—Hei vino....stai jos! Și îmi zâmbește dulce. Serios acum fata asta și-a propus să mă înnebunească fiindcă reușește
«Cristina poveste»
Când coboară și băieții jos, la masă, îl vad pe Alex uitându-se la Angi, după zambetul sau îmi dau seama că Angi i-a atras atenția.Eram curioasă, doream sa vad ce va face in continuare, dar Adi se așează lângă mine. Îmi arunca fugitiv o privire intensă.
Avea ochii de un albastru cald, electrizant. Simt un fior pe șira spinări și de acolo se răspândeste in tot corpul.
Nu! Nu se poate! Doar nu.....? Nu! Nu are cum să îmi placă de Adi. Dar daca da? Trebuie sa vorbesc cu Angi, nu știu încă ce simte ea; dar până atunci mă voi bucura de spectacolul oferit de Alex.
«Angi poveste»
După ce am terminat de mâncat, după o oră, în care mai mult am râs decât am mâncat.
—Gata....am terminat toti?
—Da. Zic toti in cor.
—Atunci da-ţi-mi farfuriile să le spăl.
—Lasă frumoaso că le spal eu.
—Sigur te descurci? Iar el se ridică de pe scaun și mă ia de talie lipindu-mă de abdomenul său, care aparent era bine lucrat.
—Să nu subestimezi niciodată un baiat ca mine. Spune făcându-mi cu ochiul și se apucă să strângă vaele.
—Bine atunci eu și Cristi mergem să ne schimbăm, în timp ce voi o să strângeți masa. Spun asta cu un zâmbet, nrmaiputând să mă abțin îmi scapă un chițâit mic dar sesizabil, iar Alex are urechi de lup.Mergem sus, iar eu mă îmbrac cu niste blugi negrii, iau o perech de ghete cu puțin toc o bluză cu mâneci, dar fara umeri și cu un fel de plasa ușot transparentă care începea de la gât și se termina deasupra sânilor, ea fiind de un albastru intens.
Prietena mea își ia o pereche de plugi albastri, ghete mai înalte tot cu un toc mic, o bluza galbenă cu motive florale. Când sâ ies din camerâ ea mâ prinde de mânâ și îmi spune
—Hei. Ăăă..... Trebuie să îți zic ceva care nu cred ca îți va placea.
—Pai zi, știi că nu îmi place suspansul.
—Pai mie....
—Ție? Repet curioasă.
—Cred...
—Tu crezi?
—Că...
—Tu crezi că? Repet făcâbd semnndin mână să continue
—Îmi...
—Tu crezi că îți?
—Place... De...
—Tu crezi că îți place de cineva? De cine?!
—De... De.... Adi!
—Tu crezi că îți place de Adi? Ție îți place de Adi?! Spun încântată și ușot surprinsă.
—Da. Și nu mai tipa că o să te audă tot orașul! Spune ea îngrijorată.
—Asta e ceva neașteptat pentru că- Nu apuc să termin ce am de zis.
—Da știu că îți place de el de aceea nu o să mă bag între voi.
—Tu glumesti? Eu voiam să îți cer sfatul în legătură cu Adi și Alex pe care dintre ei să aleg. Cum l-am văzut pe Alex mi-a plăcut, dar acum îmi e clar că Alex e cel potrivit și de cel pe care ar trebuii sa imi concentrez atenția.
—Serios? Dar cum de știi că el e cel potrivi?
—Pai, pentru că atunci când mi-ai spus că îți place de el nu am avut niciun sentiment de gelozie sau disconfort, asta dovedește că ceea ce simt pentru el este doar prietenie.
—Dar asata este minunat! Acum hai să vedem ce fac băieții și să îi lăsăm să se shimbe. În acel moment se aude o bataie în ușa apoi o voce.
—Frumoaso esti gata?
—Puteți să intrati am terminat! Ei intră și noi iesim lăsându-i să se schimbe .
«Alex poveste»
Intru in cameră alaturi de Adi, iar fetele, ies noi schimbă din in liniște. După ce îmi iau hainele oe mine pun mâna pe umărul lui Aș atrăgându-i atenția și spun
—Deci ce o să faci cu Angi? Mie îmi cam place de ea.
—Angi? Este doar o prietenă foarte bună în schimb Criss, ei bine în cazul ei e altceva.
—A perfect o să fim o super gașcă! Acum hai jos, parca le aud rasetele.
Coboram si le vedem pe fete cum se ceartă. Arătau foarte comic!
—Nu, eu vreau cu vampiri!
—Dar eu cred că e mai bine să ne uitam la unul cu oameni! Striga cu disperare Angi.
—Vampiri!
—Oameni!
—VAMPIRI!
—OAMENI!
—VAMPIRI!
—VAMPIRI!
—OAMENI!
—Aha! Ha ha ha! Te-am prins! Deci s-a decis! Ne uităm la unul cu oameni! Zice Angela cu entuziasm sărind.
«Angi poveste»
Eu și Criss coborâm și începem să ne ceartăm pentru ce fel de film de dragoste să ne uitam. Eu voiam cu oameni, iar ea voia cu vampiri, așa că ne-am certam până apar băieții, iar eu o incurc pe Criss, ajungând deacord cu mine.
—Hei de ce vă certați? Intreabă Alex cu o strânceană ridicată.
—Pe ce film de dragoste să vedem. Vampiri sau oameni?
—Hei, dar noi vrem să ne uitam la un film de groaza.
—Dar noi vrem de dragoste! Încep să ridic tonul iar atunci Criss zice:
—Hai să facem așa, ne uităm la unul de groază și unul de dragoste. Spune Adi calm.
—De acord! Spunem toți la unison.
—Bine hai faceti-ne pe plac și să fie primul de dragoste.
—Ok...Dar care să fie.... Oameni sau vampiri? întreabă Alex pe un ton grav
—Oameni, câstigat Angi. Spune Criss.
—OK. Îl am aici. Spun ridicându-l.Pun filmul de dragoste, dar băieții nu erau prea interesați așa că până s-a terminat filmul ei aproape au adormit.
Am decis să punem o melodie ritmatâ pentru ai trezii. Când au auzit muzica dată la maxim s-au speriat și au sarit de pe canapea.
Adi a ales filmul și l-a pus, eu și Criss am făcut ochii mari și ne-am asezat în fara canapelei pe niste perne uriase.
Numai auzind genericul ne-am speriat atunci Alex m-a luat în brațe iar eu mi-am pus capul pe pieptul lui. Adi și Criss au facut la fel.
Au mai fost scene la care tresăream, la un moment dat a fost o scena mai înfricoșătoare decât celelalte și l-am strans mai trare pe Alex.
—Nu te speria sunt aici. Promit ca n-o să-i las pe zombii să îți ia creierul. Spune el și sr apropie de mine. Respirația caldă, mâinile lui în jurul meu, mă faceau să mă simt în siguranță, era foarte placut. S-a apropiat, mai erau doar câțiva centimetri între noi atunci.....
CITEȘTI
secretul unei adolescente
Romanceo fata de 14 ani traieste un cosmar acasa dar in paralel incepe sa se indragosteasca de un baiat extraordinar la un moment dat ea pleaca intrun cantonament in spania pentru a intra intrun program special iar cand se intoarce de acolo tatal ei...