8~Sarutul~

27 12 2
                                    

«Angi poveste»
Alex se aropie de mine, îmi ia fața în palme. Eu mă pierd în ochii lui verzi, calzi, inocenți. El se apropie încet și își lipeste buzele calde de ale mele.

Gura lui o frămâmtă me a mea, aprinzănd în mine un foc nemaisimțit. Buzele sale cărnoase le mângâiau pe ale mele. Mâinile mele erau agățate de hainele lui. Iar mâinile lui ajunseseră încet pe gâtul și în parul meu.

«Alex poveste» 
Mă apropi de Angi, îi lipesc corpul de al meu. Ea îmi prinde în palme hainele de pe mine si o sarut pasional.

Avea buzele așa moi și catifelete. erau fierbinți. Era una din cele mai placute experiențe din viața mea, nu îmi venea să mă opresc,  dar trebuia pentru că rămăsesem  fără oxigen.

Buzele îi erau roși, iar respirația rapidă. Îmi doream să o sărut din  nou, dar știam că mă va respinge  dacă o voi face din nou.

«Angi poveste» 
Ne-am oprit din sarut din cauza lipsei aerului. Ne-am uitat unul la altul iar el a zămbit și a zis:
—Ei frumoaso, ți-a plăcut cadoul meu?

Eu îl priveam cu  tandrețe, dar și puțin ă îngrijorare sau frică, în timp ce Criss ne privea uimită.

Între timp ei s-au trezit și  au cazut ce s-a întâmplat. Îl iau de mână pe Alex și urcăm, sus, în camera lui Adi. Ajungem acolo, închid ușa si mă întorc că Alex
—Tu îți dai seama ce ai facut? Vorbesc eu, cu o voce alarmată.
—Ce am facut? Ți-am oferit cel mai bun sărut dintre toate câte ai avut parte. Care e problema?
—Problema e că a fost primul din toata viata mea si eu nu am totală încredere în tine!
— Aaaaa! Asta era problema? Întreaba el nonșalant. Și de ce nu mi-ai spus? Îmi vorbeste el cald.
—Pentru că  îmi era rușine și frică să nu râzi de mine. În plus tocmai ți-am zis că nu am multă încredere în tine.
—Crede-mă că de o fată ca tine nu am să râd  niciodată  în așa fel încât să te  deranjeze. Spune el pe un ton jos plăcut. Acum ia stai puțin! Cum e posibil  să fie  primul sărut din viața ta? Săruți prea bine pentru a fi primul.
—Ba da este. Și ce vreu să spui prin sărut bine?
—Pai cum să îți explic? Buzele tale se mișca într-un mod plăcut. Care mă face să îmi doresc mai mult. Înțelegi?
—Da înțeleg. Dar de ce ai facuto?
— Să fiu sincer, îmi paci mult. Spune el zâmbind și evitându-mi privirea, în timp ce își freca ceafa.
—Aha... Nu te cred. Îi vorbesc eu serioasă încrucișând brațele la piept.
—De ce? Întreabă el stupefiat.
—Pentru că nu cred că vreun baiat ar putea avea sentimente pentru mine.
—Tu  chiar crezi asta? Întreabă surprins. Înseamnă că ai mari  probleme de încredere. Continua el zeflemitor. Tu ești frumoasă, deșteaptă, drăguță, amabilă, sinceră, puternică, și nu mai știu. Dar sunt sigur că există mult mai multe. Încheie el mângâindu-mi obrazul. Eu am rămas uimită de ce credea el despre mine .
—Asta înseamnă că te-am judecat gresit. Vorbesc eu uimită. Ești un baiat bun. De acum în colo ai încrederea mea.
—Așa, dacă am trecut pest asta  raspunde la intrebare. Ți-a plăcut? Și raspunde sincer că acum  știi că îmi placi!
—Oh! Și tu acum. Da mi-a plăcut, normal.
—Asta înseamnă că, îți place de mine! Afirma asta aproape țipând
—Enervantule, da e adevarat.
—Bine atunci, înseamnă că ești iubita mea?
—Uite, acum nu am timp de asta,  am multe pe cap, și încă mai trebiue să afli niste lucruri despre mine.
—Acele lucruri despre viața ta personală? Le știu, mi-a povesti Cristina.
—Gură spartă. Mormai eu în barbă. Nu am timp, sunt cu concurcul de dans, mai trebuie să mă examineze în uitima fază și  trebuie să mai dansez o data  că să pot intra în acel program special. Scuze dar nu am timp. Încerc eu sa argumentez, dar adevărul e că îmi e frică de o relație
—Nu-i nimic o să te aștept până vei fi pregătită pentru asta. Până atunci, o să îți  fiu alaturi ca prieten. Spune el apucându-mă de mâini și luându-mă în brațe.

Se arătase în fața mea un alt Alex, unlul sensibil și înțelegător ceea ce mă face să îl plac și mai mult. Mergem jos și îi vedem pe Adi și  Criss  încă uimiți.
«Cristina poveste»
Îi vad pe Angi si Alex  sărutându-se și apoi plecand în dormitorul lui Adi. Când se întorc mă reped la ei spunând:
—Unde ați fucking fost? Ce ați fucking făcut? De ce ați fucking  plecat? Țip eu pe un ton disperat.
—Pai  am fost... Nu apuacă Angi să termine de vorbit când Alex o întrerupe zicând:
 —Dar de ce trebiue să știi tu toate detaliile nu se înțelege unde, citez "Am fucking fost .Ce am fucking facut si  De ce  ce am fucking plecat"? Mă uit urât la el pufnind pe nări.
—Ok oricum o să aflu detaliile de la Angi mai târziu.
—Să lăsăm asta. Eu zic să vedem ce o să facem în continoare. Intervine Adi salvându-ne de la o  bataie.
—Multumec Adi, să vedem  ce facen în continoare. Zice Angi cu o voce ușurată .
—Eu vreau să ieșim la o pizza. Ce ziceți?
—Eu sunt deacor  cu Alex. Încuviințează Adi.
—Deci s-a decis. Mergem la pizza! Zice Angi hotărâtă.
—Hai să ne luăm banii și să plecăm.
—Ăăăă, Adi? Eu și Criss nu avem bani la noi.
—Nu-i nicio problemă, vă facem noi cinste, doar suntem băieți. Spune Alex în timp ce o ia pe Angi de talie și o lipeste de el  zâmbind. Angi zaspunzându-i cu unul din zâmbetele ei calde.
«Angi poveste»
Cum coborâm Criss ne ia la întrebări, dar Alex m-a ajutat și nu a trebuit să dau detali sau macar să povestesc. După o lungă discuție am hotărât să mergem la pizza și fiindcă eu și Criss nu aveam bani, urama ca băieții să plătească. Cei doi își iau banii și  plecăm la pizzerie unde ne întâlnim cu...

secretul unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum