimentul că de câte ori va fii pusa într-o situație limită va lua deciziile bune, așa că aș face orice ca să primească ce merită.
–Wow ce drăguț a fost asta așa să îi spui și mamei lui Angi. Ea este foarte.....cum să zic ...... sentimentală, așa că zi despre ce e vorba în planul tău haios.
–Ei bine tu îi dai la început provocarea care ți-o voi spune eu înainte de joc, când vine randul meu îi dau o alta apoi încă una de la tine și asata la început. Dar să nu te speri o sa fie ceva mai perverse, ele ar suna cam așa—. Atunci apare Angi cu Dragoș
–Ei gata ne-am întors. Despre ce vorbeați? Ne privește bănuitor în timp ce noi încercam să nu ne spargem de râs atunci ea l-a tras mai încolo și a început interogatoriul. Angelei nu îi scapă nimic, atunci Dragoș s-a apropiat de mine și mi-a zis:
–Este iubitul tau? Spune acordându-mi un zămbet dulce.
–C-C-C-Ce? NU! S-S-Suntem doar p-p-prieteni. D-De ce întrebi?
–Ăuu! Bine, atunci, daca nu te deranjează, aș vrea să știu despre ce vorbeați. Se așează lângă mine la fereastră și mă priveste insistent.
"Normal că nu mă deranjează doar ești iubirea vieții mele! " Zic eu in gand.
–Păi ... diseara d-dam o petrecere în pijamale la Adi acasa si p-planuim un m-mare amuzament pe seama lui Angi dar orcum e c-ceva care îi va p-placea.
–Aaaa ok, sper să te distrezi. Apoi se aude clopotelul.
–M–MERSI frumosule , aaadica Dragos-scumpi a-adica....offff! Îmi zâmbește și se duce la loc. Se apropie Angi scoțând fum pe nari și cu buzele roși de la semi-cearta-interogatoriu, defapt cearta era numai pentru Angi căci Adrian murea de râs când Angi se răstea la el și ea fiind mai scundă era extrem de comic cum încerca să se impună. Se așează langa mine, iar Adrian în spate cu lacrimi în ochii de la atâta răs .
«Angi poveste»
Of! Nu am putut să scot nimic de la el, Doamne sunt atat de curioasă. Ce șnițelul bunici a vorbit cu Criss? În sfârșit s-a terminat ora de fizica,iar eu nu m-am putut concentra de loc. Din cauza cui? A lui Adi, normal! Fiindcă nu mi-a spus despre ce vorbea cu Criss, dar după cate o cunosc nu o să aflu, însă trebuie să îmi iau găndul am lucruri mai bune de facut. Îmi iau geaca de piele de culoare neagră, ghiozdanul și plec împreună cu Adi și Criss spre casă. Pe drum am tot facut un discurs pe care să îl spună Adi mamei, spre norocul nostru l-am definitivat la timp, caci am ajuns în fața casei mele. Intrăm încet pășind precaut spre intrate. Deschid ușă și văd din micul hol de la intrare pe mama pe canapea. Aceasta își întoarce capul spre mine și zămbește slab.
–Buna mami! O salut zâmbind și cât de veselă puteam.
–Bună Angi, bună copii intrati. Scumpo nu mi-ai zis că avem musafiri. Mama se ridică și le zâmbește.
–Scuze mami ne-am hotărât în ultimul moment și nu am mai avut timp să te anunț.
–Pe Cristina o cunosc dar pe el nu mi l-ai prezentat.
–Mă numesc Adrian doamnă încântat!
– Mă bucur să te cunosc Adrian! Deci ce ați avea de gănd să faceți?
– Ne facem temele și pe urmă la antrenament. A Criss și Adi sunt cu mine la dansuri.
–Bine. Vă pun să măncați cât vă lăsați ghozdanele.
Ne-am dus la mine în cameră și am lăsat ghiozdanele, cum a zis mama. Când ne-a strigat am coborât repede și am luat masa. Am terminat rapid cu temele și am fi terminat mai repede dacă pe mine și Criss nu ne-ar fi apucat crize de râs. Asta numai dic cauza lui Adi. Deci după ce terminăl temele mergem jos la mama care era în bucătărie uitându-se peste o revistă. Merg mai aproape, iar ea ridică privirea spre mine.
–S-a intamplat ceva? Întreabă ea cu o voce caldă.
–Nu, dar vroiam să te întreb daca mă lasi sa ma duc în seara asta la Adi acasa? Să facem și noi o pertecere în pijamale și așa eu și Criss nu vom fi la același liceu.Te rog! Spun împreunându-mi mâinile în semn de rugăminte.
–Nu stiu ce să zic, la un baiat acasă, nu cred ca e bine. Scutură lent și dezaprobator din cap. Dar imediat intervine Adi cu o postură impunătoare, calmă și o voce caldă care îți inspira încerede. Ce să mai, băiatul avea cuvintele la el.
–Doamnă, nu vă faceti griji, vine și Cristina, iar ele vor dormii împreună în altă cameră, noi vom dormii la etaj, iar părinții mei la parter, în plus Angela, aici de față, este suficient de responsabilă, puternică și matură în cât să se descurce două seri la mine....
–Stai două seri? Îl întrerup șocată dar el continuă mascând 'prostia' făcută de mine
–Da. Vă rog, Angi a trecut prin multe, cu dansurile adică și știți e cea mai bună, a intrat alături de mine înntr-un program special de dans și cred că merită, sincer aș face orice pentru a primii ce merită. Acesta apelează la o provire caldă și sensibilă ce pare să o înduioșeze pe mama.
CITEȘTI
secretul unei adolescente
Romanceo fata de 14 ani traieste un cosmar acasa dar in paralel incepe sa se indragosteasca de un baiat extraordinar la un moment dat ea pleaca intrun cantonament in spania pentru a intra intrun program special iar cand se intoarce de acolo tatal ei...